Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Eehehhehe yok yauu biz bunları geçeli çok oldu :) Çaktırma millet CRF videosu paylaşıyor bizde geri kalmayalım diyoruz.

Senin mesajda video görünmeyince ben el atayım dedim :) Telefondan felan giriyorsan belki diye :wiinkk:

Aaa hani nerde milletin paylaştığı CRF videosu? Dur bir de CRF topiğine bakayım bir...:)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Göğüs aparatının sadece ucundaki aparatıymış 5 dolar olan. Geçen hafta teslim aldım. Verdiğim linkteki ürün doğru olan. Bu arada ben kendim evde uydurmaca şekilde bi göğüs aparatı yaptım baya güzel ve sağlam oldu. Sadece "gopro" diye aratınca neredeyse tüm aksesuarları geliyor.

http://www.aliexpress.com/item/Chest-Mount-Harness-for-Gopro-HD-Hero2-Hero3/902482790.html


Ben aliexpress'ten şu ana kadar aldıklarımın hepsinden memnunum. Şu sosis çantalarda güzel.
http://www.aliexpress.com/item/20L-Waterproof-Dry-Bag-for-Canoe-Kayak-Rafting-Camping-Outdoor-Sports-2pcs-lot-free-shipping-Wholesale/603340738.html

Var bende bi tane.

teşekkürler 2si de güzel ürünler; listeme ekledim.
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
merhaba arkadaşlar,

motorum 32000 km de, ve hayırlısı ile ilk arızasını çıkardı, konjektör bozulmuş. zaten bir süredir zor çalışıyordu geçen hafta yolda giderken benzinim bitti. benzinliğe kadar gideyim diye uğraşırken bir iki defa motoru vurdurarak çalıştırmaya uğraştım. benzinliğe gittim benzin adlım ve bir daha motor çalışmadı. vurdurunca çalışıyor fakat sık sık stop ediyor. ustaya gittiğimde başka bir konjektor ile denedik hemen çalışıyor. z motoda orjinal konjektor 790 tl. ne önerirsiniz. çıkma temiz veya daha uygun fiyata ne yapılır?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
merhaba arkadaşlar,

motorum 32000 km de, ve hayırlısı ile ilk arızasını çıkardı, konjektör bozulmuş. zaten bir süredir zor çalışıyordu geçen hafta yolda giderken benzinim bitti. benzinliğe kadar gideyim diye uğraşırken bir iki defa motoru vurdurarak çalıştırmaya uğraştım. benzinliğe gittim benzin adlım ve bir daha motor çalışmadı. vurdurunca çalışıyor fakat sık sık stop ediyor. ustaya gittiğimde başka bir konjektor ile denedik hemen çalışıyor. z motoda orjinal konjektor 790 tl. ne önerirsiniz. çıkma temiz veya daha uygun fiyata ne yapılır?

Bunu alıyorsun ve yoluna bakıyorsun :D Orjinal değil fakat iş görür diye düşünüyorum.

http://www.ebay.com/itm/VOLTAGE-REGULATOR-RECTIFIER-KAWASAKI-KLX-250-KLX250-250S-2009-2010-NEW/360772738687?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D261%26meid%3D3218641901402250105%26pid%3D100005%26prg%3D1088%26rk%3D1%26rkt%3D5%26sd%3D370675032440%26

Dersenki ben orjinalciyim. Çıkması var pazarlık ile indirilebilir.

http://www.ebay.com/itm/2008-09-10-13-KAWASAKI-EX250-KL650-KLX250-VOLTAGE-REGULATOR-21066-0027-804-/370675032440

Bir diğeri, yine pazarlık edilir kargo tipini değişirsek kargo fiyatı düşer.

http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-EX250-NINJA-VOLTAGE-REGULATOR-EX-250-R-08-12-21066-0027-/310489602707

Buda diğer opsiyonlar.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=klx250+REGULATOR&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xklx+250+REGULATOR&_nkw=klx+250+REGULATOR&_sacat=0


Orjinal sıfır istersen 200-300USD arası değişiyor. Ama buradanda kesin bir tane uydurulur. Farklı modellerin çıkmaları iş görebilir. İyi bir ustaya sormak lazım.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Konjektor oyle kolay kolay bozulacak bir parca degildir eminmisin ondan olduguna ?Genelde 1-2 sene yatmis eski motorlarda bozuluyor konjektor hatta yerine sahin konjektoru takanlar bile var :D bence 1 elektrikciye git konjektorden gelen elektrigi olcsunler sanirim minimum 12w olmasi gerekiyor
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Beyler ben KLX'imi aldattım :(

Bunun aynısını aldım. Henüz foto çekemedim. Direk dükkana götürdüm motoru.
Şu ana kadar sürdüğüm en çılgın makina. 48BG ıslak ağırlığı 105KG. KTM250 YZ125 sürdüm fakat bu çok farklı zaptedilemiyor. Sürekli 2. vites de sürmek gerekebilir. 1. vitesi inanılmaz ötesi :D . Marş rublesi sıkıntılı ve havalandırma hortumunda ufak bir çatlak var. Bana maliteyi 600-750TL arası. Aslında 50TL ye sadece hortumu değişsem de olur. Motor sıcakken marş basıyor.
En kısa zamanda bir video atarım. 2006 model

husaberg__fe_450_open_power_with_tv_2006_1_lgw.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Aldatılmayacak gibimi klx bunun yanında pancar motoru :queen: Sadece sıkıntılı hortum değişse yeter ağam küllüm içeri girme...rubleyide değişsen marş motorunu komplede değişsen sabah çalışmaz kick start candır.. :p
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Tekrardan hayırlı olsun. Benimde gel gitlerim var Husaberg'e bende döneceğim bi ihtimal. Gavurlar ne güzel yapmışlar motoru :D
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Hayırlı olsun blamir kazasız belasız kullanırsın inşallah. Bu arada bu motoru merak eden çoktur diye tahmin ediyorum. Bizi bilgilerinden mahrum etme :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Geçmiş bi sayfada Klx'in avadanlığında neyin bulunduğu sorulmuştu hatırlamıyorum ama yinede bendeki avadanlıkta olanları paylaşıyorum.

Arka kuyruğun üzerindeki ufak çantanın içinde avadanlık çantasında şunlar var;

6-7
8-9
14-15
10-12
10-13
3 tanede allen anahtar var ama tam değerlerini bilmiyorum onları denemek lazım.

Fotoğrafta görünüyorlar.

Onun haricinde yola giderken veya araziye giderken yanıma aldıklarımsa şunlar;
1-Debriyaj Teli
2-Kargaburun
3-T cırcır lokma ve başları
4-Yıldız Tornavida
5-Küçük Yıldız Tornavida
6-Düz tornavida
7-Buji
8-İşlevsel kaliteli bir bıçak
9-Bant
10-Buji Anahtarı
11-Çakmak
12-Pompa
13-Lastik tamir kiti (yapıştırıcısı ıvırı zıvırı)
14-Lastik Tamir Spreyi
15-Yedek kablo
16-Cırt
17-Falçata

Şükür şu zamana tornavida dışında hiçbirşey lazım olmadı. Oda gaz kütüğü gevşemesi vs.. Burada kimse yanında doğru düzgün malzeme getirmiyor, şimdi ben getiriyorum diye hiç bişey getirmiyorlar :D

1476257_283916601733246_439578293_n.jpg

1507136_283916571733249_173476448_n.jpg
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Klx'ten yeni görüntüler :)

:D
1505369_282853365172903_1359676716_n.jpg


1480687_284062241718682_1550360557_n.jpg


1455197_283379058453667_232761942_n.jpg



böyle böyle gider.
Bu arada Klx ve Wr'nin yanında Crf sanki yeni doğan üvey evlat gibi kalıyor. 3ünün yanyana koyup bakınca ve beraber gazlayınca.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817

Hoda'ya laf yok. O kadar insan yanlış biliyor olamaz. :silent:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426

bunu ben de istiyorum ya
çok istiyorum hem de


Büyüyünce ben de binicem :salut:
sezercik-gozaltinda_640.jpg
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Hoda'ya laf yok. O kadar insan yanlış biliyor olamaz. :silent:

Acaba? :D

Youtube'da az önce bir video denk geldi. Aklım almıyor. Bu adamlarda çok çılgın para olması lazım. Ne olursa bu motorlar bu şekilde çok kısa sürede ciddi masraf ve bakım ister diye düşünüyorum. Aklım almıyor :D

https://www.youtube.com/watch?v=Qnrm5hkRejA


Duke büyüyünce Klx mi olacak :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst