Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
2006 model kilometresini bilmiyorum ama ogrendim ki grenajlar far gurubu km saati falan sonradan takilmis sanirim fullcross olarak kullaniliyordu.Saglam olsa takas teklif etmez demekten kendimi alamiyorum :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
2006 model kilometresini bilmiyorum ama ogrendim ki grenajlar far gurubu km saati falan sonradan takilmis sanirim fullcross olarak kullaniliyordu.Saglam olsa takas teklif etmez demekten kendimi alamiyorum :)

O zaman geç. KLX le devam.
Bu arada klx in aküsü full bitsede vurdurarak çalıştırabiliyoruz. Bilirsiniz bazı motorlarda akü tamamen bittiğinde ne yaparsanız yapın çalışmıyor. Bizzat denendi KLX de sıkıntı yok :D
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
O zaman geç. KLX le devam.
Bu arada klx in aküsü full bitsede vurdurarak çalıştırabiliyoruz. Bilirsiniz bazı motorlarda akü tamamen bittiğinde ne yaparsanız yapın çalışmıyor. Bizzat denendi KLX de sıkıntı yok :D
Diline düşen yandı laa :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Arkadaşlar motorlarımı satıyorum. Bir arsa durumu var onu almak için satışa çıkardım. KLX250 yide satıyorum. 22.000KM de 2009 model full aksesuarlı. Fiyat olarak forumdan alan olursa 8.250 TL ye bırakıcam. Çok pimpirikli adamımdır. Yurt dışı forumlarıda takip eder tüm alışverişlerimi y.dışından yaparım. KLX lerin kronik sorunu olan egzantirik sesi nedeniyle, egzantirik zincirini ve gergisini değiştirdim, hazır kapak açılmışken balatalarıda değiştirdim. Eski balatalarda iyi durumdaydı onlarıda saklıyorum. Eski zincir de elimde çok ufak bir uzama mevcur değişmeye bilirdi.

Kırılmaz manetler,
Karter Koruma,
Orjinal Kawa çene süngeri,
Elcik korumalar,
Manual egzantirik gergisi,
Sıfır dişli ve zincir seti, Zincir DID o ringli modeli, dişliler de ingiliz malı tam markasını hatırlayamadım onlarda kaliteli :D
Süper çizilmez yırtılmaz solmaz sticker set,
Yeni Sava ön arka lastik,
Full sıfır grenaj seti, bunlara tek başına 750TL verdim.
Akü yeni Yuasa 6amper
NGK İridium buji
EBC fren balataları,
EBC mx debriyaj balatası full set, saçları ve yayları ile birlikte. Standart olandan değil bir üst modeli.
Unuttuğum şeyler de olabilir.

Motorun hiç bir sorunu bulunmuyor. Soğuk sıcak farketmez tek marşta çalışır ve hiç durmadan dünya turu yaptırır :)

Tüm eski parçalar durmakta. İsteyen olursa dişli ve zincir setini değiştirebilir.

Son hali,
1384273_10200845694376871_881264618_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
hayırlısı olsun,
ileride yine motor alınabilir
grenaj setini nereden aldın?

Abi baktım da nereden aldığımı bulamadım. USA de büyük bir site idi. 50USD kargo ücreti ile göndermişlerdi. Email kayıtlarıma baktım ama bulamadım. Ürün + Gümrük + Kargo ödedim yine de ZMoto dan aldığım fiyatın yarısına geldi.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
40
@srkncrz WR 250R 'ye sabredin, madem olanaklar var o vakite kadar dahada iyileşir inşallah, bekleyin ve 250 cc cross'ların, paşasına sahib olun.
Valla bende katılıyorum sana.Bende İstanbul ve Marmara Yamaha Bayilerinde bulamadım WR'yi taa İzmir'den getirttim.İz-Moto'dan Aslan Bey yardımcı oldu sağolsun :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Arkadaşlar motorlarımı satıyorum. Bir arsa durumu var onu almak için satışa çıkardım. KLX250 yide satıyorum. 22.000KM de 2009 model full aksesuarlı. Fiyat olarak forumdan alan olursa 8.250 TL ye bırakıcam. Çok pimpirikli adamımdır. Yurt dışı forumlarıda takip eder tüm alışverişlerimi y.dışından yaparım. KLX lerin kronik sorunu olan egzantirik sesi nedeniyle, egzantirik zincirini ve gergisini değiştirdim, hazır kapak açılmışken balatalarıda değiştirdim. Eski balatalarda iyi durumdaydı onlarıda saklıyorum. Eski zincir de elimde çok ufak bir uzama mevcur değişmeye bilirdi.

Kırılmaz manetler,
Karter Koruma,
Orjinal Kawa çene süngeri,
Elcik korumalar,
Manual egzantirik gergisi,
Sıfır dişli ve zincir seti, Zincir DID o ringli modeli, dişliler de ingiliz malı tam markasını hatırlayamadım onlarda kaliteli :D
Süper çizilmez yırtılmaz solmaz sticker set,
Yeni Sava ön arka lastik,
Full sıfır grenaj seti, bunlara tek başına 750TL verdim.
Akü yeni Yuasa 6amper
NGK İridium buji
EBC fren balataları,
EBC mx debriyaj balatası full set, saçları ve yayları ile birlikte. Standart olandan değil bir üst modeli.
Unuttuğum şeyler de olabilir.

Motorun hiç bir sorunu bulunmuyor. Soğuk sıcak farketmez tek marşta çalışır ve hiç durmadan dünya turu yaptırır :)

Tüm eski parçalar durmakta. İsteyen olursa dişli ve zincir setini değiştirebilir.

Son hali,
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1384273_10200845694376871_881264618_n.jpg

Aklımızda olsun, kısa zamanda satılır umarım.

Birde merak ettim kırılmaz manetleri nereden sipariş verdin?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Aklımızda olsun, kısa zamanda satılır umarım.

Birde merak ettim kırılmaz manetleri nereden sipariş verdin?

Hüseyin ağam crf toplantısına gitti çekmeköye ben cevaplıyım :p manetler ebaydan pazuma markasıda..50 dolar gibi bi fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Hüseyin ağam crf toplantısına gitti çekmeköye ben cevaplıyım :p manetler ebaydan pazuma markasıda..50 dolar gibi bi fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam

Pazuma mazuma, kaliteli replica :D harbiden kırılmıyorlar. CRF cilerla toplantı yaptık bu gün :D KLX i merakla izlediler ayuhauuah.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Ahanda videoda geldi. Baya alışmaya başladım hayvana.

[YT]7UqziRLgIoM[/YT]
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Oda aklımda olsun :D Bu arada eksantrik gergisi lazım oldu banada. Nereden temin ettiniz siz? Z moto daki fiyatı ne ki? Aradımda açmadılar.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Alacağım şeyi net olarak bilmediğim için sipariş verdiğiniz sitenin linkini veya yeni farklı bir link rica etsem olur mu? Biraz bakındımda bulamadım
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Alacağım şeyi net olarak bilmediğim için sipariş verdiğiniz sitenin linkini veya yeni farklı bir link rica etsem olur mu? Biraz bakındımda bulamadım

Gergiden olduğuna eminmisiniz? Nasıl bir ses geliyor.

http://www.clems-garage.com/CCT/how_to_order.htm Burada sipariş ile net bilgi verilmiş. Ben mail ile iletişime geçmiştim. 2 adet aldım birini ferad a gönderdim.
Burada da yazmıştım sanırım başka almak isteyen var mı diye. Pek fazla ilgi görmedi. KLX250 lerin kronik sorunu olduğunuda belirtmiştim.

USA den gönderildiği için kargosu üründen fazla tutuyor. Fazla miktarda alındığında ekonomik oluyor.
Ürnümüz bu http://www.clems-garage.com/CCT/klx250_300.htm
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Şöyle bir baktımda 60 dolar civarında kargo tutacak, 35 dolarda parça. Zaten 200 küsür oluyor. Z moto ya kaldık gibi.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Şöyle bir baktımda 60 dolar civarında kargo tutacak, 35 dolarda parça. Zaten 200 küsür oluyor. Z moto ya kaldık gibi.

Manual gergi candir. Buradan adam toplamaya bak. 3 tane alsaniz yeter. Kargo 5 urune kadar ayni. Ben cok memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

KLX 250 22mm - 28mm gidon çevirme kiti. Gidonu takmadım sadece yükseltme olarak kullanıyorum. Güzel oldu memnunum :)

20131113_162332.jpg


20131113_162347.jpg


Buda bonusu . YZ125 sandık motor. :D Takamadık gitti.
20131113_162415.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst