- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
MURAT marmaristen onurtaş pazar gün marmaris veya akyaka kavşağında buluşalım diyor. Ne dersin?
Bana her yol Paris derim :mrgreen: bu ay 2 kere gittim bir kereye daha hayır demem, abi uzun zamandan beri ilk defa çıkıyorsun sen ne dersen bana OK.Yeterki beraber teker çevirelim :cat: