Ercan, zincirin bol gibi geldi gozume sanki.. Kontrol ettin mi?
Benimde gözüme takılıyorda birazcık bol ama vakit bulamıyorum germek için
aman ercan elleme ben temizlemek için söktüm iğne segmanı en aşağıda olmasına rağmen 40 derece havada jikleli çalışıyor servise sordum ya uğraşmak istemiyorlar yada ayar yapamayacak diye abi doğrusu bu dedi
Senin yazını okumuştum ozman bir daha ayar tuturamadık diye motor iyi hoşta biraz daha üstünü istiyor işte insan
ona uygun iğne bulabilirsen bana da haber ver.. sadece iğne üzerindeki segmanlarla oynadıgın zaman motorun gidişi daha iyi oluyor ve yakıt biraz artıyor. yani bir nevi iğneyi uzatmış oluyosun.. ama bu güç kedsinlikle krankı kıracak boyutta değil
Sabri abi iğne yi değiştirmek çok zor ya sekmanı yukarı alınca benim istedigim bi güç artışı olmayacak benim dediğim direk çekilen benzini çoğaltmak şimdiki memesi kaçlık biliyormusun ? Değişmekten bahsettiğim parça bu
https://www.google.com.tr/search?q=....com%2Fm_38902519%2Fmpage_4%2Ftm.htm;1024;768
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?
2013 tvs sahibiyim 4aydır kullanıyorum çok memnunum rakiplerinden çok üstün benim gözümde tavsiye edilir

1-Titreşim ben rahatsız olmuyorum(Bana göre öyle bişey yok) ama arkada olabilir hiç motoruma artçı olmadım .
2-Yakıt olarak 1,8-3,0 arası degişiyor gidişine göre gaz kolunu ne kadar çevirirsen ona göre yakıyor .
3-Lastikler kuruda yeterli ama ıslakta dikkat gerektiriyo ama zevkli oluyo
4-Bu paraya belki eski kasasını alıp bin lira cebimde kalsaydı da demiyor değilim

5-Hafif eğilim yolda yazın 140 yaptıydım Şimdi o 140 dan haber yok havadan mıdır nedir 130-131 diyo düzde daha yok ...Yazın tekrar deniyeceğim aynı yolda ...