- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Yukarıdaki yapmaya çalıştığın,
Bu ise aslında yapmak istediğin
sanırım
Bu ise aslında yapmak istediğin
[YT]tt3fL1b9Dn4[/YT]
[YT]tt3fL1b9Dn4[/YT]
Yukarıdaki yapmaya çalıştığın,
Bu ise aslında yapmak istediğinsanırım
Eehehhehe yok yauu biz bunları geçeli çok olduÇaktırma millet CRF videosu paylaşıyor bizde geri kalmayalım diyoruz.
Göğüs aparatının sadece ucundaki aparatıymış 5 dolar olan. Geçen hafta teslim aldım. Verdiğim linkteki ürün doğru olan. Bu arada ben kendim evde uydurmaca şekilde bi göğüs aparatı yaptım baya güzel ve sağlam oldu. Sadece "gopro" diye aratınca neredeyse tüm aksesuarları geliyor.
http://www.aliexpress.com/item/Chest-Mount-Harness-for-Gopro-HD-Hero2-Hero3/902482790.html
Ben aliexpress'ten şu ana kadar aldıklarımın hepsinden memnunum. Şu sosis çantalarda güzel.
http://www.aliexpress.com/item/20L-Waterproof-Dry-Bag-for-Canoe-Kayak-Rafting-Camping-Outdoor-Sports-2pcs-lot-free-shipping-Wholesale/603340738.html
Var bende bi tane.
merhaba arkadaşlar,
motorum 32000 km de, ve hayırlısı ile ilk arızasını çıkardı, konjektör bozulmuş. zaten bir süredir zor çalışıyordu geçen hafta yolda giderken benzinim bitti. benzinliğe kadar gideyim diye uğraşırken bir iki defa motoru vurdurarak çalıştırmaya uğraştım. benzinliğe gittim benzin adlım ve bir daha motor çalışmadı. vurdurunca çalışıyor fakat sık sık stop ediyor. ustaya gittiğimde başka bir konjektor ile denedik hemen çalışıyor. z motoda orjinal konjektor 790 tl. ne önerirsiniz. çıkma temiz veya daha uygun fiyata ne yapılır?
Klx'ten yeni görüntüler
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1505369_282853365172903_1359676716_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1480687_284062241718682_1550360557_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1455197_283379058453667_232761942_n.jpg
böyle böyle gider.
Bu arada Klx ve Wr'nin yanında Crf sanki yeni doğan üvey evlat gibi kalıyor. 3ünün yanyana koyup bakınca ve beraber gazlayınca.
Klx'ten yeni görüntüler
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1505369_282853365172903_1359676716_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1480687_284062241718682_1550360557_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1455197_283379058453667_232761942_n.jpg
böyle böyle gider.
Bu arada Klx ve Wr'nin yanında Crf sanki yeni doğan üvey evlat gibi kalıyor. 3ünün yanyana koyup bakınca ve beraber gazlayınca.
Hoda'ya laf yok. O kadar insan yanlış biliyor olamaz. :silent:
Duke büyüyünce Klx mi olacak![]()