Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Valla bana Klx genelde yetiyor ama spesyal almışken biraz daha güçlü bişey alayım. Üzerindeki fmf'le büyük dişliyle ciddi manada güçlendi ama dediğim gibi biraz daha güçlü bişey arıyorum. En azından bir iki sezon bana rahatlıkla yetsin.

Aslında şöyle bişey istiyorum. Klx'e her şartta biniyorum, araziye gidiyorum geliyorum, yolda kullanıyorum bi sıkıntı olmuyor. Yağ ne kadar sanki 10 bin km değilde 2 3binde değiştiririm kafam rahat eder. Klx'ten sonra zrt pırt bakım isteyen bişeyle uğraşmak istemiyorum. Mesela sahibinden.com da şu ilanda biraz bahsetmiş modelden. 100 litre yakıt tüketiminde bir yağ değişimi demiş manuelinde. Buda ciddi manada iyi bi zaman. Sadece arazide falan kolay kolay bitmez.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husaberg-ev-kizi-husaberg-fe450e-132887391/detay



Muhtemelen fe450 bana uygun gibi geliyor ama işte fiyatı pahalı görünüyor. Sağa sola bakmak lazım birde. İnternetteki fiyatlara pek itibar etmemek gerekir zannımca. 5 bine güzel motor bulurum bence:)


İşin sıkıntı tarafı var bide. Mesela arazide genelde herkes çok yıpratıcı şekilde kullanıyor. Temiz bulmak çok çok zor gibi.

O motora ben de bakmıştım :) Eğer temizse bence fiyatı uygun. Ben hiç 5-6 liraya temiz special görmedim. Yani İstanbul ve yakınlarında yok anadoluda belki vardır.
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
arkadaşlar acerbis elcik korumalarımın ömrü doldu, gidona bağlı olan kelepçeler artık tam sıkılmıyor. o yüzden görevini tam gerçekleştirmiyor ufak bir düşmede yukarı doğru kayma yapıyor. artık yeni bir elcik koruma edinme zamanı geldi, işte bak yine motor masraf çıkardı .)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
arkadaşlar acerbis elcik korumalarımın ömrü doldu, gidona bağlı olan kelepçeler artık tam sıkılmıyor. o yüzden görevini tam gerçekleştirmiyor ufak bir düşmede yukarı doğru kayma yapıyor. artık yeni bir elcik koruma edinme zamanı geldi, işte bak yine motor masraf çıkardı .)

Modifikasyon yaparız :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

Bu arada Husaberg FE450 yi sürdüm. 48bg kuduz köpek gibi. Fakat ufak bir sorun çıktı. Üst kapaktan giren bir hortum var. Hava hortumu dedi sahibi, böyle radyatör hortumu gibi kalın. Oradan yağ geliyor, kelepçenin olduğu yerden dipten. Sahibi de çok şaşırdı ustayı aradı falan fazla yağ koyulmuştur dedi, fakat yağ seviyesine baktık normal. Varmı bir fikri olan?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Image.gif


Tam olarak alttaki hortum bağlantısından.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Husaberg aslında çok alınası. Gerçi Konya'da yeşil alan yok denecek kadar az. Durum bu olunca enduroyla krosla uğraşan ustada yok haliyle. Şu arazilerde klx ciddi manada işimi görüyor. Şöyle bi 4 5 ay daha klx'le kalacak gibiyim. İş durumuna göre belki klx'i satmam bile.

Bu arada benim acerbis elcik korumalarında birinin bağlantı aparatı kırılmıştı. Araştırırken Aliexpress.com'dan elcik koruma aldım. Acerbis'in birebir kopyasını üretmişler. 30 35 dolar civarı birşeydi. Tavsiye ediyorum. Bir aydır falan kullanıyorum. Kaliteli.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Bu arada benim acerbis elcik korumalarında birinin bağlantı aparatı kırılmıştı. Araştırırken Aliexpress.com'dan elcik koruma aldım. Acerbis'in birebir kopyasını üretmişler. 30 35 dolar civarı birşeydi. Tavsiye ediyorum. Bir
aydır falan kullanıyorum. Kaliteli.

Link alabilir miyiz?
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Link alabilir miyiz?

Tabiki.

http://www.aliexpress.com/item/motorcross-off-road-motorcycles-Handguard-for-KTM-Hand-guards-7-Color-Free-Shipping/504362710.html

Handguard diye aratınca çıkıyor. Orada kategorize edilmiş ama genelde pek doğru değil. dirtbike, motocross, handguard yazınca çıkıyor. Hatta iki set bile alınabilir. Yedek dursun 15-30 gün arası anca geliyor. İhtiyaç durumunda elde bulunur.

Progripin aynı şekilde olanları var orjinali 120 lira. Oda alınabilir. Sahibinden.comda vardı.

Ben o elcik korumaları aldım. Onun dışında monster eldiven ve protaper elcik aldım.

http://www.aliexpress.com/item/2014-New-GEL-Bike-Bicycle-Cycling-Gloves-ONEAL-Monster-Ghost-hand-Cycling-Gloves-Dropshipping/1442751430.html
http://www.aliexpress.com/item/2013-NEW-Ski-Snowboard-Snowmobile-Motorcycle-Goggles-Off-Road-Eyewear-Colour-Lens-T815-7-blue/1496240963.html
http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-protaper-DIRT-PIT-BIKE-MOTOCROSS-7-8-HANDLEBAR-RUBBER-GEL-HAND-GRIPS-W-BAR-END/1201791363.html

Bazı ürünlerde 10 günde teslim garantisi var ve ücretsiz kargo.

Ayrıca çok güzel kasklarda var. 30 40 dolara. Bi abi aldı meraktan. Görüşünce bakacağım iyi bişeyse bende sipariş vereceğim.


Ayrıca burada goproyla çekilmiş vidyolar vardı. Onlar için söyleyim. Ben kendi goprom için bağlantı aparatları aldım. Çok ucuz. Göğüs bağlantı aparatı 5.24 dolar mesela. Türkiye'de 130 lira civarı.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Forum böyle kullanılır, ellerine sağlık bilgiler için ;)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Bu arada aliexpress.com'dan linkini verdiğim eldiven geldi. Gayet güzel kaliteli duruyor. Acerbis'in cadde motorları için ürettiği bi elcik koruma modeli var. Ondan almıştık bi arkadaşın motoruna. Oda gayet güzel. Çinliler işi cidden biliyor.

20 liraya geldi galiba bu eldivende.

1469961_279958162129090_817110947_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu arada aliexpress.com'dan linkini verdiğim eldiven geldi. Gayet güzel kaliteli duruyor. Acerbis'in cadde motorları için ürettiği bi elcik koruma modeli var. Ondan almıştık bi arkadaşın motoruna. Oda gayet güzel. Çinliler işi cidden biliyor.

20 liraya geldi galiba bu eldivende.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1385593275_089d417e7187c94944f1c4e099baf6f6

Ben de aliden elcik koruma aldım çabuk yamuluyorlar fakat görevini yine de yapıyorlar :) Bir tavsiyem olucak gidon kelepçelerinin civataları biraz kısa. Bir boy uzununu alırsanız benim gibi yalama yapmazsınız :) 2, 3 düşmede diş atlıyor ve kılavuz açılması gerekiyor. Ben sedat57 ye verdim adam bir boy büyük diş açtı uzunda civata verdi şimdi daş gibi oldu. Bakalım ne kadar süre gidecek :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Bende alıştım heralde aldığımdan beri saysan 3 4 kere düşmemişimdir :D Bağlantı aparatı azcık kısa olduğu için acerbisin orjinal plastik aparatını taktım birisine. Şu an sorunsuz gidiyor şöyle.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Eksantrikten gelen sesi iyice kafaya taktım aslında çokta gelmiyor ama huzursuz oldum.

Manuel gergi olayını ebay'da çok rahat buldum. Klx Manuel tensioner diye aratınca baya baya ilan var. 50 dolar + 10 Dolar kargo. Almışken zincirinide alırım. Zaten motor 27 bine geldi. 40 bine yaklaşırken değişiyomuş galiba. Ben bunu aldım ettim derken 30 bin olur :D

60 dolara bu işi çözebilirsem çok iyi. Baya huzursuz etmişti. Z moto'dan fiyat aldım 350 tl dedi.

$(KGrHqJ,!loFDcSDpimEBQ3LmuI,Jw~~60_57.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

İlgisini çeken olursa paylaşayım. Buradan bir arkadaş kendisi yapmış. Yarın incelemeye gideceğim. Muhtemelen yakın zamanda bende başlayacağım.

269271_598120900213953_1717707603_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Eksantrikten gelen sesi iyice kafaya taktım aslında çokta gelmiyor ama huzursuz oldum.

Manuel gergi olayını ebay'da çok rahat buldum. Klx Manuel tensioner diye aratınca baya baya ilan var. 50 dolar + 10 Dolar kargo. Almışken zincirinide alırım. Zaten motor 27 bine geldi. 40 bine yaklaşırken değişiyomuş galiba. Ben bunu aldım ettim derken 30 bin olur :D

60 dolara bu işi çözebilirsem çok iyi. Baya huzursuz etmişti. Z moto'dan fiyat aldım 350 tl dedi.

http://i.ebayimg.com/t/NEW-TIMING-C...Aw/$(KGrHqJ,!loFDcSDpimEBQ3LmuI,Jw~~60_57.JPG

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

İlgisini çeken olursa paylaşayım. Buradan bir arkadaş kendisi yapmış. Yarın incelemeye gideceğim. Muhtemelen yakın zamanda bende başlayacağım.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/269271_598120900213953_1717707603_n.jpg

Baktığın tensioner biraz çakma olmuş. Dikkat et derim. Orjinali;

klx250%20800.jpg
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Aslında o mavi olan daha pahalı. Zaten sırf rengi için bile almayabilirdim. Gri olanı alacaktım yani. Buradaki modifiyeli çin motorlarının parçalarına benzemiş.

Mavi olan 50 dolar + 10 dolar kargo
Krieger marka gri olan 36 dolar+ 26 dolar kargo


Zinciride ebay'dan sipariş vereyim. Pek bilemedim. Hangisini sipariş versem?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Aslında o mavi olan daha pahalı. Zaten sırf rengi için bile almayabilirdim. Gri olanı alacaktım yani. Buradaki modifiyeli çin motorlarının parçalarına benzemiş.

Mavi olan 50 dolar + 10 dolar kargo
Krieger marka gri olan 36 dolar+ 26 dolar kargo


Zinciride ebay'dan sipariş vereyim. Pek bilemedim. Hangisini sipariş versem?

Bence Krieger al. Ben kalitesini çok beğendim.

Diğer parçalar için ise ihtiyaçlarını iyi belirle ve wemoto.com dan sipariş et. Zincir + havafiltresi + yağ filtresi olabilir. Yada fren balatasıda alabilirsin. Tek üründe kargo yükselirken bir kaç üründe seni üzmez. - %20 vat ıda unutma. Benim sürekli alışveriş yaptığım sitedir. İlk başta ürünler biraz pahalı gelebilir fakat son aşamada vergi indirimi ve düşük kargosu ile en hesaplı yer oluyor.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Parça bulma işini çözdük. Ebay ve wemoto.com'da parçaların çoğu mevcut. Almak isteyen olursa benim siparişin yanına ekleyim gelsin.

Ben wemoto'dan Hiflo hava filtresi, yağ filtresi, eksantrik zinciri alacağım. Eksantrik zinciri 60 veya 80 lira olması gerekiyor. Blamir(Hüseyin Abi) sağolsun bulduk. Servise motordaki sorununu kesin olarak netleştirip sipariş geçeceğim.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
1 aydır temizlikten ıraktık. 3 saat sürdü temizlik. Zincir temizledim, yağladım, hava filtresini söktüm, yıkadım. Arka jantın göbegini temizledim. Muhtemelen hiç temizlenmemiş şu ana kadar :D Ön amortisör keçesinin oraya muhtemelen toz kum kaçtı hafif yağ kaçırıyordu. Wd-40 sıktım temizledim ıvır zıvır işte ayna gibi oldu yine :D

Bu arada hava filtresini yıkadım ama artık değişme zamanı gelmiş. Önerisi olan var mı? Olmadı yurtdışından toplu siparişle alacağım.

1441237_281463878645185_1381125410_n.jpg

1424483_281463901978516_208388097_n.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Tabiki.

http://www.aliexpress.com/item/motorcross-off-road-motorcycles-Handguard-for-KTM-Hand-guards-7-Color-Free-Shipping/504362710.html

Handguard diye aratınca çıkıyor. Orada kategorize edilmiş ama genelde pek doğru değil. dirtbike, motocross, handguard yazınca çıkıyor. Hatta iki set bile alınabilir. Yedek dursun 15-30 gün arası anca geliyor. İhtiyaç durumunda elde bulunur.

Progripin aynı şekilde olanları var orjinali 120 lira. Oda alınabilir. Sahibinden.comda vardı.

Ben o elcik korumaları aldım. Onun dışında monster eldiven ve protaper elcik aldım.

http://www.aliexpress.com/item/2014-New-GEL-Bike-Bicycle-Cycling-Gloves-ONEAL-Monster-Ghost-hand-Cycling-Gloves-Dropshipping/1442751430.html
http://www.aliexpress.com/item/2013-NEW-Ski-Snowboard-Snowmobile-Motorcycle-Goggles-Off-Road-Eyewear-Colour-Lens-T815-7-blue/1496240963.html
http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-protaper-DIRT-PIT-BIKE-MOTOCROSS-7-8-HANDLEBAR-RUBBER-GEL-HAND-GRIPS-W-BAR-END/1201791363.html

Bazı ürünlerde 10 günde teslim garantisi var ve ücretsiz kargo.

Ayrıca çok güzel kasklarda var. 30 40 dolara. Bi abi aldı meraktan. Görüşünce bakacağım iyi bişeyse bende sipariş vereceğim.


Ayrıca burada goproyla çekilmiş vidyolar vardı. Onlar için söyleyim. Ben kendi goprom için bağlantı aparatları aldım. Çok ucuz. Göğüs bağlantı aparatı 5.24 dolar mesela. Türkiye'de 130 lira civarı.

aynısının daha uygun fiyatlı olanı var birde

http://www.aliexpress.com/item/motorcross-off-road-motorcycles-Handguard-for-KTM-Hand-guards-7-Color-Free-Shipping/804435548.html

bahsettiğiniz göğüs bağlantı aparatınında linkini verebilirmisiniz.
aslında aliekspres için ayrı bir başlık açılsa ve herkes getirttiği ve kullandığı ürünler hakkında yorum yazsa ne güzel olur.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Göğüs aparatının sadece ucundaki aparatıymış 5 dolar olan. Geçen hafta teslim aldım. Verdiğim linkteki ürün doğru olan. Bu arada ben kendim evde uydurmaca şekilde bi göğüs aparatı yaptım baya güzel ve sağlam oldu. Sadece "gopro" diye aratınca neredeyse tüm aksesuarları geliyor.

http://www.aliexpress.com/item/Chest-Mount-Harness-for-Gopro-HD-Hero2-Hero3/902482790.html


Ben aliexpress'ten şu ana kadar aldıklarımın hepsinden memnunum. Şu sosis çantalarda güzel.
http://www.aliexpress.com/item/20L-Waterproof-Dry-Bag-for-Canoe-Kayak-Rafting-Camping-Outdoor-Sports-2pcs-lot-free-shipping-Wholesale/603340738.html

Var bende bi tane.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst