Hayırlı akşamlar. Allah cümlemize kazasız belasız sürüşler nasip etsin amin.Şimdi arkadaşlar derdimi anlatayım sizde binevi derman olun yarama

3 yıldır forumu takip ediyorum gizliden gizliye öyle çok yorum yazan bi tip değiilim. Son 1 sene içinde hayatımda çok şey değişti kendi işimi kurdum paramı biriktirdim sıra geldi motor almaya işin en eğlenceli ve en stresli kısmı burası

Honda accord arabam vardı saolsun hiç motoru aratmadı bana 1 sene gezdik arabayı sattık artık motor istiom

B ehliyetim vardı 3 ay önce a2 ye yazıldım bütün sınavları geçtim sadece para yatırıp alması kaldı.Motor tecrübem hiç yok denecek kadar azdı direksiyon eğitimine gittim hoca debriyaj şurda fren şurda dedi motorun arkasına atladı bastık gaza baya gezdik tamam dedi sende yetenek var bizde eyvallah dedik

Şimdi uzun lafın kısası kendime cbr 250r arıyorum en az 1 sene kullanıp sıkılmazsam kullanmaya devam edip sıkılırsam 600 lük almayı düşünüyorum.Kendimce araştırmalarım sonucu 2012 modeli 8500tl ye alabiliyoruz 2011 lerde 8000tl lerde seyrediyor. yaşadığım şehirde motor imkanı biraz kısıtlı şöyle bi ilan buldum bakalım siz beğenicekmisiniz ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-2012-cikisli-cbr-250r-138031003/detay + bana önericeğiniz cbr 250r ilanı varmı ?