Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Sanki farın üstüne birşey koyucaklarmışda unutmuşlar gibi. Gerçi çıplak olsun taştan olsun derim hep ama.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Yabancı kaynaklarda motorun fiyatı 6000euro civarı deniliyor.Adanalı bayi yöneticisi 6000x2.7 gibi bir saçma hesap yapmış olabilirmi?

6000 * 2,7 = 16200 yapıyor. Olamaz. 16000 tl net fiyat verilmiş :silent: 200 tl de plaka masrafı olsun o zaman :flower: o zaman olur bak.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Yabancı kaynaklarda motorun fiyatı 6000euro civarı deniliyor.Adanalı bayi yöneticisi 6000x2.7 gibi bir saçma hesap yapmış olabilirmi?

http://www.eicma.it/en/2013/11/yamaha-mt-07/
will cost less than € 6,000 Max 6bin avro civarında olacak diye söylenti var.
6binden düşük dediği 5600-5800..
Bizim yetkili ağızda bunu duyup 2.7ile çarpmış herhal : )))) akjasdkjasjk

Bora bey her nekadar bahsettiğini kişi yetkili de olsa öyle bir fiyata giriş yapamayacağını siz de gayet iyi biliyorsunuz. Ha bizim bilmediğimiz ve yetkili arkadaşın da açıklmadığı bir vergi indirimi söz konusu ise bilemem. Ama ingilteredeki MT-09 / MT-07 fiyatlarını orantıladığımızda TR fiyatı 19.000~19.500 (ABS'li) olacak gibi.
belki de.

arkadaşlar,1.si 16.000 fiyatını veren ben değilim,BÖLGE SATIŞ MÜDÜRÜ,2.si,burada tartışma yaratmak yada reklam yapmak değildi amacım.bana gelen bilgileri sadece sizlerle paylaştım.ama şimdi düşünüyorum da acaba hata mı ettim.:silent: tabii ki burada herkes fikrini söyleyecek ama klavye delikanlılığı yapmadan,saygı ve edep çerçevesinde.:jocolor:
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
arkadaşlar,bu fotolar ve 16000 rakamı,yamahanın bizim bölge satış müdürümüzün bizzat söylediği fiyattır.yani yetkili bir ağız.marttaki fuarda bu motorların hepsini canlı görme şansı olacak.
benim şahsi fikrim;MT 07 nin honda NC 700 S'e rakip olarak çıkartıldığı.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/2cJPo.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/6kh3n.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/XWbBg.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/fYUcP.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/DhOg7.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/hZ1P4.jpg

16.000in anahtar teslim fiyat olduğuna emin misiniz yani?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayır yusuf kardeş,bu benim söylediğim bir rakam değil,ama bir motosiklet tutkunu olarak umarım öyle olur.yetkili bir ağızdan bu rakamı duyunca insan tabii ki heyecanlanıp hevesleniyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hocam tabiki bizde isterizki fiyatı düşük olsun fakat yanlış bilgi insanlara yanlış karar aldırır.Forum ortamında bunu tartışarak neyin doğru olabileceğini ortaya çıkartmak amacımız.Yanlış anlaşılma olduysa affola
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Arkadaşlar yurtdışı fiyatı 6000 bin eurodan az olacak deniyorda hiç mi aklınıza gelmedi yahu orda da vergi alıyorlar hemen hemen %20 ve üstü miktarlarda.Bunu bir düşünün ayrıca bazı firmalar ki japon firmalarının bunu çok yapmışlığı var Türkiyede euro kuru çok uçtuğu için iki taraflı bir kar kısma politikası güdebiliyor hem üretici hem satıcı olarak 16 bin liraya satabilirler ancak ben 18 civarı oalcağını düşünüyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Hocam tabiki bizde isterizki fiyatı düşük olsun fakat yanlış bilgi insanlara yanlış karar aldırır.Forum ortamında bunu tartışarak neyin doğru olabileceğini ortaya çıkartmak amacımız.Yanlış anlaşılma olduysa affola
estağfurullah kardeş,ben istemem mi 16.000 olsun hatta daha da hesaplı olsun.benim motorcu kardeşlerim,herşeyin iyisine binsin kullansın.ben o motordan çok çok satayım.patronuma para kazandırayım,ben de kazanayım.
Arkadaşlar yurtdışı fiyatı 6000 bin eurodan az olacak deniyorda hiç mi aklınıza gelmedi yahu orda da vergi alıyorlar hemen hemen %20 ve üstü miktarlarda.Bunu bir düşünün ayrıca bazı firmalar ki japon firmalarının bunu çok yapmışlığı var Türkiyede euro kuru çok uçtuğu için iki taraflı bir kar kısma politikası güdebiliyor hem üretici hem satıcı olarak 16 bin liraya satabilirler ancak ben 18 civarı oalcağını düşünüyorum.
katılıyorum,rekabet ortamı hele de yeni ürün piyasaya veren firmalar için çok önemli.o ürünün piyasada ki kabulü ve sokaklarda çok görünmesi her zaman firmanın menfaatinedir.ve yıllarca ekmek yer o üründen.(bknz. FAZER 600)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ozaman ters psikoloji yapalım, okuyan bi yetkili varsa belki işe yarar :mrgreen:

Bence ömür boyu iş hayatımızın 5' te 1 inde sırf bu motosiklet için çalışıp asgari ücret mağaşımızı hiçbir ekstraya harcamazsak, yemez içmez biriktirirsek, belki kavuşabiliriz :silent:

16.000 TL çok ucuz sayılmaz, bence 10-15 aralığında gelmeli :silent:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ozaman ters psikoloji yapalım, okuyan bi yetkili varsa belki işe yarar :mrgreen:

Bence ömür boyu iş hayatımızın 5' te 1 inde sırf bu motosiklet için çalışıp asgari ücret mağaşımızı hiçbir ekstraya harcamazsak, yemez içmez biriktirirsek, belki kavuşabiliriz :silent:

16.000 TL çok ucuz sayılmaz, bence 10-15 aralığında gelmeli :silent:

Yetkili de görüp pazarlık etmesin

- Ne senin dediğin ne benim dediğim , ikisinin ortası olsun 15,500 :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bir önerim var.benim vaktim olmadığı için araştıramıyorum.mesela kawa er-6 nın/honda nc nin ve sizin aklınıza gelen emsal motorların yurt dışı ve tr satışlarını kıyaslayalım.vakti olan/araştıran olursa ve burada paylaşırsa herkes de bilgilenmiş ,kafasında bazı şekillenmeler oluşturmuş olacaktır.:wiinkk:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
belki de.

arkadaşlar,1.si 16.000 fiyatını veren ben değilim,BÖLGE SATIŞ MÜDÜRÜ,2.si,burada tartışma yaratmak yada reklam yapmak değildi amacım.bana gelen bilgileri sadece sizlerle paylaştım.ama şimdi düşünüyorum da acaba hata mı ettim.:silent: tabii ki burada herkes fikrini söyleyecek ama klavye delikanlılığı yapmadan,saygı ve edep çerçevesinde.:jocolor:

Duvarda asılı duran mt09 posterini sorduğumda 600 cc 4 silindir 100 hp r6 motorlu diye anlatan satış temsilcilerinden çok sey beklememek gerek.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
arkadaşlar bir önerim var.benim vaktim olmadığı için araştıramıyorum.mesela kawa er-6 nın/honda nc nin ve sizin aklınıza gelen emsal motorların yurt dışı ve tr satışlarını kıyaslayalım.vakti olan/araştıran olursa ve burada paylaşırsa herkes de bilgilenmiş ,kafasında bazı şekillenmeler oluşturmuş olacaktır.:wiinkk:

NC700S
İngiltere: £5,499
Almanya: £5,730



Bence MT-07'nin de bu fiyatlarda olması çok muhtemel. NC serisinin Türkiye'de fiyatının yüksek olması, vergiden değil tamamen Honda TR yüzünden. Lakin CBF1000FA, Avrupa'da kaç paraysa Türkiye'de de aynı para. NC serisi tuttu diye, özellikle X modelinde fena geçirmece var. Hakettiğinden 8 bin lira fazlaya satıyorlar!.. Yani MT-07'nin 16 bin civarına satılmasında hiç bir engel yok, her şey Yamaha TR'nin ticaret anlayışına kalmış.
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
40
Selam arkadaslar .
Isvecte satista 59 900 sk
reklami vardi bugun :)
ki burasi avrupada yuksek vergiyi uygulayan ulkelerden biri
18000 ytl civari
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst