Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Nabersiniz Salcanocular bu aralar havalar soğudu salcoya pek binmeyip serçedesle takılsamda genede takip ediyorum sayfayı :cat: gözüm üzerinizde yani :bounce: :p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ediyom tabe :mrgreen: tencere dibin kara seninki benden kara :) sanki sizde çok bi şey yazmışınız 28 eylülden bu güne sadece 4 sayfa ilerlemiş onuda bi solukta okudum aha şinci :cherry: takip edilmeniz zor değil yane Adem bey :wiinkk:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ediyom tabe :mrgreen: tencere dibin kara seninki benden kara :) sanki sizde çok bi şey yazmışınız 28 eylülden bu güne sadece 4 sayfa ilerlemiş onuda bi solukta okudum aha şinci :cherry: takip edilmeniz zor değil yane Adem bey :wiinkk:

toptan hatim edip geçiyon yani. Bi soru sorcam, ahmet abi bi hafta sonra cevap verecek. :santa: ::winkwink
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
slm mrb arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

arkadaşlar bu bizim salcano wolfların bazılarında vites göstergesi var benim motorda yok mesela gösterge yeri gibi bi göz gibi bişey var tabloda peki o ne işe yarıyo bilen varmı
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
11
Sormam merak etme. Bayağı hiperaktifmişsin :) k.bakma arkadaş. Fikirlerin ya da bilgilerin fazla ağır geldi bana galiba :) her neyse motorun çok şanslıymış sana motorunla mutluluklar dilerim :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
slm mrb arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

arkadaşlar bu bizim salcano wolfların bazılarında vites göstergesi var benim motorda yok mesela gösterge yeri gibi bi göz gibi bişey var tabloda peki o ne işe yarıyo bilen varmı

gösterge olması lazım küçük dikdörtgen bir yer wolf olduğuna göre jianshe yazısının hemen altında olması lazım.. eğer çalışmıyorsa arıza olabilir çünkü vites göstergesi olmayan wolf görmedim.. wolf s tede var yeri biraz aşağıda benzin göstergesinin altında...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
toptan hatim edip geçiyon yani. Bi soru sorcam, ahmet abi bi hafta sonra cevap verecek. :santa: ::winkwink

Sen hele sor bakalım soruyu :cherry:

slm mrb arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

arkadaşlar bu bizim salcano wolfların bazılarında vites göstergesi var benim motorda yok mesela gösterge yeri gibi bi göz gibi bişey var tabloda peki o ne işe yarıyo bilen varmı

Bazı modellerde var bazı modellerde yok özellikle 2010-2011 lerde wolf s te var düz wolf te yok sanırım :wiinkk: 2012 ve 2013 lerde standart olarak hepsinde oldu sanırsam
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
Benim makine 2013 vites gostergesi mevcut muratcan.senin fislerinde sorun olabilir..dsi nin ordaki servise git istersen benimki illk aldigimda calismiyordu fisleri soktu takti motor kismimdan calisti
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba arkadaşlar,

Gösterge yeri bende de var ama çalışmıyor.Bu arada depo üstündeki kılıfın ipleri çürüdüğünden koptu bende çıkarttım, motor gözümde bambaşka oldu.Başta güzel gibi görünsede kılıf daha kalıplı gösteriyormuş onu farkettim.Deponun sol tarafında ufak bir göçme var imiş.Bu arada dün koltuğu söktük kılıfın ipini çıkartmak için, yan kapağı takacağım diye anahtarı yamultmuşum.Bir baktım anahtar zaten incecik beli var.Pense ile düzelttim ama hemen yedeği devreye soktum bu acil duruma kalsın artık.Ama uzay kafadaki dandik far ayarlama şeklinden sonra canımı sıkan 2. şey bu ince anahtar oldu :mrgreen: Onun dışında hava soğuk diz örtümü taktım kışlıkları çıakrttık motor taş gibi maşallah.Soğukta daha iyi gittiği bir gerçek.Bayramda Aydın yolcusu var motor ile :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsins. Son giriş 19 eylül. Her gün yazan adam 19 eylülden beri yazmıyor. Merak etmiyomusunuz? Telefon numarası varsa özelden atın. Merak ettim adamı.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
ewt jianshe yazısının altında küçük kare gibi bişey var ama çalışmıyo benim motorum 2012 model ama 2013 yılında sıfır aldım nisan ayında

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

slm arkadaşlar burdamısınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst