- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaslar bizim motorlara yani salcano wolf125 e ön tekere lastik 2 75 18 den ötesi yalan denedik gördük bi lastik kazığıda yedik siz siz olun ustaların sözune inan mayın orjinal ebat ve ölçüler neyse onu takın
Murat kardeş ön lastiğini halledebildinmi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
isa denen motor tutkunu arkadas kanımı kaynattı tansıyonum hıper e dogru gıderken moralmanlarım zıpladı.kendısınıde tanımam etmem.allahım yareppim.....sabahınan olacak ısmıdır bu sımdık.
Haklısın Salcano foruma yakışmayan yazışma olmuş,sabırdan başka bi önerim yok mutlu:cat:Tüm arkadaşlara kazasız belasız geziler.