merhaba arkadaşlar
motorumda asfalt lastiği var, evdede sadece arka cross(dişli) lastik var, bu aralar sadece arazide kullanıyorum. sizce sadece arka lastiği cross lastikle değiştirsem ön çok dengesiz olurmu.
geçen gün yakıt musluğunu açmayı unuttuğum için yokuşun ortasında kaldım.çalıştırdıktan sonra arka taraf yana kaçıyor bir türlü kalkamıyorum.yerler ıslak olduğu için kros lastikler tutunamıyordu.merhaba arkadaşlar
motorumda asfalt lastiği var, evdede sadece arka cross(dişli) lastik var, bu aralar sadece arazide kullanıyorum. sizce sadece arka lastiği cross lastikle değiştirsem ön çok dengesiz olurmu.
Geçen pazar yaptığımız buluşmadan bir kaç kare.
Kumda KLX şov
[YT]iaPTdEg7IJU[/YT]
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1452514_10151959201273991_2110977162_n.jpg
CRF250 lilerin intikamı .
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1450948_10151959202308991_1288761035_n.jpg
geçen gün yakıt musluğunu açmayı unuttuğum için yokuşun ortasında kaldım.çalıştırdıktan sonra arka taraf yana kaçıyor bir türlü kalkamıyorum.yerler ıslak olduğu için kros lastikler tutunamıyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/enduro-off-road/123835-ktm-250-exc-f.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1311.hizliresim.com/1h/l/up89z.jpg[/url][/url]
şartları zorlayınca arkadaşın debriyaj gitti.katılamadık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1311.hizliresim.com/1h/l/up89z.jpg[/url][/url]
Beyler radyatör hortumum dibe yakın bir yerden minik şekilde delindi. Son gezimiz de minik bir kaza yaşadım sanırım o sırada oldu. Bunu tamir edebilirmiyiz? Yenisi hem pahalı hem de kargoyu bekle şu bu uğraşmak istemiyorum.
okadarda değil blamir git sanayiye kestir taktır 5 tl tutmuyorda vermedende olmuyor..
Şöyle genel bi genel son durumu yazasım geldi.
Klx'im şu an 27 bin km civarına geldi. 16binde almıştım. 2 kere yağ, filtre değiştirdim bu 27bin olmak üzere bu hafta içinde tekrar değiştireceğim. Motul alırım muhtemelen.
11 bin km boyunca bana sadece ön maşanın keçesi dışında bir masraf çıkarmadı. Oda ciddi manada iyi olan ve pahalı bir serviste değişti 150 lira aldılar. Onun dışında hiç masraf çıkarmadı.
Sağlamlığı konusunda şüphem olmuyor sağolsun. Bir aydır pazar günleri düzenli olarak araziye gidiyoruz ama yazık alete kıyamıyorum fazla. Ucuz bi spesyal denk getirebilirsem alacağım.
Şu an arazi içinde uzun yol içinde aşağı yukarı tüm aksesuarlarını tamamladım.
Arazide sürmek için FMF egsoz, 48 dişli zincir seti (PROX), Acerbis Elcik Korumalar (Yeni sıfır taktım), Tam dişli kros lastikleri (mitas,metzeller)
Yol için ise Bering soft sosis yan çantalar, top case, cadde lastikleri, 42 dişli zincir, depo üstü çanta, ön çamurluk için çanta. Sele içinde polar battaniye
Arka çanta demiri ve yan çanta demirlerine çok uğraştık.
Duruma göre değiştiriyorum kombinasyonları.
En son iki kişi bir günde 750 km yaptım. Güzeldi.
Son fotoğraflar
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1012476_278337265624513_726413707_n.jpg
Sağdan ikinci
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1465218_278417615616478_1090847666_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1467257_10202550985677019_913232690_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1382083_10202074024145791_1030709862_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1377213_10151972087474204_1365828486_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1381187_272732099518363_140854732_n.jpg
Klx'in yanına 3-5 bin lira civarı plakasız spesyal çekmek istiyorum bi.
3 - 5 e special makina yokki be hocamSenin memleket nere bu arada ?
Aslında şöyle bişey var. Bu işin kurdu olan adamlar var. Onlarda genel olarak bu fiyatlara biraz eski model ciddi manada iyi bişeyler bulunuyor. Konya'da birisi var ne kadar motor varsa hepsinin onunla bi alakası var. Husaberg, Klr 650 vs vs bi ton motor var onlardan gelme olan. Şu an bildiğim kadarıyla gün yüzünde olan bi 2 zamanlı 550lik KTM i var bir tanede KLX650 r ı var. Bu arada normal klx 650 gibi değil. Ciddi manada çok çok güçlü bir motor. Neyse konuyu dağıtmayım. Bu motorları böyle sağdan soldan bilindik yerden denk getirebiliriz.
Bir hafta önce bir tane denk geldi. KTM 640 LC4 Beyaz Renk. 1800 TL. Sıkıntısı şu; eski sahibi antifiriz koymamış kışın, üst kapak çatlamış. 250 300 liraya tamir oluyor 600 liraya yenisi takılıyor. Ivırıydı zıvırıydı 2500 liraya tertemiz oluyor.
Normalde bu fiyata mümkün değil bulunmazda işte sağdan soldan denk gelmesi lazım.
Aklım husaberg'lerde. 2004 ler filan çok pahalı değil gibi görünüyor. Ama işte deli cesareti gerekiyor. Konya'da hiç bir parçasını bulmak mümkün değil. Gerçi KLX içinde öyle ama buna parça lazım olmuyor![]()
Bu arada evet Konya'lıyım ve şu an Konya'da ikamet ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Hatta şu an aklımda klx'i satıp ybr cbf tarzı bi motor alıp kalan paraylada gidip spesyal almak bile var. Ama pişman olurum diye düşünüyorum.
Special işi sıkıntılı iştir. Yamaha bile special 2 zamanlı motorlarına 30 gün sınırlı garanti veriyor. Bizim bir arkadaş ucuza eski aldı riske girdi. 2. haftasında motor kitledi.
550CC iki zamanlıda muazzam güç üretir. Gereksiz bir güç. KLX den sonra 125cc bir yamaha bindikten sonra bile adamı ürkütüyor.
Ayrıca special de önemli olan diğer unsurlar süspansiyonlar onlar ne durumda? Jantlar? Bunlarında bir ömrü var. Gidip 10-15 yaşında special almak ne kadar mantıklı bilinmez. Çok çok iyi seçmek gerekiyor.