Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
gidon sürekli sola dönük gibi geliyor bana :)

bende sola yatırınca motoru öyle gelmişti bi ara, sonra bide sağa yatırınca normale döndü gibi oldu :p pazar günü yağ ve filtre değiştirdim, çok zevkli oldu, yağ kabı diye altına 1 lt pet koyunca, yağ şelalesinde boğulma tehlikesi atlattım :sunny: sonra o yağları temizlemeye uğraştık betondan hatunla filan, tıpayı açamadım ilk başta, tam küfür müfür iice sinir olmaya başlamıştım ki hatun geldi dedi o anahtar olmaz değiştir (sanki usta olan o gibi) bi değiştirdim tak diye açıldı :pr: neler neler, kış geliyo beyler walla kış bakımını yaptım da, yine de izmirde çok kış olmaz gibi biraz yatar biraz bineriz heralde selamlar herkeze
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Evet beyler o kadar masraf ettim ama karşılığını aldım diyebilirim. Diablo rosso 2 lastikler, 24bin bakımı, zincir dişli seti değişimi sonrasında araç adeta sıfırlandı. 1.400 TL'ye yakın masraf ettim. 24 bin km yi devirenler eğer benim gibi zincire çok iyi bakamadıysanız zincir dişli setini değiştirmenizi tavsiye ediyorum.
Zincir dişli setiniz kac liraya mal oldu
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
6 ay iyileşme sürem vardı :) 1 ayını geri bıraktık sayın kardeşilerim :) kaldı 5 ay direniyorum :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
6 ay iyileşme sürem vardı :) 1 ayını geri bıraktık sayın kardeşilerim :) kaldı 5 ay direniyorum :)

En az 10 gün daha birebir destekçinim, her sabah CBRımın başını okşayıp çıkıyorum evden :mrgreen: Merak etme bu günlerin acısını çok fena çıkarıcaz ::gazla::
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526

şehirlerarası kamplara veya festivallere giderken bende taktırmayı düşünüyorum seneye yazın yani bu modeli pek beğendim bayağıda yakışmış performans olarak ne kadar kayıp yaratıyor onu merak ediyorum ben top speedde kaç km kaybın oldu.
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Bu sabah klasik işe gitmek için otoparka indiğimde resmen çıldırdım... anahtar kontağa zorlayarak giriyor, hatta o kadar zorluyor ki elimde kalıcak diye korkuyorum çıkartırken.. Bi ara durdum baktım doğru motoramı binmeye uğraşıyorum diye... Muhtemelen birileri kurcaladı motoru :pr: durduk yere olacak birşey değil bu.. Kapalı otoparkta diye alarmlı disk kilidini takmıyordum ama neymiş 24 saat güvenlikde olsa takıcakmışım... Aman dikkat beyler..

kontak ile ilgili kronik sıkıntı var diye biliyorum forumlarda yazıyordu anahtar girmeme gibi durumlar olabiliyormuş servisi arayıp sor bi istersen
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
kontak ile ilgili kronik sıkıntı var diye biliyorum forumlarda yazıyordu anahtar girmeme gibi durumlar olabiliyormuş servisi arayıp sor bi istersen

kontak içine su kaçarsa girerken çevirirken aşırı sıkıntı yaratıyor içine wd 40 denilen mucize ilacı sıkın sıkıntınız gitsin ;)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Abi sorma fırsatın olabildi mi? :)

Sordum son bir tane vardı izmir bayisinde ama.Oda ezik çıktı şansım yokmuş istanbul bayisinde vardır heralde.istanbuldakine sorduğunda banada söylersen sevinirim ariyacaktım ama araya işler girince vakit bulamadım.
Tigerin sesinide dinleme şansım oldu hiç internetten dinleyip ses konuunda karar vermeyin alakası yok gerçekten çok temiz bir sesi var.
Ama tigerde db killer olmadığı için tercih etmiyeceğim :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim tek merak ettiğim sadece susturucumu yoksa komple çıkıştanmı :) Bende arar sorarım zaten, bu aralar gidemiycem o kesin :)

Birde bunun karbonu vardı galiba veya sadece siyahımıydı bilemiyorum, gerçi bu da güzel de CBR' da bu malzemeyi bütünleyecek başka hiç bişey yok :)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
şehirlerarası kamplara veya festivallere giderken bende taktırmayı düşünüyorum seneye yazın yani bu modeli pek beğendim bayağıda yakışmış performans olarak ne kadar kayıp yaratıyor onu merak ediyorum ben top speedde kaç km kaybın oldu.

top speed'den ne anladığına bağlı. ben düz yolda motorun üzerine yatarak 168 yapabiliyordum. şimdi yatsan da 160 ı geçmiyor. ama 150'ye kadar herhangi bir sıkıntı yok rahat çıkıyor. bence fazlası zarar zaten gereksiz. rüzgarsız hafif eğimli yolda 182 yaptığım da olmuştu ama dediğim gibi gereksiz.

motorun dengesini etkiliyor yalnız. çanta zaten ağır, bir de içini doldurursan iyiden iyiye ağırlık arka kısma kayıyor. benim kilom da fazla değil 74 kiloyum. böyle olunca motorun dinamiği hafif bozuluyor. düşük hızlarda dengede tutmak zorlaşıyor. ayrıca önceleri tek ayağım yerde motor hafif düşer gibi olsa mesela rahat kaldırırdım. şimdi sanki cc büyütmüş gibi hissediyorum :) öyle ki hafif eğimde yan ayağı açtığında motor ayak kısmına doğru devrilebiliyor (yan ve arka çanta dolu idi bu sırada)

şu sıralar genelde artçılı ve şehir içi trafikte, yokuşlarda falan kullanarak yakıt ölçümü yapıyorum. depo dolduktan sonra 150 km'de ve 4 dişten 3 dişe düştü bu sabah yakıt göstergesi. bakalım ne zaman yedeğe geçecek. sürekli dur kalklarla, trafik içinde kullandığım için tüketim fazla olacaktır ama bakalım ne kadar fazla olacak.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Bu sabah klasik işe gitmek için otoparka indiğimde resmen çıldırdım... anahtar kontağa zorlayarak giriyor, hatta o kadar zorluyor ki elimde kalıcak diye korkuyorum çıkartırken.. Bi ara durdum baktım doğru motoramı binmeye uğraşıyorum diye... Muhtemelen birileri kurcaladı motoru :pr: durduk yere olacak birşey değil bu.. Kapalı otoparkta diye alarmlı disk kilidini takmıyordum ama neymiş 24 saat güvenlikde olsa takıcakmışım... Aman dikkat beyler..

Evet, içine su girince yapıyor onu. Anahtarı bi sokup çıkarıp yakından bakmak lazım su damlacığı var mı diye? Yağmurdan değil de daha çok yıkarken oluyor. En iyisi yıkamadan önce bantlamak :D
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim tek merak ettiğim sadece susturucumu yoksa komple çıkıştanmı :) Bende arar sorarım zaten, bu aralar gidemiycem o kesin :)

Birde bunun karbonu vardı galiba veya sadece siyahımıydı bilemiyorum, gerçi bu da güzel de CBR' da bu malzemeyi bütünleyecek başka hiç bişey yok :)
Slip-on yazıyor zaten usta :p. Yani uçtan bağlanıyor, komple sistem değil.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
İlk motor alacağın zamanki heyecanını hatırlıyorum da yaşadıkların üzücü gerçekten...
Tekrar acil şifalar dilerim...

Hiç sorma ya.. 2008 CBR 125 R ile geldi araba çarptı. Motor bombok oldu. gittim o motor mahkemelik oldu diye sıfır motor aldım iyileşir iyileşmez bındım. 5000 km oldu motor . 2 ayda 5000 yapmısım :) sonra hıyarın biri yolun ortasına sen qel dal. çarpıs. omuz köprü kepiğini kır.. beklıyorum... motorumla kavusmamıza 5 ay kaldı. Yaz sezoununa Bomba gibi düşeceğim İnşallah ve yarım kalan turuma devam edeceğim...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaslar, birsey danisacaktim. 2 hafta icerisinde yaklasik 1200 km lik 5-6 gun surecek bir geziye cikmayi planliyorum, sanirim bu yolu yaparken yolculuk esnasinda zincir disinda bakim yapilacak birsey yoktur ( motorum 1000 km servisi yapilmis su an 2500 km de ). Varsa da soylerseniz sevinirim. Bildigim kadariyle 500 km de bir zincir temizlik ve yaglanmasinin yapilmasi gerekiyor, simdi yolculuga yanimizda yag ve temizlik spray de mi goturmek lazim, boyle bir geziye cikan arkadaslar boyle mi yapiyor ? Ben de arka ve yan canta olmayacagindan mumkun oldugunca az malzeme almak niyetinde oldugumdan sorma geregi duydum, sadece sirt cantasini arka koltuga baglayip gitme niyetindeyim.

cok tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst