Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
MURAT marmaristen onurtaş pazar gün marmaris veya akyaka kavşağında buluşalım diyor. Ne dersin?

Bana her yol Paris derim :mrgreen: bu ay 2 kere gittim bir kereye daha hayır demem, abi uzun zamandan beri ilk defa çıkıyorsun sen ne dersen bana OK.Yeterki beraber teker çevirelim :cat:
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
11
Herkese merhaba. Foruma yeni katıldım. Bu ilk mesajım. Ben de salcano wolf almayı düşünüyorum.tabi bunda sizin payınız büyük. Bana gerek fiyat gerek performans açısından en uygun motor bence. Öğrenciyim üniversiteye hazırlanıyorum. Mobilet ile büyüdüm en küçük vidasına kadar bilirim. Çok da şirin bir mobiletim var müsait olursam fotoğrafları atacağım :) Konuya dönelim :) benim aklımda iki soru var birincisi deposu ybr ninkiyle değiştirilebilir mi çünkü depo tarafından o kadar şık görünmüyor bence. İkincisi ; ben bazı konularda çok hassasım motoru sıfır alacağımdan daha önümde rodaj var. Ve ben motoru sakin kullanamayan biriyim. Ben diyorum da acaba motoru rölantide geceden sabaha kadar bıraksam... :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bana her yol Paris derim :mrgreen: bu ay 2 kere gittim bir kereye daha hayır demem, abi uzun zamandan beri ilk defa çıkıyorsun sen ne dersen bana OK.Yeterki beraber teker çevirelim :cat:

tamam banada uyar. C.mtesi bi milas yapacam. Örene giderken benim zeytinlikteki cevizleri bi yokluyacam. Pazar sabah buluşuruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

Herkese merhaba. Foruma yeni katıldım. Bu ilk mesajım. Ben de salcano wolf almayı düşünüyorum.tabi bunda sizin payınız büyük. Bana gerek fiyat gerek performans açısından en uygun motor bence. Öğrenciyim üniversiteye hazırlanıyorum. Mobilet ile büyüdüm en küçük vidasına kadar bilirim. Çok da şirin bir mobiletim var müsait olursam fotoğrafları atacağım :) Konuya dönelim :) benim aklımda iki soru var birincisi deposu ybr ninkiyle değiştirilebilir mi çünkü depo tarafından o kadar şık görünmüyor bence. İkincisi ; ben bazı konularda çok hassasım motoru sıfır alacağımdan daha önümde rodaj var. Ve ben motoru sakin kullanamayan biriyim. Ben diyorum da acaba motoru rölantide geceden sabaha kadar bıraksam... :D

bence depoyu söküp hiç ybr ye benzetmeye çalışmayın. Rodajı kitabına göre yapmazsanız, ilerde performansı düşük olur ve çok yakar.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
slm merhaba tüm arkadaşlara ben sakaryadan murat aranıza yeni katıldım salcano wolf 125 cc kullanıcısıyım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

arkadaşlar lastiklerimi değiştirecem michelin spor lastikleri takacam ne dersiniz
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
slm merhaba tüm arkadaşlara ben sakaryadan murat aranıza yeni katıldım salcano wolf 125 cc kullanıcısıyım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

arkadaşlar lastiklerimi değiştirecem michelin spor lastikleri takacam ne dersiniz

hmm. Tamam. Buldum seni. :) o lastikler süper olur. :cat: bi sakarya lımız daha oldu. :)
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
11
Ybr deposu koysak müthiş olur ya o zaman ybr alamıyorum diye üzülmekten vazgeçerim :) yani salcano nun ybr den benim gözümde tek farkı bu.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Herkese merhaba. Foruma yeni katıldım. Bu ilk mesajım. Ben de salcano wolf almayı düşünüyorum.tabi bunda sizin payınız büyük. Bana gerek fiyat gerek performans açısından en uygun motor bence. Öğrenciyim üniversiteye hazırlanıyorum. Mobilet ile büyüdüm en küçük vidasına kadar bilirim. Çok da şirin bir mobiletim var müsait olursam fotoğrafları atacağım :) Konuya dönelim :) benim aklımda iki soru var birincisi deposu ybr ninkiyle değiştirilebilir mi çünkü depo tarafından o kadar şık görünmüyor bence. İkincisi ; ben bazı konularda çok hassasım motoru sıfır alacağımdan daha önümde rodaj var. Ve ben motoru sakin kullanamayan biriyim. Ben diyorum da acaba motoru rölantide geceden sabaha kadar bıraksam... :D

Bence Salcano nun en can alıcı noktası geniş deposu :cat: depo inanılmaz bi heybet veriyor bizim motorlara işi bilmeyen 250 cc sanıyor o derece :cat: değiştirme derim :wiinkk: ama eğer değiştirirsen çıkan depona ben talibim :cat: olurda ilerde YBR alırsam ona takar kullanırım :wiinkk:

Rodaj meselesine gelince motorun her devirde bi parça kullanılması lazım sağlıklı bir rodaj için :cat: senin dediğin yöntem bundan 18 yıl önce 1995 pejo panter tipli motosiklette bi arkadaşım tarafından denendi sonuçta sağır oldu (ne kadar bassada 45i geçemiyordu) motor :farao: en güzel çok hırçın kullanmamaya çalışacaksın artık rodajda :cat:

slm merhaba tüm arkadaşlara ben sakaryadan murat aranıza yeni katıldım salcano wolf 125 cc kullanıcısıyım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

arkadaşlar lastiklerimi değiştirecem michelin spor lastikleri takacam ne dersiniz

Hoşgeldin aramıza Murat kardeş :rendeer: Michelin pilot sporty her ne kadar kullanmasamda kullananlardan duyduklarıma göre harika ötesi yol tutuş viraj ve fren performansı olan bi lastik :cat: lakin yumuşak yapısı gereği çabuk eriyen (eskiyen) vede asfalt harici yollarda kendinden beklenen performansı gösteremeyen bi lastik olarak biliyorum :wiinkk:
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
11
Eyw egelim 43. Açıklayıcı oldu. Depo işine gelince de.. Takmak basit de ya şasi ölçüleri uymazsa diye uzunluk genişlik felan orada biraz düşünceliyim. Zaten bu yüzden sordum. Merak edip deneyen arkadaş var mı acaba olacak mı diye?
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
Herkese merhaba. Foruma yeni katıldım. Bu ilk mesajım. Ben de salcano wolf almayı düşünüyorum.tabi bunda sizin payınız büyük. Bana gerek fiyat gerek performans açısından en uygun motor bence. Öğrenciyim üniversiteye hazırlanıyorum. Mobilet ile büyüdüm en küçük vidasına kadar bilirim. Çok da şirin bir mobiletim var müsait olursam fotoğrafları atacağım :) Konuya dönelim :) benim aklımda iki soru var birincisi deposu ybr ninkiyle değiştirilebilir mi çünkü depo tarafından o kadar şık görünmüyor bence. İkincisi ; ben bazı konularda çok hassasım motoru sıfır alacağımdan daha önümde rodaj var. Ve ben motoru sakin kullanamayan biriyim. Ben diyorum da acaba motoru rölantide geceden sabaha kadar bıraksam... :D
:queen: isa ardesim motoru sabahtan aksama yada aksamdan sabaha calısır vazıyette bırakıp rodajını tamamlamak dahiyane bir fikir olarak gorulsede bu motorların hava sogutmalı oldugunu unutmus yada atlamıs olabılıteni var sayarak aman sakın deneme derım.elbettekı formul bulunabılınılır.motorun orta sehpada ıken motor peteklerını haavalandıracak sekılde konulabılecek 2 adet fan bu konuda yardımcı olabılecektır.amma velakın motor hareket halınde olmayacagından km saatı ılerlemeyecek tır.fan formulunden sonra bunun ıcınde 2.bir onerı olarakta koşu bant ı uzerıne arka tekerlegı ve one tekerlegı temas eder hale getırmek vıteste olan olan motorun arkadan ıtışi ıle donmeye baslayacak ve on tekerde yaptıgı km yı sana soyleyecektır.......formulle ılgılı baska bır sıkıntı olursa ben buralardayım......:queen:
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
11
daşşağı koşu bandı fikriyle fazla abarttın hatta sıçtın. onun dışında dediklerimi anlamışsın. Ayrıca km yazmasına gerek yok arkadaşım rodajın takibi için. Rodaj pistonun yuvaya alışmasidir. Ben de sekiz saat sonunda alışır diye düşündüm. Ama Arkadaşların yorumundan sonra onlara hak verdim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
2750 TL ye, 50 km de 2013 beyaz wolf.... niye alındı niye satılıyor, pek bi şüphe uyandırıcı, motosikletten şikayetimiz yok demiş, e binmemişin ki ne şikayetin olacak....



http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...m-salcano-wolf-s-sedef-beyazi-138878221/detay

salih kardeş burada bir kaç sebep ortaya çıkabilir

1-motoru kartla almıştır nakite çivirmek için satabilir
2-motoru sürmesini beceremez ondan satabilir
3-motorda problem olur ondan satabilir

bende böyle satanları anlamıyorum ancak bazen bizim için iyi oluyor bu şekilde daha ucuza sıfır motor alabiliyoruz :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
salih kardeş burada bir kaç sebep ortaya çıkabilir

1-motoru kartla almıştır nakite çivirmek için satabilir
2-motoru sürmesini beceremez ondan satabilir
3-motorda problem olur ondan satabilir

bende böyle satanları anlamıyorum ancak bazen bizim için iyi oluyor bu şekilde daha ucuza sıfır motor alabiliyoruz :)

1- nakite çevirme işi zor yol.. nakit ihtiyacını kredi kartına kuyumcular yapıyor genelde taksit bile yaptırıyosun oooooh misss..
2- sürmesini bilmeyen adam bile bi 300-500 km yapması lazım
3- benimde aklıma bu geldi, bi ihtimal çalıntı işi diycem ama faturası var diyor.. belki faturası ile birlikte çaldı... ama şüpheliyim 150 tl daha verir bayiden sıfırını kendim alırım...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
Evet merrkezdeyim arkadaslar bugun motoruma michelin pilot street lastigi taktim lakin ön tekerimiz 2 75 ya normal suanda benim ön ve arka lastigimde 90 90 zararı olurmu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst