Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
merhaba arkadaşlar

motorumda asfalt lastiği var, evdede sadece arka cross(dişli) lastik var, bu aralar sadece arazide kullanıyorum. sizce sadece arka lastiği cross lastikle değiştirsem ön çok dengesiz olurmu.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
merhaba arkadaşlar

motorumda asfalt lastiği var, evdede sadece arka cross(dişli) lastik var, bu aralar sadece arazide kullanıyorum. sizce sadece arka lastiği cross lastikle değiştirsem ön çok dengesiz olurmu.

benim ön orjınal enduro lastiği, arka ise sonradan olma arazi lastiği. sorun olmuyor asfaltta

belkide alıstıgımdandır

ul2nd.jpg


resim kötü oldu ama idare edin fikir acısından
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Pazar günü görecez bakalım arazi performansını :D Bu arada acayip bir katılım söz konusu bu pazar.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
O zaman eksantrik gergisi alacak olan veya yedek olarak almak isteyen varsa iletişime geçelim.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Geçen pazar yaptığımız buluşmadan bir kaç kare.

Kumda KLX şov :)
[YT]iaPTdEg7IJU[/YT]

1452514_10151959201273991_2110977162_n.jpg


CRF250 lilerin intikamı .
1450948_10151959202308991_1288761035_n.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
merhaba arkadaşlar

motorumda asfalt lastiği var, evdede sadece arka cross(dişli) lastik var, bu aralar sadece arazide kullanıyorum. sizce sadece arka lastiği cross lastikle değiştirsem ön çok dengesiz olurmu.
geçen gün yakıt musluğunu açmayı unuttuğum için yokuşun ortasında kaldım.çalıştırdıktan sonra arka taraf yana kaçıyor bir türlü kalkamıyorum.yerler ıslak olduğu için kros lastikler tutunamıyordu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

123835-ktm-250-exc-f.html


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

up89z.jpg
[/url][/IMG]
şartları zorlayınca arkadaşın debriyaj gitti.katılamadık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

up89z.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
geçen gün yakıt musluğunu açmayı unuttuğum için yokuşun ortasında kaldım.çalıştırdıktan sonra arka taraf yana kaçıyor bir türlü kalkamıyorum.yerler ıslak olduğu için kros lastikler tutunamıyordu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/enduro-off-road/123835-ktm-250-exc-f.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1311.hizliresim.com/1h/l/up89z.jpg[/url][/url]
şartları zorlayınca arkadaşın debriyaj gitti.katılamadık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1311.hizliresim.com/1h/l/up89z.jpg[/url][/url]

Atilla benim de radyatör hortumum patladı erken bırakmak zorunda kaldım. Biz de baya fire verdik.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Beyler radyatör hortumum dibe yakın bir yerden minik şekilde delindi. Son gezimiz de minik bir kaza yaşadım sanırım o sırada oldu. Bunu tamir edebilirmiyiz? Yenisi hem pahalı hem de kargoyu bekle şu bu uğraşmak istemiyorum.
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
Beyler radyatör hortumum dibe yakın bir yerden minik şekilde delindi. Son gezimiz de minik bir kaza yaşadım sanırım o sırada oldu. Bunu tamir edebilirmiyiz? Yenisi hem pahalı hem de kargoyu bekle şu bu uğraşmak istemiyorum.
okadarda değil blamir git sanayiye kestir taktır 5 tl tutmuyorda vermedende olmuyor..
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Beyler radyatör hortumum dibe yakın bir yerden minik şekilde delindi. Son gezimiz de minik bir kaza yaşadım sanırım o sırada oldu. Bunu tamir edebilirmiyiz? Yenisi hem pahalı hem de kargoyu bekle şu bu uğraşmak istemiyorum.
okadarda değil blamir git sanayiye kestir taktır 5 tl tutmuyorda vermedende olmuyor..

Orjinali o kadar da değil dedirtiyor insana o yüzden sordum. İlk orjinaline baktım 25USD + Kargo en ucuzu. UK de fiyat 22 pound daha pahalı. O yüzden fikir istedim sizlerden :) Sanayi de bir yere sordum hortumu gösterdi pek içime sinmedi. Çok yan sanayi duruyordu.

Birşey daha sorayım. Acil durumlarda hortumu tamir etmek için bant, yapıştırıcı vs varmıdır?
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
makaron var herzaman bulundurmalısın geçirip ısıtıyorsun büzülüp kaplıyor birde ikisi birbirine karıştırılan bir yapıştırıcı var küçük tüplerde kibritkutusu kadar bişey benim su pompası kapağı çadladı düşünce onunla içten dıştan yapıştırdım üstelik kapağın içine geçen bir boğazı var onu bile yapıştırdı 6 aydır kullanıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Hortum tamamdır. Dipten delindiği için delik olan kısımdan kestim yukarıdaki fazla olan paydan az aşşağı indirdim, güzel oldu :) Antifirizi de tamamladım fakat havasını nasıl alıcam onu bilmiyorum. Altta ufak bir vida var oradan mı acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------

Youtube dan bir kaç videoya baktım havayı almak için hotumları sıkıyorlar sadece.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Antifirizi ekleyeceğim hangi marka alsam tavsiye var mıdır? Bu arada son zamanlarda motora pek binmiyorum haftasonu araziye gidiyoruz onlar var sadece. Goprodaki şanssızlığımdan ve acemiliğimden dolayı güzel yerleri hep kaçırdım olduğu kadar artık.

3 Kasım Pazar
http://www.youtube.com/watch?v=SJlzAj5Dz8k

10 Kasım Pazar
http://www.youtube.com/watch?v=5rUCOF4RNeY

17 Kasım Pazar
http://www.youtube.com/watch?v=UFhgcN7lv2k
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Şöyle genel bi genel son durumu yazasım geldi. :)

Klx'im şu an 27 bin km civarına geldi. 16binde almıştım. 2 kere yağ, filtre değiştirdim bu 27bin olmak üzere bu hafta içinde tekrar değiştireceğim. Motul alırım muhtemelen.
11 bin km boyunca bana sadece ön maşanın keçesi dışında bir masraf çıkarmadı. Oda ciddi manada iyi olan ve pahalı bir serviste değişti 150 lira aldılar. Onun dışında hiç masraf çıkarmadı.
Sağlamlığı konusunda şüphem olmuyor sağolsun. Bir aydır pazar günleri düzenli olarak araziye gidiyoruz ama yazık alete kıyamıyorum fazla. Ucuz bi spesyal denk getirebilirsem alacağım.


Şu an arazi içinde uzun yol içinde aşağı yukarı tüm aksesuarlarını tamamladım.

Arazide sürmek için FMF egsoz, 48 dişli zincir seti (PROX), Acerbis Elcik Korumalar (Yeni sıfır taktım), Tam dişli kros lastikleri (mitas,metzeller)

Yol için ise Bering soft sosis yan çantalar, top case, cadde lastikleri, 42 dişli zincir, depo üstü çanta, ön çamurluk için çanta. Sele içinde polar battaniye :)
Arka çanta demiri ve yan çanta demirlerine çok uğraştık.

Duruma göre değiştiriyorum kombinasyonları.

En son iki kişi bir günde 750 km yaptım. Güzeldi.
Son fotoğraflar

1012476_278337265624513_726413707_n.jpg

Sağdan ikinci
1465218_278417615616478_1090847666_n.jpg

1467257_10202550985677019_913232690_n.jpg

1382083_10202074024145791_1030709862_n.jpg

1377213_10151972087474204_1365828486_n.jpg

1381187_272732099518363_140854732_n.jpg



Klx'in yanına 3-5 bin lira civarı plakasız spesyal çekmek istiyorum bi.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Şöyle genel bi genel son durumu yazasım geldi. :)

Klx'im şu an 27 bin km civarına geldi. 16binde almıştım. 2 kere yağ, filtre değiştirdim bu 27bin olmak üzere bu hafta içinde tekrar değiştireceğim. Motul alırım muhtemelen.
11 bin km boyunca bana sadece ön maşanın keçesi dışında bir masraf çıkarmadı. Oda ciddi manada iyi olan ve pahalı bir serviste değişti 150 lira aldılar. Onun dışında hiç masraf çıkarmadı.
Sağlamlığı konusunda şüphem olmuyor sağolsun. Bir aydır pazar günleri düzenli olarak araziye gidiyoruz ama yazık alete kıyamıyorum fazla. Ucuz bi spesyal denk getirebilirsem alacağım.


Şu an arazi içinde uzun yol içinde aşağı yukarı tüm aksesuarlarını tamamladım.

Arazide sürmek için FMF egsoz, 48 dişli zincir seti (PROX), Acerbis Elcik Korumalar (Yeni sıfır taktım), Tam dişli kros lastikleri (mitas,metzeller)

Yol için ise Bering soft sosis yan çantalar, top case, cadde lastikleri, 42 dişli zincir, depo üstü çanta, ön çamurluk için çanta. Sele içinde polar battaniye :)
Arka çanta demiri ve yan çanta demirlerine çok uğraştık.

Duruma göre değiştiriyorum kombinasyonları.

En son iki kişi bir günde 750 km yaptım. Güzeldi.
Son fotoğraflar

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1012476_278337265624513_726413707_n.jpg
Sağdan ikinci
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1465218_278417615616478_1090847666_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1467257_10202550985677019_913232690_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1382083_10202074024145791_1030709862_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1377213_10151972087474204_1365828486_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1381187_272732099518363_140854732_n.jpg


Klx'in yanına 3-5 bin lira civarı plakasız spesyal çekmek istiyorum bi.


3 - 5 e special makina yokki be hocam :) Senin memleket nere bu arada ?
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Aslında şöyle bişey var. Bu işin kurdu olan adamlar var. Onlarda genel olarak bu fiyatlara biraz eski model ciddi manada iyi bişeyler bulunuyor. Konya'da birisi var ne kadar motor varsa hepsinin onunla bi alakası var. Husaberg, Klr 650 vs vs bi ton motor var onlardan gelme olan. Şu an bildiğim kadarıyla gün yüzünde olan bi 2 zamanlı 550lik KTM i var bir tanede KLX650 r ı var. Bu arada normal klx 650 gibi değil. Ciddi manada çok çok güçlü bir motor. Neyse konuyu dağıtmayım. Bu motorları böyle sağdan soldan bilindik yerden denk getirebiliriz.

Bir hafta önce bir tane denk geldi. KTM 640 LC4 Beyaz Renk. 1800 TL. Sıkıntısı şu; eski sahibi antifiriz koymamış kışın, üst kapak çatlamış. 250 300 liraya tamir oluyor 600 liraya yenisi takılıyor. Ivırıydı zıvırıydı 2500 liraya tertemiz oluyor.

Normalde bu fiyata mümkün değil bulunmazda işte sağdan soldan denk gelmesi lazım.

Aklım husaberg'lerde. 2004 ler filan çok pahalı değil gibi görünüyor. Ama işte deli cesareti gerekiyor. Konya'da hiç bir parçasını bulmak mümkün değil. Gerçi KLX içinde öyle ama buna parça lazım olmuyor :D

Bu arada evet Konya'lıyım ve şu an Konya'da ikamet ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

Hatta şu an aklımda klx'i satıp ybr cbf tarzı bi motor alıp kalan paraylada gidip spesyal almak bile var. Ama pişman olurum diye düşünüyorum.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Aslında şöyle bişey var. Bu işin kurdu olan adamlar var. Onlarda genel olarak bu fiyatlara biraz eski model ciddi manada iyi bişeyler bulunuyor. Konya'da birisi var ne kadar motor varsa hepsinin onunla bi alakası var. Husaberg, Klr 650 vs vs bi ton motor var onlardan gelme olan. Şu an bildiğim kadarıyla gün yüzünde olan bi 2 zamanlı 550lik KTM i var bir tanede KLX650 r ı var. Bu arada normal klx 650 gibi değil. Ciddi manada çok çok güçlü bir motor. Neyse konuyu dağıtmayım. Bu motorları böyle sağdan soldan bilindik yerden denk getirebiliriz.

Bir hafta önce bir tane denk geldi. KTM 640 LC4 Beyaz Renk. 1800 TL. Sıkıntısı şu; eski sahibi antifiriz koymamış kışın, üst kapak çatlamış. 250 300 liraya tamir oluyor 600 liraya yenisi takılıyor. Ivırıydı zıvırıydı 2500 liraya tertemiz oluyor.

Normalde bu fiyata mümkün değil bulunmazda işte sağdan soldan denk gelmesi lazım.

Aklım husaberg'lerde. 2004 ler filan çok pahalı değil gibi görünüyor. Ama işte deli cesareti gerekiyor. Konya'da hiç bir parçasını bulmak mümkün değil. Gerçi KLX içinde öyle ama buna parça lazım olmuyor :D

Bu arada evet Konya'lıyım ve şu an Konya'da ikamet ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

Hatta şu an aklımda klx'i satıp ybr cbf tarzı bi motor alıp kalan paraylada gidip spesyal almak bile var. Ama pişman olurum diye düşünüyorum.

Special işi sıkıntılı iştir. Yamaha bile special 2 zamanlı motorlarına 30 gün sınırlı garanti veriyor. Bizim bir arkadaş ucuza eski aldı riske girdi. 2. haftasında motor kitledi.
550CC iki zamanlıda muazzam güç üretir. Gereksiz bir güç. KLX den sonra 125cc bir yamaha bindikten sonra bile adamı ürkütüyor.
Ayrıca special de önemli olan diğer unsurlar süspansiyonlar onlar ne durumda? Jantlar? Bunlarında bir ömrü var. Gidip 10-15 yaşında special almak ne kadar mantıklı bilinmez. Çok çok iyi seçmek gerekiyor.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Special işi sıkıntılı iştir. Yamaha bile special 2 zamanlı motorlarına 30 gün sınırlı garanti veriyor. Bizim bir arkadaş ucuza eski aldı riske girdi. 2. haftasında motor kitledi.
550CC iki zamanlıda muazzam güç üretir. Gereksiz bir güç. KLX den sonra 125cc bir yamaha bindikten sonra bile adamı ürkütüyor.
Ayrıca special de önemli olan diğer unsurlar süspansiyonlar onlar ne durumda? Jantlar? Bunlarında bir ömrü var. Gidip 10-15 yaşında special almak ne kadar mantıklı bilinmez. Çok çok iyi seçmek gerekiyor.

Valla bana Klx genelde yetiyor ama spesyal almışken biraz daha güçlü bişey alayım. Üzerindeki fmf'le büyük dişliyle ciddi manada güçlendi ama dediğim gibi biraz daha güçlü bişey arıyorum. En azından bir iki sezon bana rahatlıkla yetsin.

Aslında şöyle bişey istiyorum. Klx'e her şartta biniyorum, araziye gidiyorum geliyorum, yolda kullanıyorum bi sıkıntı olmuyor. Yağ ne kadar sanki 10 bin km değilde 2 3binde değiştiririm kafam rahat eder. Klx'ten sonra zrt pırt bakım isteyen bişeyle uğraşmak istemiyorum. Mesela sahibinden.com da şu ilanda biraz bahsetmiş modelden. 100 litre yakıt tüketiminde bir yağ değişimi demiş manuelinde. Buda ciddi manada iyi bi zaman. Sadece arazide falan kolay kolay bitmez.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husaberg-ev-kizi-husaberg-fe450e-132887391/detay



Muhtemelen fe450 bana uygun gibi geliyor ama işte fiyatı pahalı görünüyor. Sağa sola bakmak lazım birde. İnternetteki fiyatlara pek itibar etmemek gerekir zannımca. 5 bine güzel motor bulurum bence:)


İşin sıkıntı tarafı var bide. Mesela arazide genelde herkes çok yıpratıcı şekilde kullanıyor. Temiz bulmak çok çok zor gibi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst