Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bana deseydin ben sana satardım benim eski motordan sökerdim cnm ayıp ettin:pl:
belki ybr karböratörü takarsan 120 yapar:cherry:

len zaten 120 yapıyo, o sorun değil, üstünde çakma mikuni karburatör var. Orjinal ybr karburatörü takip bi kaç ayar çekip, 1 depo menzili 70-100 km kadar uzatmayı düşünüyorum. Şu an biraz çok yakıyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem al cbf herşeyden kurtul be yavrum yok orasını değiş yok burasını değiştir ne çektin beee ademmm:queen:
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
yok ramazan abi o dediğin motor da boshaft'tı galıba ankaralı bı abının motoruydu.... o da aynı sekılde alısamamıstı...[/selam arkadaşlar arada foruma gırıyorum boshaft arkadaşın motorunu ben aldım 110 km deydi şu anda 810 km oldu motor rodajda gayet güzel makine ha bu arada arkadaşın adı erdem ve istanbulda yaşıyor ufak bi hatırlatma
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Selamlar. Ben uzun süredir motosiklet araştırıyorum gönül tvs apache istese cüzdan istemiyor ybr cbf desen onlarda aynı para en iyisi galiba sıfır bir wolf almak hem ybr ile bi çok parçası uyuyomuş ama sormak istediğim bi kaç soru var
1-Yakıt tüketimi 100 kmde kaç litre yakar?
2-Vites sırası japonlar gibi 1 altta 2-3-4-5 üsttemi?
3-Gösterge başka bir motorunki ile değiştirilebilirmi?
4-Frenleri yeteri kadar durduruyormu?
Cevap verenlere ALLAH hayabusa nasip etsin. :)
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
Selamlar. Ben uzun süredir motosiklet araştırıyorum gönül tvs apache istese cüzdan istemiyor ybr cbf desen onlarda aynı para en iyisi galiba sıfır bir wolf almak hem ybr ile bi çok parçası uyuyomuş ama sormak istediğim bi kaç soru var
1-Yakıt tüketimi 100 kmde kaç litre yakar?
2-Vites sırası japonlar gibi 1 altta 2-3-4-5 üsttemi?
3-Gösterge başka bir motorunki ile değiştirilebilirmi?
4-Frenleri yeteri kadar durduruyormu?
Cevap verenlere ALLAH hayabusa nasip etsin. :)[ ben yeniyim salkano wolf de benımde bazı kaygılarım vardı ama aldıktan sonra gerçektende dogru karar verdıgıme inanıyorum makıne bi harıka bi kere sıfır vibrasyon kesinliikle titremiyor bu benım için çok çok önemli gelelım yakıta ben 6 bin devirde 75 km hızda 20 tl yakıtla 220 km yol yaptım vitese gelıcek olursan dedıgın gıbı 1 altta diger vıtesler usta japonların kı gıbı göstergelere gelınce onu bılemıcem frenlerınde gayaet bence yeterlı kardeş alırsan pişman olmazsın... herkese hayırlı geceler
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
Selamlar. Ben uzun süredir motosiklet araştırıyorum gönül tvs apache istese cüzdan istemiyor ybr cbf desen onlarda aynı para en iyisi galiba sıfır bir wolf almak hem ybr ile bi çok parçası uyuyomuş ama sormak istediğim bi kaç soru var
1-Yakıt tüketimi 100 kmde kaç litre yakar?
2-Vites sırası japonlar gibi 1 altta 2-3-4-5 üsttemi?
3-Gösterge başka bir motorunki ile değiştirilebilirmi?
4-Frenleri yeteri kadar durduruyormu?
Cevap verenlere ALLAH hayabusa nasip etsin. :)[ ben yeniyim salkano wolf de benımde bazı kaygılarım vardı ama aldıktan sonra gerçektende dogru karar verdıgıme inanıyorum makıne bi harıka bi kere sıfır vibrasyon kesinliikle titremiyor bu benım için çok çok önemli gelelım yakıta ben 6 bin devirde 75 km hızda 20 tl yakıtla 220 km yol yaptım vitese gelıcek olursan dedıgın gıbı 1 altta diger vıtesler usta japonların kı gıbı göstergelere gelınce onu bılemıcem frenlerınde gayaet bence yeterlı kardeş alırsan pişman olmazsın... herkese hayırlı geceler

parmak ucuyla ileri , topukla geri atılmıyormu vites ? ben iki tane yüzlük motor sürdüm 2. sindede öyleydi...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Selamlar. Ben uzun süredir motosiklet araştırıyorum gönül tvs apache istese cüzdan istemiyor ybr cbf desen onlarda aynı para en iyisi galiba sıfır bir wolf almak hem ybr ile bi çok parçası uyuyomuş ama sormak istediğim bi kaç soru var
1-Yakıt tüketimi 100 kmde kaç litre yakar?
2-Vites sırası japonlar gibi 1 altta 2-3-4-5 üsttemi?
3-Gösterge başka bir motorunki ile değiştirilebilirmi?
4-Frenleri yeteri kadar durduruyormu?
Cevap verenlere ALLAH hayabusa nasip etsin. :)

ben bildiklerimi yazayım arkadaşım sana

1- motoru normal kullanımda yakıtı 2,4 -2,5 litre yakıyor eğer biraz daha sakin kullanırsanız 2,1 litreye kadar düşer basarsanızda 2,8 litreye kadar çıkar bu benim motorda gördüklerim
2-vites geçişleri aynı ybr ile aynı zaten aynı motor var üzerinde 1 aşya 2-3-4-5 yukarı
3-ybr ile değişir zaten orjinali ybr ile aynı diğer motorlarınkını bilmiyorum
4-frenleri orta arka teker orjinalden pek iyi değişdi ama ön iyi ancak ufak bir sorun yeni kaliteli bir balata takılırsa sorunsuz olur arka oda 5-10 tl birşey
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
parmak ucuyla ileri , topukla geri atılmıyormu vites ? ben iki tane yüzlük motor sürdüm 2. sindede öyleydi...

2013 modellerde sadece ayak ucu ile kontrol edebiliyorsun... topuk kısmı yok.. ama istersen değiştirip topuk kısmı olan bir kol ile değiştirilebilir...
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Motoru almayı düşünüyorum ama 2012 model ile 2013 model arasında ne gibi farklar var yada yılbaşını beklesem 2014 modeline mi baksam? Yorumlar için teşekkür ederim. Bide Wolf s ler 6 vitesmi v6 yazıyoda üzerinde?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motoru almayı düşünüyorum ama 2012 model ile 2013 model arasında ne gibi farklar var yada yılbaşını beklesem 2014 modeline mi baksam? Yorumlar için teşekkür ederim. Bide Wolf s ler 6 vitesmi v6 yazıyoda üzerinde?

2012 model bayilerde hiç görmedim, genel de 2013 var.. 2014 istersende öyle Ocak ayında geleceğini sanmam.

Önce ellerindekini satmaya çalışırlar Marttan sonra getirirler gibi bir his var içimde.. Baksana Ekim ayı olmuş 2012 mi alsan diye düşünüyorsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst