- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Bayisine gidip bir soracağım pazartesi günü![]()
Abi sorma fırsatın olabildi mi?
Bayisine gidip bir soracağım pazartesi günü![]()
gidon sürekli sola dönük gibi geliyor bana![]()
Zincir dişli setiniz kac liraya mal olduEvet beyler o kadar masraf ettim ama karşılığını aldım diyebilirim. Diablo rosso 2 lastikler, 24bin bakımı, zincir dişli seti değişimi sonrasında araç adeta sıfırlandı. 1.400 TL'ye yakın masraf ettim. 24 bin km yi devirenler eğer benim gibi zincire çok iyi bakamadıysanız zincir dişli setini değiştirmenizi tavsiye ediyorum.
Zincir dişli setiniz kac liraya mal oldu
6 ay iyileşme sürem vardı1 ayını geri bıraktık sayın kardeşilerim
kaldı 5 ay direniyorum
![]()
6 ay iyileşme sürem vardı1 ayını geri bıraktık sayın kardeşilerim
kaldı 5 ay direniyorum
![]()
arka çanta 40 lt shad aldım. demiri özel olarak yaptı tamponcu. yan çantalar + arka çanta ile görüntüler;
ayrıca branda aldım xl. çanta ile birlikte arka tekerin bir kısmı hariç komple kapatıyor. kışa hazırlıklar tamam
[url]http://s22.postimg.org/ee5vernxp/DSC_0217.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/4fpi613vx/DSC_0218.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/nef2cp9f1/DSC_0219.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/fmyce559p/DSC_0220.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/prirf42r1/DSC_0221.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/e14txq9yl/DSC_0222.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/4n8jospgt/DSC_0223.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/63k26xsdp/DSC_0224.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/51eh24yy5/DSC_0225.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/7k062tkod/DSC_0226.jpg[/url]
Bu sabah klasik işe gitmek için otoparka indiğimde resmen çıldırdım... anahtar kontağa zorlayarak giriyor, hatta o kadar zorluyor ki elimde kalıcak diye korkuyorum çıkartırken.. Bi ara durdum baktım doğru motoramı binmeye uğraşıyorum diye... Muhtemelen birileri kurcaladı motorur: durduk yere olacak birşey değil bu.. Kapalı otoparkta diye alarmlı disk kilidini takmıyordum ama neymiş 24 saat güvenlikde olsa takıcakmışım... Aman dikkat beyler..
kontak ile ilgili kronik sıkıntı var diye biliyorum forumlarda yazıyordu anahtar girmeme gibi durumlar olabiliyormuş servisi arayıp sor bi istersen
Abi sorma fırsatın olabildi mi?![]()
şehirlerarası kamplara veya festivallere giderken bende taktırmayı düşünüyorum seneye yazın yani bu modeli pek beğendim bayağıda yakışmış performans olarak ne kadar kayıp yaratıyor onu merak ediyorum ben top speedde kaç km kaybın oldu.
Bu sabah klasik işe gitmek için otoparka indiğimde resmen çıldırdım... anahtar kontağa zorlayarak giriyor, hatta o kadar zorluyor ki elimde kalıcak diye korkuyorum çıkartırken.. Bi ara durdum baktım doğru motoramı binmeye uğraşıyorum diye... Muhtemelen birileri kurcaladı motorur: durduk yere olacak birşey değil bu.. Kapalı otoparkta diye alarmlı disk kilidini takmıyordum ama neymiş 24 saat güvenlikde olsa takıcakmışım... Aman dikkat beyler..
Slip-on yazıyor zaten ustaBenim tek merak ettiğim sadece susturucumu yoksa komple çıkıştanmıBende arar sorarım zaten, bu aralar gidemiycem o kesin
Birde bunun karbonu vardı galiba veya sadece siyahımıydı bilemiyorum, gerçi bu da güzel de CBR' da bu malzemeyi bütünleyecek başka hiç bişey yok![]()
Slip-on yazıyor zaten usta. Yani uçtan bağlanıyor, komple sistem değil.
İlk motor alacağın zamanki heyecanını hatırlıyorum da yaşadıkların üzücü gerçekten...
Tekrar acil şifalar dilerim...