- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
Benim tahminim 16.000 lira motorun net fiyatıdır.Üstüne Ötv ve Kdv binmemiş fiyatıdır.
Sonuçta Yamahada ki çalışanlar Motorun Ötv'sini Kdv'sini belirlemiyor.
Bence burada fazla dillendirmeyelim bu istekleri, yoksa 2. Bir Inazuma vakası olabilir![]()
Ön farını bir türlü sevemedim.
Bide bizde bu kadar naked kültürü yok, FZ6N'in de bi ara fiyatı çok iyiydi 4 silindir de mevcut ama pek satmadı.
2 silindirli ünitenin gücü ve torku muhteşem 3 silindirlisi ise dehşet ama ben bu motorun türkiyede tutacağını, müşteri profili oluşturacağını sanmıyorum.
Bizler tombiş Z1000 adamlarıyız millet olarak, bu biraz cılız göriniyi![]()
arkadaşlar,bu fotolar ve 16000 rakamı,yamahanın bizim bölge satış müdürümüzün bizzat söylediği fiyattır.yani yetkili bir ağız.marttaki fuarda bu motorların hepsini canlı görme şansı olacak.
benim şahsi fikrim;MT 07 nin honda NC 700 S'e rakip olarak çıkartıldığı.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/2cJPo.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/6kh3n.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/XWbBg.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/fYUcP.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/DhOg7.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/07/hZ1P4.jpg
Bora bey her nekadar bahsettiğini kişi yetkili de olsa öyle bir fiyata giriş yapamayacağını siz de gayet iyi biliyorsunuz. Ha bizim bilmediğimiz ve yetkili arkadaşın da açıklmadığı bir vergi indirimi söz konusu ise bilemem. Ama ingilteredeki MT-09 / MT-07 fiyatlarını orantıladığımızda TR fiyatı 19.000~19.500 (ABS'li) olacak gibi.