Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
:) Beyler Yakıt mUhabbetimi yaw :) 100 Kmde yedeğe geçecem benım canavar gelsinde :) Kökleyecem acımayacam. :) uzun yolda çok ekonomik bu alet. 0,14-0,15 e kadar düşüyor. şehir içindede 0,18 den aşağı düşdüğünü görmemiştim:)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten Selamın Aleyküm. Herkese hayırlı hafta sonları dilerim. Birşey sormak istiyorum. Cbr250 ile 6. viteste 100 ile giderken devir kaçta oluyor acaba?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
:) Beyler Yakıt mUhabbetimi yaw :) 100 Kmde yedeğe geçecem benım canavar gelsinde :) Kökleyecem acımayacam. :)

Her ne kadar alıştığımı zannetsemde bazen öyle bir an geliyor ki, dimdik rampa, arka sol aynadan hızlı ama epey geride görünüyor, önüm kamyon otobus v.s (tamamen kapalı fakat yavaş sayılmaz :mrgreen:) )

Eski motosikletimden alışkanlık, çıksammı çıkmasammı :silent: Her seferinde bir sinyal ve biraz elciği çevirmemle olanlar oluyor, vites düşürmemi bile istemiyor alet :mrgreen::mrgreen:

İşte o zamanlar var ya, yak la yak, az bile, yarasınnnnnnnn koçuma diyorum :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
60000 devir 6ncı vites = 102 ile gider. Arkadaslar 250lik makınede yakıt düşünmeyin fazla.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
85
Hayırlı akşamlar. Allah cümlemize kazasız belasız sürüşler nasip etsin amin.Şimdi arkadaşlar derdimi anlatayım sizde binevi derman olun yarama:) 3 yıldır forumu takip ediyorum gizliden gizliye öyle çok yorum yazan bi tip değiilim. Son 1 sene içinde hayatımda çok şey değişti kendi işimi kurdum paramı biriktirdim sıra geldi motor almaya işin en eğlenceli ve en stresli kısmı burası:) Honda accord arabam vardı saolsun hiç motoru aratmadı bana 1 sene gezdik arabayı sattık artık motor istiom:D B ehliyetim vardı 3 ay önce a2 ye yazıldım bütün sınavları geçtim sadece para yatırıp alması kaldı.Motor tecrübem hiç yok denecek kadar azdı direksiyon eğitimine gittim hoca debriyaj şurda fren şurda dedi motorun arkasına atladı bastık gaza baya gezdik tamam dedi sende yetenek var bizde eyvallah dedik:) Şimdi uzun lafın kısası kendime cbr 250r arıyorum en az 1 sene kullanıp sıkılmazsam kullanmaya devam edip sıkılırsam 600 lük almayı düşünüyorum.Kendimce araştırmalarım sonucu 2012 modeli 8500tl ye alabiliyoruz 2011 lerde 8000tl lerde seyrediyor. yaşadığım şehirde motor imkanı biraz kısıtlı şöyle bi ilan buldum bakalım siz beğenicekmisiniz ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-2012-cikisli-cbr-250r-138031003/detay + bana önericeğiniz cbr 250r ilanı varmı ?
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Hayırlı akşamlar. Allah cümlemize kazasız belasız sürüşler nasip etsin amin.Şimdi arkadaşlar derdimi anlatayım sizde binevi derman olun yarama:) 3 yıldır forumu takip ediyorum gizliden gizliye öyle çok yorum yazan bi tip değiilim. Son 1 sene içinde hayatımda çok şey değişti kendi işimi kurdum paramı biriktirdim sıra geldi motor almaya işin en eğlenceli ve en stresli kısmı burası:) Honda accord arabam vardı saolsun hiç motoru aratmadı bana 1 sene gezdik arabayı sattık artık motor istiom:D B ehliyetim vardı 3 ay önce a2 ye yazıldım bütün sınavları geçtim sadece para yatırıp alması kaldı.Motor tecrübem hiç yok denecek kadar azdı direksiyon eğitimine gittim hoca debriyaj şurda fren şurda dedi motorun arkasına atladı bastık gaza baya gezdik tamam dedi sende yetenek var bizde eyvallah dedik:) Şimdi uzun lafın kısası kendime cbr 250r arıyorum en az 1 sene kullanıp sıkılmazsam kullanmaya devam edip sıkılırsam 600 lük almayı düşünüyorum.Kendimce araştırmalarım sonucu 2012 modeli 8500tl ye alabiliyoruz 2011 lerde 8000tl lerde seyrediyor. yaşadığım şehirde motor imkanı biraz kısıtlı şöyle bi ilan buldum bakalım siz beğenicekmisiniz ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-2012-cikisli-cbr-250r-138031003/detay + bana önericeğiniz cbr 250r ilanı varmı ?

temiz görünüyor ilandaki motor. söylediği kadar temizse fiyatı iyi.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
İlandakı Makıne temiz gözüküyor. Ama üzerine binmek lazım. Bi git bak 2 turla :) hosuna giderse al :)
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
85
İşin şöyle bi kısmıda var ailemin haberi yok motor alıcağımdan :) Kesinlikle motora karşılar onları ikna etmem imkansız... Büyük ihtimal motoru satın aldıktan sonra ben motor aldım diyecem :) tepkileri ne olur kestiremiyorum ama önemli değil süprizlere alışık insanlar:D Benim düşündüğüm nokta motoru nereye park edicem sokak ortasına bırakamam branda ne kadar korur onuda bilemiyorum motor garajı gibi bişey varmı satın alabileceğim?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-125-cbr-2012-model-138647475/detay

Şu ilandakı motor çalıntımı acaba :)
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Arkadaşlar biraz önce 1000 bakımı için Antalya Ataberk honda bayisini aradım.Yağı kendim getireceğimi söylememe rağmen 20 Tl ücret istiyorlar.Benim bildiğim ilk bakımda işçilik ücreti alınımıyor, yağı da ben götüreceğime göre bu 20 Tl ne için acaba ? !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst