Selamlar. Ben uzun süredir motosiklet araştırıyorum gönül tvs apache istese cüzdan istemiyor ybr cbf desen onlarda aynı para en iyisi galiba sıfır bir wolf almak hem ybr ile bi çok parçası uyuyomuş ama sormak istediğim bi kaç soru var
1-Yakıt tüketimi 100 kmde kaç litre yakar?
2-Vites sırası japonlar gibi 1 altta 2-3-4-5 üsttemi?
3-Gösterge başka bir motorunki ile değiştirilebilirmi?
4-Frenleri yeteri kadar durduruyormu?
Cevap verenlere ALLAH hayabusa nasip etsin.

[ ben yeniyim salkano wolf de benımde bazı kaygılarım vardı ama aldıktan sonra gerçektende dogru karar verdıgıme inanıyorum makıne bi harıka bi kere sıfır vibrasyon kesinliikle titremiyor bu benım için çok çok önemli gelelım yakıta ben 6 bin devirde 75 km hızda 20 tl yakıtla 220 km yol yaptım vitese gelıcek olursan dedıgın gıbı 1 altta diger vıtesler usta japonların kı gıbı göstergelere gelınce onu bılemıcem frenlerınde gayaet bence yeterlı kardeş alırsan pişman olmazsın... herkese hayırlı geceler