Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Arkadaslar, birsey danisacaktim. 2 hafta icerisinde yaklasik 1200 km lik 5-6 gun surecek bir geziye cikmayi planliyorum, sanirim bu yolu yaparken yolculuk esnasinda zincir disinda bakim yapilacak birsey yoktur ( motorum 1000 km servisi yapilmis su an 2500 km de ). Varsa da soylerseniz sevinirim. Bildigim kadariyle 500 km de bir zincir temizlik ve yaglanmasinin yapilmasi gerekiyor, simdi yolculuga yanimizda yag ve temizlik spray de mi goturmek lazim, boyle bir geziye cikan arkadaslar boyle mi yapiyor ? Ben de arka ve yan canta olmayacagindan mumkun oldugunca az malzeme almak niyetinde oldugumdan sorma geregi duydum, sadece sirt cantasini arka koltuga baglayip gitme niyetindeyim.

cok tesekkurler

Temizledikten sonra çık dönüşte sadece yağlarsın... Temizlik spreyi yerine küçük lastik tamir spreyi al... çok daha mantıklı olur..
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç sorma ya.. 2008 CBR 125 R ile geldi araba çarptı. Motor bombok oldu. gittim o motor mahkemelik oldu diye sıfır motor aldım iyileşir iyileşmez bındım. 5000 km oldu motor . 2 ayda 5000 yapmısım :) sonra hıyarın biri yolun ortasına sen qel dal. çarpıs. omuz köprü kepiğini kır.. beklıyorum... motorumla kavusmamıza 5 ay kaldı. Yaz sezoununa Bomba gibi düşeceğim İnşallah ve yarım kalan turuma devam edeceğim...
Hazır 5 ay varken http://tr.ommriders.com/t/10/ şurdaki motosiklet yol sanatını cidden okumanı tavsiye ederim. Ben de bisikletli çocuğa çarptıktan sonra okudum ve cidden faydası oldu. 13 binde kaza oldu, son 18-19 bin km'dir sıkıntı yok neyse ki :) Motosiklet kazasında hatalı her zaman motosiklettir diye benimsemek kazaların önüne geçmek için önemli.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Lastik tamir sprayi demisken arastirdim, Puncture Safe uygulamasi varmis, lastik omru boyunca lastik patlamiyor, fiyati da uygun yazmislar 1-2 sitede ancak Turkiye web sitesi acilmiyor, acaba bu uygulamadan ( PUNCTURESAFE ) yaptiran ya da nerede yapildigini bilen var mi ?

tesekkurler
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Hazır 5 ay varken http://tr.ommriders.com/t/10/ şurdaki motosiklet yol sanatını cidden okumanı tavsiye ederim. Ben de bisikletli çocuğa çarptıktan sonra okudum ve cidden faydası oldu. 13 binde kaza oldu, son 18-19 bin km'dir sıkıntı yok neyse ki :) Motosiklet kazasında hatalı her zaman motosiklettir diye benimsemek kazaların önüne geçmek için önemli.

Bu kitabı nereden temın edebilirim.sÖZ KONUSU motor ise okurum :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bu kitabı nereden temın edebilirim.sÖZ KONUSU motor ise okurum :)

Aksi taktirde kitabın k sini duymaya tahammülüm yok dermiş gibi konusmussun sabah sabah, çok yaşa :mrgreen:

Kitabı siteden temin edebiliyorsun, mail mi atıyordun onlar sana hesap numarası mı ne veriyordu bi tuhaftı ama tıkır tıkır herkesin eline geçiyor sorunsuz :)

Temin etmek için izlemen gereken yolu bi mail at sor istersen :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250 lik motora binmeden önce biraz pişmen lazım mobiletten inip hemen 250 cc motora binersen tabiri caizse beygir tepmişe benzersin sonra burda ben niye kaza yaptım diye bebeler gibi inleyip durursun:cherry:eek:ndan sonra bu işle alakalı hangi kitabı okuyayım diye sorarsan ninja kullanan MURAT abine bi danış öğütlerini dinle derim:cherry:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Aksi taktirde kitabın k sini duymaya tahammülüm yok dermiş gibi konusmussun sabah sabah, çok yaşa :mrgreen:

Kitabı siteden temin edebiliyorsun, mail mi atıyordun onlar sana hesap numarası mı ne veriyordu bi tuhaftı ama tıkır tıkır herkesin eline geçiyor sorunsuz :)

Temin etmek için izlemen gereken yolu bi mail at sor istersen :)

Ben sordum, cevabı paylaşırım :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
250 lik motora binmeden önce biraz pişmen lazım mobiletten inip hemen 250 cc motora binersen tabiri caizse beygir tepmişe benzersin sonra burda ben niye kaza yaptım diye bebeler gibi inleyip durursun:cherry:eek:ndan sonra bu işle alakalı hangi kitabı okuyayım diye sorarsan ninja kullanan MURAT abine bi danış öğütlerini dinle derim:cherry:

1- Sen bebe iken ben 12 yasında 1976 MODEL HONDA CB 125S motor ile basladım bu işe.
2- Benım Yapmış olduğum kazayı sen yapsan Motora binmeye ömür boyu götün yemezdi.
3-Burda Bebe gibi ağladığım filan yok. Buradan bilgi almak için Kulanıyorum forumu.
4-Honda CBR 250 R motoru kötülemekten baska bi boka yaramıyodun. Be olduda Şimdi Beygir tepmişe dönüyoruz?
5- Honda-Yamaha-Kawasaki-Suzuki ve marka gözetmeksizin MOTORCU arkadaşlardan daima öğüt dinlerim fakat senin gibi (UKALA) birisinden öğüt almam. sen MOTORCU olamazsın asla.
6- Şimdi Kaybol.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Sen bebe iken ben 1976 HONDA CB 125S ile motosiklete basladım.
Marka gözetmeksizin MOTORCU arkadaşlardan daima öğüt dinlerim, fakat senin gibi ukala birisinden öğüt almam. Sen asla MOTORCU olamazsın.

125 liğin bile efsane olarak yaratıldığı dönemler :) Bizim o kalitede motosikletlere binmeye ömrümüz yetecekmi bakalım :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
1- Sen bebe iken ben 12 yasında 1976 MODEL HONDA CB 125S motor ile basladım bu işe.
2- Benım Yapmış olduğum kazayı sen yapsan Motora binmeye ömür boyu götün yemezdi.
3-Burda Bebe gibi ağladığım filan yok. Buradan bilgi almak için Kulanıyorum forumu.
4-Honda CBR 250 R motoru kötülemekten baska bi boka yaramıyodun. Ne olduda Şimdi Beygir tepmişe dönüyoruz?
5- Honda-Yamaha-Kawasaki-Suzuki ve marka gözetmeksizin MOTORCU arkadaşlardan daima öğüt dinlerim fakat senin gibi (UKALA) birisinden öğüt almam. sen MOTORCU olamazsın asla.
6- Şimdi Kaybol.

Her maddeye aynen katılıyorum!

Muratlion, senin derdin ne aslanım? Cem Yılmaz'ın yandan yemişi seni.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
281
işyerinden 4bin lira alacağım var. onu kaptığım anda bayiiye gidip cbr250'yi kapıyorum. vallahi rüyalarıma girdi ya.

yalnız sormak istediğim bir şey var. şimdi dükkana gidip parayı verip pat diye alıp çıkabiliyor muyuz, yoksa başka işlemler oluyor mu?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
125 liğin bile efsane olarak yaratıldığı dönemler :) Bizim o kalitede motosikletlere binmeye ömrümüz yetecekmi bakalım :)
o efsane motor halen bende dostum. Platin sorunu var.. yurtdısından Platini bulursam cok sağlıklı çalışacak. ateşi bujiye sağlam gönderemediği için tekleme yapıyor bazen makıne.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------

Her maddeye aynen katılıyorum!

Muratlion, senin derdin ne aslanım? Cem Yılmaz'ın yandan yemişi seni.
İsmail boşver şunu. Bana artık cok yakın bi ildesin.. CBR ı çalıştır ve Buraya gel artık kardeşim. 11 EKimde motor Burda olacak nasipse benım.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Mehmet dostum motosiklet şu an Kocaeli'de.

Bayram tatiline gittiğimde motosikleti de alıp öyle geleceğim Ankara'ya.

Bayram tatilini erken bitirip Kocaeli-Karabük-Ankara yapabilirim.

Kimse de bir şey söyleyemez. Bunu planlayalım ;)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
22
arkadaşlar merhaba belki daha önce açıklanmıştır ama vaktim olmadığından soruyorum motorumu kış yavaş yavaş geldiği için kaldırmak istiyorum bunun için ne yapmam gerekiyor aküyü filan sökmek gerekiyor mu? bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Yirtik dondan cikar gibi cikmis yine bizim KAMBER, ortaligi karistirmis, uymayin suna arkadaslar kimse cevap yazmasa bir daha yazmaz zaten, cevap alinca amacina ulasmis oluyor, sorum da kaynamis arada :)

Yaw birsey sormustum lastik koruma ile ilgili, uygulamadan sonra lastik omrunce patlama/inme olayi bitiyormus, Ride-On varmis birkac tane daha bir de onceki sayfada yazdigim, deneyeniz ya da bileniniz var mi ? Saglikli ve guvenilir bir uygulama midir yoksa tamir spray i tasimak mi mantikli olani ? Tamir sprayinden cikan kopuk de lastikde problemlere sebep oluyor diye yaziyor birkac yerde ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Bu arada kitap soranlar varsa ben bugun sordum ilave bir kitap daha varmis alacaklarin bilgisi icin asagiya gelen mesaji kopyaliyorum;

Date: Thu, 26 Sep 2013 12:22:47 +0300
From: [email protected]
To:
Subject: OMM KİTAPLARI


Merhaba,

Yol Sanatı 30 tl,Tam hakimiyet kitabı 35 tl dir.aşağıda dernek hesap bilgisini yazıyorum.havaleyi yapıp bana dekontu,kargo adresi ve tel nonuzu yollarsanız kitap size ödemeli olarak yurtiçi kargo ile yollanacaktır.


Kitaplar toplu olarak her hafta pazartesi günü yollanır.

sevgiler,

sabri oran

not:yurtdışında olacağımdan dolayı 30 ekimden önce kitapları yollama şansım yoktur.30 ekimden önce dekontu bana mail ile iletirseniz kargoya vereceğim.



ONAT MOTOSİKLET MERAKLILARI DERNEĞİ


Banka : Yapı Kredi

BankasıŞube : Sirkeci

Hesap No : 93000340

IBAN No

TR 68 0006 7010 0000 0093 0003 40
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
metci nasıl cbr 250 ile aran :D La ben sattığıma pişman oluyorum cbr görünce :D

Yanlış anlama ama ben olsam bende pişman olurdum :) Sattığın dönemi hatırlıyorum, iyileşir binerdi niye sattı ki acaba diye iç geçirmiştim.

Sağlık olsun, tekrar alınası bi motosiklet zaten, model yükseltmek hatta renk değiştirmek için bile alınıp satılsa ne gerek vardı diyemem yani, alet güzel çünkü:)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Yanlış anlama ama ben olsam bende pişman olurdum :) Sattığın dönemi hatırlıyorum, iyileşir binerdi niye sattı ki acaba diye iç geçirmiştim.

Sağlık olsun, tekrar alınası bi motosiklet zaten, model yükseltmek hatta renk değiştirmek için bile alınıp satılsa ne gerek vardı diyemem yani, alet güzel çünkü:)

egzoz taktırasım vardı ama tek silindir sesde iyi olmaz işte ayar oldum
cbr 600f alıp eğer türkiyede yazılımla beygir kucultuyorlarsa 38 beygir çivarı oyle bişey yapmayı dusunuyorum.ama beygir azalmassa almam
şuanki maxi scooterimlede çok mutluyum
ama cbr görünce içim bi tuhaf oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst