- Katılım
- 20 Nis 2012
- Mesajlar
- 3,989
sezon yeni başladı daha.
Ne sezonu ya burdamı sorun var arabaya binemiom soguk
sezon yeni başladı daha.
Nabersiniz Salcanocular bu aralar havalar soğudu salcoya pek binmeyip serçedesle takılsamda genede takip ediyorum sayfayı :cat: gözüm üzerinizde yani :bounce:![]()
Ediyom tabe :mrgreen: tencere dibin kara seninki benden karasanki sizde çok bi şey yazmışınız 28 eylülden bu güne sadece 4 sayfa ilerlemiş onuda bi solukta okudum aha şinci :cherry: takip edilmeniz zor değil yane Adem bey :wiinkk:
:cat:bumudur?:thumleft:ewet budur.......Sormam merak etme. Bayağı hiperaktifmişsink.bakma arkadaş. Fikirlerin ya da bilgilerin fazla ağır geldi bana galiba
her neyse motorun çok şanslıymış sana motorunla mutluluklar dilerim
![]()
slm mrb arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
arkadaşlar bu bizim salcano wolfların bazılarında vites göstergesi var benim motorda yok mesela gösterge yeri gibi bi göz gibi bişey var tabloda peki o ne işe yarıyo bilen varmı
Gösterge bende de yok, sadece yeri var.:farao:
toptan hatim edip geçiyon yani. Bi soru sorcam, ahmet abi bi hafta sonra cevap verecek. :santa: ::winkwink
slm mrb arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
arkadaşlar bu bizim salcano wolfların bazılarında vites göstergesi var benim motorda yok mesela gösterge yeri gibi bi göz gibi bişey var tabloda peki o ne işe yarıyo bilen varmı