Marmaray açılıyor vatana millete hayırlı olsun.

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olması yada olmaması hiç birşey ifade etmez...
ortalığı seviyesizce yorumlarla doldurup, hakaret etmek nedir ?
çıkarsın eleştirini yaparsın, doğru yada yanlış bakılmaz bilindiği kadarıyla cevap verilir yada bu adam burada haklı denilir...
işin içine hakaret girdiği anda, seviyenin hakketiği cevabı veririm...
saygı görmek istiyorsanız, saygı göstermesini bileceksiniz...
bir daha da bana birader demeyin, ismimi bilmiyorsanız orada nick yazılı öyle hitap edin, sizin gibi biri tarafından şahsıma birader denilmesi benim için en büyük hakarettir!...

Yemişim seviyesini,

Senin şahsına ait bir söylemim olmadığı sürece, sırf başbakanı savunacaksin diye kendi kendine artislik yaptigin her postunda bende senin hak ettiğin cevabi veririm..

Benim başbakan hakkında yaptigim yorumlarda, senin üzerine alınman gereken bir durum varmı? İstediğim yorumu yaparim istediğim yorumu yapmam, bunun için sendenmi izin alicam?

Adamın tipini beğenmiyorum, bıyıkları tırt, gözünün üstünde kaşı var, sevmiyorum zorlamı?

Başbakanla benim aramdaki sayginliği korumak sana kaldi? Başbakan senin babanmi?

Şikayetin varsa bildirirsin olur biter.

Bu arada ismini beğenmediğim için ''Birader'' kelimesini kullandım, seni kendime yakın hissettiğim için değil.

Daha ne yakınlığı arıyorsun sinancım...
Adamlar biat kültürü mensubu...
Ayrıca şunu ekleyim yazıya....
Keşke sadece dişleri pis olsaydı....
Razıydık... Nasılsa öpüşmeyeceğiz...
Ama başka yerleri öyle olunca olmuyor yahu...:p

Yahu Abi kimsenin şahsına hakaret etmiyoruz kimseye laf atmiyoruz Millet gerdeğe girmiş gelin gibi her gördüğüne saldırıyor,

Birde gelmiş tehtit ediyor aklınca, Ulan 3 gramlık aklınla cevap versen ne yazar?

İlla böylemi konuşalım?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Yemişim seviyesini,

Senin şahsına ait bir söylemim olmadığı sürece, sırf başbakanı savunacaksin diye kendi kendine artislik yaptigin her postunda bende senin hak ettiğin cevabi veririm..

Benim başbakan hakkında yaptigim yorumlarda, senin üzerine alınman gereken bir durum varmı? İstediğim yorumu yaparim istediğim yorumu yapmam, bunun için sendenmi izin alicam?

Adamın tipini beğenmiyorum, bıyıkları tırt, gözünün üstünde kaşı var, sevmiyorum zorlamı?

Başbakanla benim aramdaki sayginliği korumak sana kaldi? Başbakan senin babanmi?

Şikayetin varsa bildirirsin olur biter.

Bu arada ismini beğenmediğim için ''Birader'' kelimesini kullandım, seni kendime yakın hissettiğim için değil.



Yahu Abi kimsenin şahsına hakaret etmiyoruz kimseye laf atmiyoruz Millet gerdeğe girmiş gelin gibi her gördüğüne saldırıyor,

Birde gelmiş tehtit ediyor aklınca, Ulan 3 gramlık aklınla cevap versen ne yazar?

İlla böylemi konuşalım?

Üstad neyse boşver yaa,ne güzel elektrik konuşuyoduk:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kim çekti lan acil fren kolunu ..... :queen: :queen:

Kesin kılıçtarpaşanın işidir....:queen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ben demıstım bınmeyın dıye.
carpılırsınız :p hehe

goz gore gore ölüme atlamak,testlerı bıtmemıs bu denlı extreme bı makıneye bınmek.heyecan sevıyor yahu bızım mılletımız.kı onumuzde koskoca bır facıa varken...

fren kolu tam bomba olmuş
haberlerı ızlerken tcdd muduru cıktı roportaja.2 cumle bır araya getıremedı.7 yasında cocuk kapıları acabılıyomus kacıs tunelıne vs sacmaladı bıseyler.sonra engellı vatandas marmarayda kalmıs, asansore gıden kapı kıtlıymıs dıye soruldu.hem kem kum dedı.sordu gorevlıye.sacmalamaya devam ettı.en son bu asansor tadılatta cevabı verdı.ulan yuh.ne tadılatı.daha 2 gun olmadı acılalı!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Bir kişi de dememiş yıllar önce tamamının açılmış olması gereken marmaray hattının açılacak kısmı sadece tünel ve bunun giriş-çıkışındaki bir kaç kilometrelik kısımı, tamamının açılmasına en iyi ihtimalle daha 2 yıl var. İşte bunlar hep seçim.


Marmaray neden gecikti?

-29 Nisan 2013-

Recep T. Erdoğan: "3-5 Çanak çömlek çıktı diye Marmaray'ı 4 yıl geciktirdiler."

-4 Ağustos 2013-

Recep T. Erdoğan: "Tarihe duyduğumuz hassasiyet sebebiyle projeyi 4 yıl geciktirdik."

Şimdi tam anlamadım.

Kendi kendilerini mi geciktirdiler?

Kendi kendilerine mi sinirleniyorlar?

Kendi kendilerine mi muhalefet ediyorlar?

Şüphesiz..
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Marmaray neden gecikti?

-29 Nisan 2013-

Recep T. Erdoğan: "3-5 Çanak çömlek çıktı diye Marmaray'ı 4 yıl geciktirdiler."

-4 Ağustos 2013-

Recep T. Erdoğan: "Tarihe duyduğumuz hassasiyet sebebiyle projeyi 4 yıl geciktirdik."

Şimdi tam anlamadım.

Kendi kendilerini mi geciktirdiler?

Kendi kendilerine mi sinirleniyorlar?

Kendi kendilerine mi muhalefet ediyorlar?

Şüphesiz..

Geciktirici krem kullanmışlar :) :D
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Son Dakika!
Marmaray'ın kapanması sonucu birbiri ile bağlantısı kesilen Pekin ve Londra'da tedirgin bekleyiş sürüyor...

(sincapcop Brüksel'den bildirdi)




1012480_668507739847198_1815140057_n.jpg
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Marmaraya bok atanlar binmezsiniz olur biter hem biz rahat ederiz hemde kirlilik yaratmamış olursunuz.Ama siz bunca laf söyleyip yinede biniyorsanız daha ne diyim :)
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
hep aynı tipler ,hep aynı saldırgan ve aşağılayıcı tavır ,konuşmaya tartışmaya gerek yok aslında bazıları daha bir iş yapılmadan hakkında hükmü veriyor ,hükümde sabit zaten ne yapıldığı önemli değil. kaybetmeye mahkum bir zihniyet ,bugune kadar olduğu gibi bundan sonrada hakettiği üzere kaybetmeye devam edecek . bunu aklınızdan cıkartmayın bu saatden sonra hiçbir güç eski karanlık ve rezil günlere döndüremez . ülke kaybettiği zaman sevinen dalga gecenler hainin daniskasıdır , bu topraklardan yedikleri içtikleri haramdır ,ve elbet bir gün hesabını verecekler
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Ulu önder Atatürk'ün kurdugu bu cumhuriyeti begenmeyenler,
burda yasamazsiniz,
olur biter.:)

Diyerek eli arttiriyorum.:bounce:

valla 35 kerre filan yazmışımdır herhalde.
esas cumhuriyetle sorunu olanlar "cumhur"un (halkın) tercihlerine itibar etmeyenlerdir.
cumhuriyet sizin zannettiğiniz gibi adını kaskatı kemalist bir gazeteden değil halktan alan bir kavramdır.
diyerek "rest" diyorum.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
Evet..Hep anı dimi... Ne garip.... :wiinkk:

İşte bu kin bu nefretten kurtulmalısınız... Tabi öncelik başınızın bu huydan kurtulması... :cat:


benim inancıma kin ve nefret besleyene gayet doğaldır aynı hissiyat içersinde olmam . ayrıca içimdekileri dökmedim gerçeklerden bahsettim herkes yaptıklarının hesabını verecek bir gün

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

kin ve nefret mi demiştiniz ?
http://www.youtube.com/watch?v=LXaXT2APSYk
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
Ya arkadaş konu Marmaray değil mi?

Ne ara yine cumhuriyet kemalist tartışması oldu bu iş.

Bakın Marmaray İstanbul'a normal şartlarda çok yarar getiren bir proje.

Fakat kimse şunu anlamak istemiyor.

İstanbul'a bugün çakılan tek 1 tane çivi alt tarafı 1 tane çivi bile binlerce insanın İstanbul'a göç etmesine neden oluyor.

Ayrıca sizler nasıl patronlarınıza işlerinizi yarım yamalak yaparak teslim edemiyorsanız.

Erdoğan ve onun emrindeki bakanlar belediyeler işçilerde işlerini yarım yamalak yaparak bize veremezler.

Daha adam akıllı kontrolü bitmeyen bir tünelden bahsediyoruz.

Direk nasıl olurda açılır.

Sen önce adam akıllı testlerini yapıp güvenlik ekipmanlarını ayarladın mı?

Daha yeni açılan bir yerde nasıl olurda asansör bozulur.

Daha bakanların kendisi de açıkladı bazı ekipmanların deneme aşamasında olduğunu.

O zaman bu tünel neden açıldı?

Sıkıntı burda başlıyor.

Her yapılan güzel işte ben yaptım.

Ama her yapılan hata da da tüh Allah sizin belanızı versin moduna girerse millette böyle dalga geçer.

Haliyle bunun bir orta yolunun bulunması gerekir.

Bunu ilk başlatanda Erdoğan olmalıdır.

Bir hata yaptıklarında evet biz bu hatayı yaptık bunun için özür diliyoruz dese mesele kalmayacak.

Hatayı kabul etmek erdemliktir.

Ama bugüne kadar kabul ettikleri hiçbir hatayı göremedim.

Ya faiz lobisi ya dış mihraklar bazen BDP bazen CHP bazen MHP vs vs

Hep üstte yazdıklarım suçlandı.

Hesapta 1 doları 1 liraya eşitleyeceklerdi.

Bunu kendileri söylediler.

Ne oldu.

1 lira 2 dolara denk geldi.

Bunun içinde Gezi Parkı olaylarını gösteriyorlar.

Ayıp ayıp.

Gerçeği gizliyorlar.

Gerçekte ise Amerika dolar basmayı bıraktı bu sebeple 2 lira 1 dolara denk geldi.

Bunu kimse konuşmadı.

Neyse işin aslı olan Marmaraya gelelim.

Daha herşeyi bitmeyen bir projeyi kullanıma sunarsan eğer.

Çıkan her aksaklık için özür dilemeyi de bilmek gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hesapta 1 doları 1 liraya eşitleyeceklerdi.

Bunu kendileri söylediler.

Ne oldu.

1 lira 2 dolara denk geldi.

Bunun içinde Gezi Parkı olaylarını gösteriyorlar.

Ayıp ayıp.

Gerçeği gizliyorlar.

Gerçekte ise Amerika dolar basmayı bıraktı bu sebeple 1 lira 2 dolara denk geldi.

Bunu kimse konuşmadı.

Neyse işin aslı olan Marmaraya gelelim.

Daha herşeyi bitmeyen bir projeyi kullanıma sunarsan eğer.

Çıkan her aksaklık için özür dilemeyi de bilmek gerekir.

1 lira 2 dolara ne zaman denk geldi :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst