Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
66
İngilterede MT 09'un satış fiyatı 6.800£ ülkemizde ise 24.000 TL, MT 07'nin ise maksimum 5.200£ olması bekleniyor. Eğer 5200£ olursa kabaca hesapla ülkemizde ABS'li modelleri 18.000-18.350 gibi bir rakama satılır.Tabi birde ABS'siz modelleri var onları 16.000 liradan satmaları çok yüksek ihtimal. Tahminimce ABS'li 18.000 , ABS'siz MT 07'de 16.000 lira olur :)
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
Yamaha 2014'e çok mükemmel motorlar ile piyasayı yerinden oynatacağa benziyor.
Bu modeli bende 2 gün önce araştırmıştım ve hayran kalmıştım.
Param olsa da keşke bende alabilsem :(
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Güzel satışı olur bu fiyata...16 satar ilk parti. Sonrakiler 17, 18, 19 gider :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Yatırım için bile alınır 16000 olursa, 2 sene sonra sat 18-19'a :D
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
56
Ben bu 16 bin e sevineyimmi üzüleyimmi ? Benim kawasaki er6n şuan absli fiyatı 23.500tl bu motor o fiyattan çıkarsa piyasalar alt üst olu pek sanmıyorum.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
honda nc serisine rakip olması için 100km de 3 litre civarı yakıtı olması lazım.

yoksa illaki üstün yanları vardır.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
çıkar çıkmaz barkın abi inceler. mt 09 u baya beğenmişti bakalım küçüğünü nasıl bulacak.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
honda nc serisine rakip olması için 100km de 3 litre civarı yakıtı olması lazım.

yoksa illaki üstün yanları vardır.

47 HP motorla 75 HP motorun aynı yakması mümkün değil. Yamaha MT07 büyük olasılıkla performans üstünlüğü ve olursa fiyatı ile öne çıkar.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Millet olarak severiz naked :) Hele bide beklenenden ucuz olursa hepimiz bineriz naked :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,en taze bilgi,YAMAHA TR.satış md.nün yorumuna göre,16.000-17.000 civarında olacağı kesinleşti.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
arkadaşlar,en taze bilgi,YAMAHA TR.satış md.nün yorumuna göre,16.000-17.000 civarında olacağı kesinleşti.

Utandır bizi Bora abi... :) Yanıldığıma hiç bukadar sevinmeyeceğim :)

Biz burada bukadar fiyatını beğendiğimiz için zam yapılacağını düşünmüyorum buarada. Artık TR'de de taşlar yerine oturuyor gibi. Artık her dist. kafasına göre kar oranı koyamıyacak bence. Evet piyasa ve vergi oranları yüksek ve pahalı ama fiyatlar biraz daha mantıklı olacak gibi. Bizim sevincimiz buna, eğer fiyatları yine saçma rakamlara çekerlerse eski tas eski hamam, düşük satış rakamları ile devam ederler yola...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst