Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bahsedildiği fiyattan giriş yaparsa, fiyatına göre detaylar hiç fena değil gibi, bu fiyata arka maşası kutu profil olmayan bi motosiklet aklıma bile gelmiyor şuan :silent:

montajda çok tatmin edici bence, farklı kalite plastik birleşimlerinde bile kusur veya çapak falan yok...

Sizlere ters gelebilir ama MT-09' dan daha tutarlı hatlara sahip bence :) Daha bi Roadster MT aile üyesi duruşu var :)

Beğenmediğim noktalar çıksada Yamaha' nın MT ailesini (09 hariç ) tasarım anlamında hep taktir etmişimdir zaten, bu aile bireyini de gayet beğendim.

Umarım fiyat-performans anlamında sınırları zorlamakla kalmaz aşar :cherry: Böcek kabuğu morcivertini yediğim MT si bildiğin güzel olmuş:mrgreen:

[url]http://k1311.hizliresim.com/1h/7/u9m5x.jpg[/url]

[url]http://m1311.hizliresim.com/1h/7/u9lz3.jpg[/url]

[url]http://k1311.hizliresim.com/1h/7/u9m31.jpg[/url]

[url]http://o1311.hizliresim.com/1h/7/u9m42.jpg[/url]

Sen scooter motorlu çakma ''racing''e binmeye devam et dostum.. MT senin neyine gerek...:queen:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hmm yüksek vergi derken bizimkinden yüksek olamaz dimi :D

Bizimkinden yüksek olması lazım hocam Danimarka,Norveç ve İsveç gibi ülkeler hayatın çok pahalı olduğu ülkeler ben erasmusa gitmiştim normal avrupa ülkelerine giderken 300-400 euro hibe veren devlet bana Danimarkada 650 euro vermişti.Birçok şey bize görede oldukça pahalı maaşları dolgun olmasa halleri harap :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
La havle... herkes kafasına göre yorum yapıyor hala

16.000 dediysek 16 bin olacak o kadar!!!:cherry:

16.000 i sizden öğrenecek değiliz !! :)

16ya vermesinler diye yırtınıyoruz:)

Siz hala distribütörlerin buraları okuyarak fiyatlarda etkilendiğini mi düşünüyorsunuz...:farao:

belki de.

arkadaşlar,1.si 16.000 fiyatını veren ben değilim,BÖLGE SATIŞ MÜDÜRÜ,2.si,burada tartışma yaratmak yada reklam yapmak değildi amacım.bana gelen bilgileri sadece sizlerle paylaştım.ama şimdi düşünüyorum da acaba hata mı ettim.:silent: tabii ki burada herkes fikrini söyleyecek ama klavye delikanlılığı yapmadan,saygı ve edep çerçevesinde.:jocolor:

Yazdıklarımda saygı ve edep ?? çerçevesinde sorun olmuşsa kusura bakmayın.

Gelelim yeni yazacaklarıma;

Burada 5.500£ (18.000 TL) altına satılacağı söyleniyor haberde. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/November/nov0513-yamaha-trio-revealed-in-milan/_/R-EPI-142279

Bu videoda ise "gelecek sene 5.000£(16.365TL) dan satılacak İngilterede" deniliyor http://www.youtube.com/watch?v=jPZWIVHS2tQ

Bu fiyatlar ile bahsi geçen 16.000 TL mantıllı gibi görünse de,

Model---------İngiltere fiyatı ------------TR fiyatı -------------FARK

ER6...............5600£(18.330TL)................8000€(21.890TL)........3560TL (%19.5 fazla) 2si de ABS'siz

NC700S.........5350£((17.510TL)ABS..........20.850 TL ABS............3340TL (%19.0 fazla) ABS 2ülkede de standart.

XJ6N.............6000£(19.640TL).................19.200 TL................-440 TL (%2 ucuz !!) 2si de ABS'siz

FZ8..............8000£(26.185TL).................23.400 TL................-2785 TL (%10.6 ucuz!!) 2si de ABS'siz

MT-09..........6800£(22.255TL).................24.000 TL ABS............1.745TL (ABS farkı var)

Honda ve Kawa TR'de ~%20 daha pahalıya satarken Yamaha ingiltere ile aynı fiyata (hatta daha ucuza) TR fiyatlandırması yapmış. Bu durumda;

MT-07..........5.000~5.500£...................16.365~18.000 TL ...... gibi bişey oluyor.

XJ6 ve FZ8 in fiyatlarına bakarak 18.000 TL nin altını beklemek mantıklı gibi !

Eh tabiki bu durumda söylemeye gerek yok sanırım; bu parayı vereceğine 16 küsüre yeni 650cc Mondial almak daha mantıklı :bounce:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Bu fiyata gelirse super olur ki zaten 20 liranin altinda 4 silindir bir motor satarak bunu yapabileceklerini ispatlamis durumdalar aslinda. Valla 16-17 gibi bir fiyata er6 yi siler gibi geliyor bana. Bir de adamakilli testlerini gorebilsek, iyi mi kotu mu bir fikrimiz olacak en azindan.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ben mondiale kapora yatirdim disburutor bile şaşırdı :))) biz bunu fuarda bayide sergilemek için emanet aldık kardeş dediler.Zaten iyi olan hiçbir motor gelmiyor turkiyeye :(
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Kaynak

Linkte ki siteye(ciddi bir siteye benziyor) göre MT-07 Danimarka da 75000 Kron MT-09 ise 125000 Kron basit bir oran orantı ile Türkiye fiyatının 14376 TL olacağını hesapladım::150:: :D Haydi hayırlısı diyelim ::gazla::

125000 kron 45500 TL ye denk geliyor nasıl bi memleketse :D


Not az önce ankarada deprem oldu :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
121
Arkadaslar bir konuya dikkatinizi cekmek isterim. Avrupada bazi ulkelerdeki vergi oranlari ulkemizden fazla ama oradaki motorsiklet ve urunlerinin fiyatlari buradan daha ucuz. Avrupadaki fiyatlarin uzerine kdv ve otv koyarak hesap etmek hic dogru bir yaklasim degil. Her ulke motorsikleti fabrikadan ayni fiyata aliyor ulkeye sokarken o ulke vergi sistemine gore maliyet biniyor. Ulkemizde hep fazla denen vergi avrupanin sadece bir kac puan ustunde vede sundan emin olun avrupada kar marji yuksektir. O yuzden avrupa fiyatlari dunyanin en yukarisindadir. turkiyedeki astronomik fiyatlar en dogrusu vergilerin yaninda cok fahis kar marjlarindan kaynaklaniyor. Bazi Firmalar isletme giderleri yaninda kar edebilmek icin %100 den bile fazla kar koyuyorlar. Turkiyedeki satis adetleri dusuk koskoca firmalar giderleri karsilamak icin az sayida makineden karlilik dusunuyorlar. Siz birakin 16 yi adamlar istese 12 rahat satarlar. 125CC ve altini saymazsaniz ulkemizdeki satis adetlerine bakarsaniz markalarin neden cok yuksek kar oranlari uyguladigini daha iyi anlarsiniz. Bu ise o kadar alistikki normal kar orani bize malda bir kusurmu var diye dusunduruyor. Onaltiya cok rahat satarlar parada kazanirlar. Avrupayi bos verin dunyadaki fiyatlara hele hele uzak doguya fiyatlara bakin sok olursunuz. O ulkelerde vergi olmadigini sakin dusunmeyin vergisiz bir ulke yok. 0.1 krs satilan bir poset eger motorsiklet sekterunde kullaniliyorsa hemen fiyatin bir liraya cikabilecegi ulkemizde ancak biz motorsiklet sevdalilarinin bilinclenmesiyle bu durumdan kurtuluruz. Birde size bir ornek vereyim ilk bahar baslangicinda nc700x serisi yok satarken ben bir honda tanidigim vasitasiyla 21 kusure satilan makineyi 19500 e aldim hemide kredi kartiyla. banka bu satistan komisyon almadimi bayi para kazanmadimi yada honda fabrika hayrinami satti saniyorsunuz yanilirsiniz. Emin olun odedigimiz bedeller cok yukarda.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Arkadaslar bir konuya dikkatinizi cekmek isterim. Avrupada bazi ulkelerdeki vergi oranlari ulkemizden fazla ama oradaki motorsiklet ve urunlerinin fiyatlari buradan daha ucuz. Avrupadaki fiyatlarin uzerine kdv ve otv koyarak hesap etmek hic dogru bir yaklasim degil. Her ulke motorsikleti fabrikadan ayni fiyata aliyor ulkeye sokarken o ulke vergi sistemine gore maliyet biniyor. Ulkemizde hep fazla denen vergi avrupanin sadece bir kac puan ustunde vede sundan emin olun avrupada kar marji yuksektir. O yuzden avrupa fiyatlari dunyanin en yukarisindadir. turkiyedeki astronomik fiyatlar en dogrusu vergilerin yaninda cok fahis kar marjlarindan kaynaklaniyor. Bazi Firmalar isletme giderleri yaninda kar edebilmek icin %100 den bile fazla kar koyuyorlar. Turkiyedeki satis adetleri dusuk koskoca firmalar giderleri karsilamak icin az sayida makineden karlilik dusunuyorlar. Siz birakin 16 yi adamlar istese 12 rahat satarlar. 125CC ve altini saymazsaniz ulkemizdeki satis adetlerine bakarsaniz markalarin neden cok yuksek kar oranlari uyguladigini daha iyi anlarsiniz. Bu ise o kadar alistikki normal kar orani bize malda bir kusurmu var diye dusunduruyor. Onaltiya cok rahat satarlar parada kazanirlar. Avrupayi bos verin dunyadaki fiyatlara hele hele uzak doguya fiyatlara bakin sok olursunuz. O ulkelerde vergi olmadigini sakin dusunmeyin vergisiz bir ulke yok. 0.1 krs satilan bir poset eger motorsiklet sekterunde kullaniliyorsa hemen fiyatin bir liraya cikabilecegi ulkemizde ancak biz motorsiklet sevdalilarinin bilinclenmesiyle bu durumdan kurtuluruz. Birde size bir ornek vereyim ilk bahar baslangicinda nc700x serisi yok satarken ben bir honda tanidigim vasitasiyla 21 kusure satilan makineyi 19500 e aldim hemide kredi kartiyla. banka bu satistan komisyon almadimi bayi para kazanmadimi yada honda fabrika hayrinami satti saniyorsunuz yanilirsiniz. Emin olun odedigimiz bedeller cok yukarda.

Enter.png
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yamaha'nın fiyat poltikası genel olarak diğer markalara nazaran daha insaflı, o yüzden 16 bin TL benim kafama yatmaya başladı.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Artık idealimdeki motor xj6 değil. Scooteri de çok sevmiştim. Ama bu motor aklımı karıştırdı.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
15 e bağlayak :)

Gerçekten merakla beklediğim bir motor ve fiyat düzeyi
 
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
yamahanın yıllardır satış politikası bu yonde ben kesin gozuyle bakıyorum 16000 rakamına acıkcası, zamanında xj600 diversionda ciktiginda 16.500 civarıydı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst