Marmaray açılıyor vatana millete hayırlı olsun.

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
valla 35 kerre filan yazmışımdır herhalde.
esas cumhuriyetle sorunu olanlar "cumhur"un (halkın) tercihlerine itibar etmeyenlerdir.
cumhuriyet sizin zannettiğiniz gibi adını kaskatı kemalist bir gazeteden değil halktan alan bir kavramdır.
diyerek "rest" diyorum.
Kaybettin Fatih.
Halkin her alandaki tercihlerini söyle bir kafandan geçir.
Bak bakalim begenecekmisin?
Sonra yine konusuruz.:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2013/08/27/dolar-2-lirayi-asti

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/24589448.asp

http://www.radikal.com.tr/ekonomi/dolar_2_tlyi_gordu-1147488

http://ekonomi.milliyet.com.tr/dolar-2-lira-oldu-ayse-teyzem-yandi/ekonomi/ydetay/1754240/default.htm

Tam tersini söylemişsin.

1 Dolar 2 liraya denk geldi.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
benim inancıma kin ve nefret besleyene gayet doğaldır aynı hissiyat içersinde olmam . ayrıca içimdekileri dökmedim gerçeklerden bahsettim herkes yaptıklarının hesabını verecek bir gün

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

kin ve nefret mi demiştiniz ?
http://www.youtube.com/watch?v=LXaXT2APSYk

Ohaaaaaaaaa.Hala var mı böyle insanlar yaw.Ne kadar çağdaşlar,ne kadar laikler takdir ettim.İnsan bu kadar küçük düşürebilir kendini.Birlik ve beraberlik bu bu bu bunlar mı sağlayacak?Harbiden çok üzüldüm ya.İçim acıdı.Keşke izlemeseydim.Herşey beklenir bu insanlardan.Hazmedemiyormuş.Yazıklar olsun.chpden bir kez daha nefret ettim.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam sonra alttaki posta özür dilemişim.

Yanlış yazım olduğu için.

Hıııı..
Düzeltme yapmışsın, ben geç farkettim.
Tamam şimdi oldu.

Ohaaaaaaaaa.Hala var mı böyle insanlar yaw.Ne kadar çağdaşlar,ne kadar laikler takdir ettim.İnsan bu kadar küçük düşürebilir kendini.Birlik ve beraberlik bu bu bu bunlar mı sağlayacak?Harbiden çok üzüldüm ya.İçim acıdı.Keşke izlemeseydim.Herşey beklenir bu insanlardan.Hazmedemiyormuş.Yazıklar olsun.chpden bir kez daha nefret ettim.

Benimde daha çok ilgimi çeken olay, marmaray projesinden arkadaş nasıl bir alaka kurup olayı kendi inancına bağladı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Valla Sinan abi gerçekten çok üzüldüm.Ben de İmam Hatip Lisesi mezunuyum ama bunlar kadar dar kafalı değilim.Bi de bize yobaz derler yıllardan beri.Arkadaş konuyu nasıl buraya bağlamış bilmiyorum ama unuttuğum bir gerçeği eski günlerimi hatırlattı.Zamanında çok saldırmışlardı bu aydın kesim bize.Ama gerici dediği insanlar son 10 yılda beyenmesekte,yetinmesekte bize o günleri unutturdu.Ne kadar inkar etsekte yapılan hizmetler ortada.Biz de zamanında hükümeti protesto etmiştik ama şimdikiler gibi değil.Aklımızın bir ucunda aman fazla kargaşa olmasın,insanlar yanlış anlamasın,ülke karışmasın derdik hep.Şu anki hükümeti takdir ettiğim kadar yine aynı şekilde benim kadar eleştiren yoktur.Ama sosyal medyada,forumda değil partililerle,il yönetiminle tartışırım.Burada çoğu arkadaşın fikri sabit zaten.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
uzaktan bakmayın, binin gezin gezin gezin :p hizmet gelmiğişşşş neyimeee, anam anammm garibemm , ha bide güççük emrah var, vurmayın abi beni yerden yereğeeeğe vurrrup durmayınnının:cherry:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
az makarna etkilerini gösteriyor.en kısa zamanda ilçe temsilcisiyle görüşün.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla Sinan abi gerçekten çok üzüldüm.Ben de İmam Hatip Lisesi mezunuyum ama bunlar kadar dar kafalı değilim.Bi de bize yobaz derler yıllardan beri.Arkadaş konuyu nasıl buraya bağlamış bilmiyorum ama unuttuğum bir gerçeği eski günlerimi hatırlattı.Zamanında çok saldırmışlardı bu aydın kesim bize.Ama gerici dediği insanlar son 10 yılda beyenmesekte,yetinmesekte bize o günleri unutturdu.Ne kadar inkar etsekte yapılan hizmetler ortada.Biz de zamanında hükümeti protesto etmiştik ama şimdikiler gibi değil.Aklımızın bir ucunda aman fazla kargaşa olmasın,insanlar yanlış anlamasın,ülke karışmasın derdik hep.Şu anki hükümeti takdir ettiğim kadar yine aynı şekilde benim kadar eleştiren yoktur.Ama sosyal medyada,forumda değil partililerle,il yönetiminle tartışırım.Burada çoğu arkadaşın fikri sabit zaten.

Abi üzülüyoruz tabiki,

Eğer bir İnsan inancını özgürce yaşayamayacaksa, o zaman yaşamasinin ne manası var?

Açıkçası Din merkezli bir insan olmadığım için bu konulara pek fazla girmeyi tercih etmiyorum, fakat bir İnsanın inandığı değerlerin ayaklar altına alınmasına da karşıyım. Yani inandığı değerler derken, bunu sadece ''İslamiyet'' olarak algılamayın. Şahsım adına bu çok geniş bir yelpaze.

Gerekirse başka bir başlık altında bunu tartışırız,
Konuyu dağıtmak istemiyorum açıkçası.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
543873_607342959302131_2014902068_n.jpg




bu arada ;

bugun istenen turban tepkısı alınmadı.bilakis bircok kısıden destek aldı.

bakalım baska hangı magdur edebıyatları ıslenecek secım oncesı...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
bu türbanı kafanıza niye bu kadar taktınız, dış ülkelerde bu kadar takan yok
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
a cumlesı : bugun istenen turban tepkısı alınmadı.bilakis bircok kısıden destek aldı.
b cumlesı : bu türbanı kafanıza niye bu kadar taktınız, dış ülkelerde bu kadar takan yok


he sen neden bızımkıler bu kadar turban edebıyatı yapıyor demek ıstedıysen onu konusabılırız bak...



*kayınvalıdem başortulu bu arada...5vakıt namazında nıyazında ınsanlara uzak bır adam degılım.babam da keza oyle.neden basortusu degıl de turban? hadı neden turban taktırmak ama elele genclerı tartaklamak? neden bızdensen cebın dolsun degılsen sus? bızım ses cıkardıgımız seylerı algılamaya calısın yahu 1 kere.1 kere dıyorum.elbette elestırı yapanların ıcınde gayrı muslımler de vardır ama neredeyse hepsı musluman.anlayamadıgım konu da bu.her elestırı altında dın elden gıdıyor nıdaları atmak son derece yersiz...tartısma bu degılkı.dının sıyasete karıstırılarak rant kapısı olması...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
kayınvalidene saygılarımı sunarken ellerinden öpüyorum ve diyorum ki kayınvalidenizin seçme ve seçilme özgürlüğü var mı? ve istanbul dan millet vekili adayı olsa artık meclise girecem siyasete din karıştımayım türbanımdan vazgeçeyim mi diyecek
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
a cumlesı : bugun istenen turban tepkısı alınmadı.bilakis bircok kısıden destek aldı.
b cumlesı : bu türbanı kafanıza niye bu kadar taktınız, dış ülkelerde bu kadar takan yok


he sen neden bızımkıler bu kadar turban edebıyatı yapıyor demek ıstedıysen onu konusabılırız bak...



*kayınvalıdem başortulu bu arada...5vakıt namazında nıyazında ınsanlara uzak bır adam degılım.babam da keza oyle.neden basortusu degıl de turban? hadı neden turban taktırmak ama elele genclerı tartaklamak? neden bızdensen cebın dolsun degılsen sus? bızım ses cıkardıgımız seylerı algılamaya calısın yahu 1 kere.1 kere dıyorum.elbette elestırı yapanların ıcınde gayrı muslımler de vardır ama neredeyse hepsı musluman.anlayamadıgım konu da bu.her elestırı altında dın elden gıdıyor nıdaları atmak son derece yersiz...tartısma bu degılkı.dının sıyasete karıstırılarak rant kapısı olması...

dediğin gibi olay meclis te kavga çıkarıp türban karşıtlarını seçim malzemesi olarak kullanmak...herşeye gücü yeten iktidar meclis iç tüzüğünde yapacağı ufak bir değişiklikle zaten bunu çözebilirdi..ama ne gereği var, kadın millet vekilleri taksın girsin kavga çıksın ki rant sağlansın...milletin giyim özgürlüğüne bu kadar düşkün olsalardı tek bacağı protez olan kadın millet vekilinin pantolon giyme talebini reddetmeyip onu etek giymeye mahkum etmezlerdi, ya da 2 yıl önce verilen "meclise türbanla girilebilsin" önergesini reddetmezlerdi...

riyakar ..............rı

türbana ne ara geldik ya...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
yavv arkadaş bu siyaset, adam oyu almak için yaptığını milletin gözüne sokacak tabi adamın mesleği bu, başkası gelse marmarayı yap denize at balık bilmezse halk bilir mı diyecek sanki
geçmiş dönem devlet adamları başörtüsüne el uzatmasaydı Tayyibin böyle bir kozu olurmuydu. Başkaları ezanın orjinalliğini bozup Türkçe metin haline getirmeseydi menderes bunu kullanabilirmiydi yani
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bu kadar derin su basıncı altında çalışan ve en ufak bir arıza veya ihmalde çok büyük tehlike arzedecek bu sistemin , denetimsiz ve alele acele hizmete sokulmaması lazımdı. Kaza göstere göstere geliyorum diyor .

Böyle bir şey olursa olayı yine "Kıskanan " dış mihrahlara bağlarlar. Ölende öldüğüyle kalır.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Amman oğlu da gelmişmiş haber yapmışlar hemen...

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25023862.asp

Beleş olduğunu duyunca mezara atlamış bana göre...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst