Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaslar bizim motorlara yani salcano wolf125 e ön tekere lastik 2 75 18 den ötesi yalan denedik gördük bi lastik kazığıda yedik siz siz olun ustaların sözune inan mayın orjinal ebat ve ölçüler neyse onu takın

Murat kardeş ön lastiğini halledebildinmi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

isa denen motor tutkunu arkadas kanımı kaynattı tansıyonum hıper e dogru gıderken moralmanlarım zıpladı.kendısınıde tanımam etmem.allahım yareppim.....sabahınan olacak ısmıdır bu sımdık.

Haklısın Salcano foruma yakışmayan yazışma olmuş,sabırdan başka bi önerim yok mutlu:cat:Tüm arkadaşlara kazasız belasız geziler.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
bu ilandaki motorda alınabilir aslında birazda pazarlık yapıldığı zaman muayenesi yokmuş.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-acil-satilik-139106372/detay

Eğer bu km de fotoğraftaki gibi ise temizdir diye düşünüyorum.

ybr esed karburatörü bizim wolflara uyarmı acep? :silent:

http://www.acilensatiyorum.com/SALCANO-WOLF-125-YBR-125-UYUMLU-PARCALARI-_detay108234&Kid=267288

Abi şöyle birşey bulabildim.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Murat telefonda yağın numarasını hatırlıyamadım:queen:Benim kullandığım Castrol 15/50 racing'miş şişesine baktım.(ama ben beğenmedim Castrol 15/50yi Mobil 15/50 racingle devam edicem tavsiye ederim)

Mutlu nassın ama iyi değilsin annadığım kadarıyla birileri moralini bozmuş:wiinkk:
Şuanda castrol power 10-40 var abi.
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Selam Wolf sahibi abilerim nasılsınız.. ?
Uzun zamandır yazmıyordum buraya...Eylül ayı gibi inşallah bi wolf diyordum ama işler planlandığı gibi gitmiyo her zaman DGS ile geçiş yapmak uzereydım malesef olmadı...İşten falan cıkmıstım o yuzden biriken paramda gitti... Şimdi tekrar işe başladım inşallah basladım tekrar bırıktırmeye... Wolf yada ybr yolunda devam inşallah...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arksiz-salcano-wolf-300-km-de-138720498/detay

Ankara da olsa alabileceğim bir motor..Bu motor için İstanbul'a gidilir mi? (Not: İleride çıkabilecek alternatifler için soruyorum)

Salih abi linkini attıgın motor bi ara burda yazan bı arkadasındı sanırsam ilanı veren babası..Nick'i pionblack miydi neydi... Vitesliye alışamamıs ve 60 km cıvarı satısa koymustu... Ama yınede alışırım dıye cabalıyordu demekkı alısamamış...
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
Selam Wolf sahibi abilerim nasılsınız.. ?
Uzun zamandır yazmıyordum buraya...Eylül ayı gibi inşallah bi wolf diyordum ama işler planlandığı gibi gitmiyo her zaman DGS ile geçiş yapmak uzereydım malesef olmadı...İşten falan cıkmıstım o yuzden biriken paramda gitti... Şimdi tekrar işe başladım inşallah basladım tekrar bırıktırmeye... Wolf yada ybr yolunda devam inşallah...



Salih abi linkini attıgın motor bi ara burda yazan bı arkadasındı sanırsam ilanı veren babası..Nick'i pionblack miydi neydi... Vitesliye alışamamıs ve 60 km cıvarı satısa koymustu... Ama yınede alışırım dıye cabalıyordu demekkı alısamamış...

o motor kırmızıydı bu motor gri bende baktım o ilana
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dur bi karburatörü değiştirem de az yaksın. Ke-hin 22 mm titan karburatörü uyarmı acaba? Titanlar az yakıyoya, :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
dur bi karburatörü değiştirem de az yaksın. Ke-hin 22 mm titan karburatörü uyarmı acaba? Titanlar az yakıyoya, :)

adem abi ybr karburatörü alabilirsin motora cg,titan karburatörü olur ama gaz teli uymaz uygun gaz teli bulman gerek bulursan bana da haber et hangi model olduğunu :) birde 22 mm zaen ybr ile aynı gene aynı yakar yakıt ona sen 20 mm lik tak
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih orjinal karburatör olmak kaydıyla, ya ybr eski kasa, ya ybr esd karburatörü takacam büyük ihtimalle. Ocak ayında hero honda gelirse almayı düşünüyorum. Severim heroyu. He he.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst