TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Apache merak edenler icin sunu soyleyeyim. Bende 2008 modeli var. 4-4luk bakilmamis. Eski sahibi bile diyor. Hor kullanilmis. Ama masallah hala canavar gibi. Ustelik ben baya kilolu bir insanim. Ona ragmen duz yolda 110 u goruyorum rahat. Alip 3-4 sene sifirmis gibi surulenilecek bir motor.

Arkadaslar sitedeki ilan kismina iki ayri ilan verdim ozellikle dizlige ihtiyaci olanlar bakabilir.
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
13
Slm ark bi sorunun var buji kesmesinin*Nedenleri nelerdir yardimci olurmusunuzu2.500 oldu degistireli buji kesmis olabilirmi gaZ yemiyorBenim.eksoz cok patliyor bujide sorun yapmis*Olabilirmi yardimci olursaniz sevinirim-

Sabri abii
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Aldigin sahte, cakma buji olabilir. Ozellikle ngk larin cok var. Kotu karburator ayari olabilir. Buji kablonda icten kopukluk olabilir. Bu ihtimaller de elenirse daha derine inilebilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

Sahte buji icin buyuk oto sanayilerden alisveris yap.
Kotu karburator ayari icin cikardigin bujinin resmini koy durumuna bakalim.
Buji kablonda kopukluk icin multimetre ile iki taraftan direnc olcebilirsin daha kolay yolu ses veren kisma alip iki ucu test edersin. Multi metren yoksa bul bir babacan oto elektrikcisi (paragoz olmayan) baktir. Bir siftah atarsin.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler :silent:
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler :silent:
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.

aman ercan elleme ben temizlemek için söktüm iğne segmanı en aşağıda olmasına rağmen 40 derece havada jikleli çalışıyor servise sordum ya uğraşmak istemiyorlar yada ayar yapamayacak diye abi doğrusu bu dedi:)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler :silent:
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.

Anajet memesini sabri biara birşeyler yaptirmisti
Uzatmismiydi kisaltmismiydi öyle bisey fakat bunu servisteki ustasina yaptirmisti
Yakit artiyor biraz daha farklı yürüyor yani gidişine etki yapiyor
Sonrasında sabri hoşuma gitmedi eski haline getirecek demişti ama sonra ne yapti on bilmiyom
Sabah mesaji gorunce mutlaka cevap yazacaktir :)
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?

Titreşim eski kasada hissetmiyorum yeni kasaya binince hissediyorum kişiden kişiye değişir o.
Yakıt tüketimi çok güzel
Lastikler berbat orjinalleri
Bu paraya ybr alabilirdim ama almadım
Azami hızıda 100e kadar rahat çıkıyor en son 133 gördüm.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?

binüçyüz küsür sayfa yazı yazılmış tvs apache ile ilgili ama sen net bilgilere ulaşamadın öylemi:)
bir apache sahibi olarak bende birkaç izlenimimi yazayım belki faydası olur. bu benim 2. apachem. daha öncede ybr vardı. 125 cc ve 150 cc içinde alınabilecek bence en çok donanımlı (dijital gösterge, gazlı amasör. 270 mm disk led fren lambası vs..)
en yakışıklı (2007 de tasarım ödülü aldı boru değil ):p
en güçlü (4 zamanlılar içinde) (13,5 hp)
altın elbiseli adamın bile tavsiye ettiği bi motor yani sonuçta.

orjinal lastikleri kuru asfaltta iyi. ama ıslak zeminde berbat. artçının ayaklıklarda titreşim var evet. ön tarafta yok
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler :silent:
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.

ona uygun iğne bulabilirsen bana da haber ver.. sadece iğne üzerindeki segmanlarla oynadıgın zaman motorun gidişi daha iyi oluyor ve yakıt biraz artıyor. yani bir nevi iğneyi uzatmış oluyosun.. ama bu güç kedsinlikle krankı kıracak boyutta değil:)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Ercan, zincirin bol gibi geldi gozume sanki.. Kontrol ettin mi?

Benimde gözüme takılıyorda birazcık bol ama vakit bulamıyorum germek için
aman ercan elleme ben temizlemek için söktüm iğne segmanı en aşağıda olmasına rağmen 40 derece havada jikleli çalışıyor servise sordum ya uğraşmak istemiyorlar yada ayar yapamayacak diye abi doğrusu bu dedi:)


Senin yazını okumuştum ozman bir daha ayar tuturamadık diye motor iyi hoşta biraz daha üstünü istiyor işte insan :)

ona uygun iğne bulabilirsen bana da haber ver.. sadece iğne üzerindeki segmanlarla oynadıgın zaman motorun gidişi daha iyi oluyor ve yakıt biraz artıyor. yani bir nevi iğneyi uzatmış oluyosun.. ama bu güç kedsinlikle krankı kıracak boyutta değil:)

Sabri abi iğne yi değiştirmek çok zor ya sekmanı yukarı alınca benim istedigim bi güç artışı olmayacak benim dediğim direk çekilen benzini çoğaltmak şimdiki memesi kaçlık biliyormusun ? Değişmekten bahsettiğim parça bu
https://www.google.com.tr/search?q=....com%2Fm_38902519%2Fmpage_4%2Ftm.htm;1024;768

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?


2013 tvs sahibiyim 4aydır kullanıyorum çok memnunum rakiplerinden çok üstün benim gözümde tavsiye edilir :)
1-Titreşim ben rahatsız olmuyorum(Bana göre öyle bişey yok) ama arkada olabilir hiç motoruma artçı olmadım .
2-Yakıt olarak 1,8-3,0 arası degişiyor gidişine göre gaz kolunu ne kadar çevirirsen ona göre yakıyor .
3-Lastikler kuruda yeterli ama ıslakta dikkat gerektiriyo ama zevkli oluyo
4-Bu paraya belki eski kasasını alıp bin lira cebimde kalsaydı da demiyor değilim :)
5-Hafif eğilim yolda yazın 140 yaptıydım Şimdi o 140 dan haber yok havadan mıdır nedir 130-131 diyo düzde daha yok ...Yazın tekrar deniyeceğim aynı yolda ...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
ercaan o meme 105lik. 180lk apachelerde 125lik kullanıyor. ama onların boğazı farklı 29mm.
 
Son düzenleme:

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
teoride illaki bir fark olur ama bunu anlayabilirmisin tam kestiremiyorum. aslında 110,115,120,125lik memeleri açık filtre ve egzozla destekleyerek uzun uzun test edip deneyerek en optimum performansı aramak gerekir ama bunu yapmak için en az karbüratörü 4 kez söküp takmak ve uzun kmlerce yol yapıp hassas bir ölçüm yapmak gerekir..buna da üşeniyorum şimdilik:)
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
teoride illaki bir fark olur ama bunu anlayabilirmisin tam kestiremiyorum. aslında 110,115,120,125lik memeleri açık filtre ve egzozla destekleyerek uzun uzun test edip deneyerek en optimum performansı aramak gerekir ama bunu yapmak için en az karbüratörü 4 kez söküp takmak ve uzun kmlerce yol yapıp hassas bir ölçüm yapmak gerekir..buna da üşeniyorum şimdilik:)
Sabri hatarlarsan en son serviste karşılaştığımızda benim hava ve rolanti ayarı bozuktu o gün serkan karbürötörü söküp temizleyip ince bir ayar yaptı yemin ederim fabrikadan ilk çıktığı ayardan daha güzel oldu motoru 1 hafta çalıştırmayayım tek marsta çalışıyor jigleye dokunmuyorum ve motorun rolantisi on numara :) nazar değmesin demem o ki o hava ve rolanti ayarını ayarlamak zor iş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst