- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
Sabri hatarlarsan en son serviste karşılaştığımızda benim hava ve rolanti ayarı bozuktu o gün serkan karbürötörü söküp temizleyip ince bir ayar yaptı yemin ederim fabrikadan ilk çıktığı ayardan daha güzel oldu motoru 1 hafta çalıştırmayayım tek marsta çalışıyor jigleye dokunmuyorum ve motorun rolantisi on numaranazar değmesin demem o ki o hava ve rolanti ayarını ayarlamak zor iş
şimdi karbüratörü söküp taktığı zaman ister istemez karbüratörü temizlemiş oluyor.ve sanırım senin iğne segmanını en alta almışki hiç jıklesız calıstırabılıyorsun.üstüne bir de güzel hava ayarı yaptıysa oohh cillop gibi olmuştur.. aslında işin özü şudur şimdi mükemmel olan karbüratör ayarın yazın yıne azda olsa problem çıkarmaya başlayacaktır.. çünkü bu havalara göre ayarlandı.motor şu anda daha fazla temiz ve soğuk hava çekiyor.. yazın karbüratörün emdiği hava daha sıcak ve dolayısıyla daha az oksıjenlı olunca motorun verımı düsecektır.