Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
http://www.motosikletim.com.tr/urun/akrapovic-honda-cbr-250r-titanyum-egzoz.aspx
Sizce alınırmı bu aralar baya taktım kafaya
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence fiyatı çok iyi bile sayılabilir. Egzoz alacaksan akrapovic zaten tek geçerim.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
cbr 600 f fren sisteminde , ön arka birbiri ile etkileşimli olarak yani ön fren sıkıldığında bi ölçü arka frenide kullanıyor.
Bu özellik cbr 250 de var mı ?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok, c-abs'li modelleri Türkiye'ye getirmiyorlar.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bu arada kaza geçiren arkadasa büyük geçmiş olsun forumu pek sık takip edemediğim için şimdi gördüm.Allah acil şifalar versin.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
__ Kelleden ciddi bir operasyon geçirdim ( yinede keyfi diyelim :mrgreen: ), kasksız hayatta markete bile gitmem zaten, bu yüzden 10-15 gün CBR' ıma binemiycem, şimdiden çok özledim veledi ya,

sizleri çok çok iyi anlayabiliyorum beyler, motosikletine binemeyecek olan arkadaşlara büyük geçmiş olsun tekrardan :salut:

__ Linkteki Akrapovic iyiymiş, sanırım sadece susuturucu dimi :silent:
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
5
pezevenq gitmiyoduda. duruyordu yol kenarından birden en sağda durarken en sol şerite daldı işte. yolun ortasına paralel geldi. adaletini .... böle Tr'nın. Asli kusurlu benı yazmıslar neymiş Orta şeritten gidmemem lazımmıs. hadi ben sucluyum. o pezeveng yolun ortasında napıodu ?

n'apıyordu bilemem tabi ama önünde giden three-colour cbr250r çok tırsmış seni virajdan sonra ardında göremeyince onu biliyorum..
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
arka çanta 40 lt shad aldım. demiri özel olarak yaptı tamponcu. yan çantalar + arka çanta ile görüntüler;

ayrıca branda aldım xl. çanta ile birlikte arka tekerin bir kısmı hariç komple kapatıyor. kışa hazırlıklar tamam :)



















 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
arka çanta 40 lt shad aldım. demiri özel olarak yaptı tamponcu. yan çantalar + arka çanta ile görüntüler

Ben CBR 250' ye çantayı aşırı yakıştıran biri olarak (özellikle siyah renge :) ) gayet beğendim :cat:

Özellikle Shad bomba durmuş :) Softlarda gayet güzel duruyor ama bana nedense güvenilir gelmiyorlar, içine değerli bişey konulamaz ya sanırım bu yüzden :)

Genel olarak fıstık gibi bir sport-touring ruhuna bürünmüş :cat::cherry:

Bende sadece yan çanta istiyorum ama Givi Asia sitesindeki yan çanta bağlantı aparatları ortalıkta yok, nasıl çözerim hala bilemiyorum :silent:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
__ Kelleden ciddi bir operasyon geçirdim ( yinede keyfi diyelim :mrgreen: ), kasksız hayatta markete bile gitmem zaten, bu yüzden 10-15 gün CBR' ıma binemiycem, şimdiden çok özledim veledi ya,

sizleri çok çok iyi anlayabiliyorum beyler, motosikletine binemeyecek olan arkadaşlara büyük geçmiş olsun tekrardan :salut:

__ Linkteki Akrapovic iyiymiş, sanırım sadece susuturucu dimi :silent:

Bayisine gidip bir soracağım pazartesi gunu :)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Ben CBR 250' ye çantayı aşırı yakıştıran biri olarak (özellikle siyah renge :) ) gayet beğendim :cat:

Özellikle Shad bomba durmuş :) Softlarda gayet güzel duruyor ama bana nedense güvenilir gelmiyorlar, içine değerli bişey konulamaz ya sanırım bu yüzden :)

Genel olarak fıstık gibi bir sport-touring ruhuna bürünmüş :cat::cherry:

Bende sadece yan çanta istiyorum ama Givi Asia sitesindeki yan çanta bağlantı aparatları ortalıkta yok, nasıl çözerim hala bilemiyorum :silent:

valla benim çanta aparatını 80 TL ye yaptı kaportacı. resmen tasarım yaptı adam yan çantalar da sallanmasın diye onları da tutacak şekilde. sağlam bir kaportacıya yaptırabilirsin yan çanta aparatı. takacağın çantaları önceden alman kaportacının ona özel aparat hazırlamasını sağlar. gözümün önünde profilleri eğerek, kaynatarak ve boyayarak aparat yaptı adam. sadece aparatın da resmini çekerim bir ara.
 

KNC

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
13
uzay boşluğunda yapmış 199 u.Ama beyaz 2012 cbr 250 ler sağlam kaçıyormuş 2013 lerde işyok.. :D
 
Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
1
araniza yeni katildim bi soru sormak istiyorum etkinlik olarak anadolu yakasi icinde bulusma tarzi seyler oluyomu ?
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Bu sabah klasik işe gitmek için otoparka indiğimde resmen çıldırdım... anahtar kontağa zorlayarak giriyor, hatta o kadar zorluyor ki elimde kalıcak diye korkuyorum çıkartırken.. Bi ara durdum baktım doğru motoramı binmeye uğraşıyorum diye... Muhtemelen birileri kurcaladı motoru :pr: durduk yere olacak birşey değil bu.. Kapalı otoparkta diye alarmlı disk kilidini takmıyordum ama neymiş 24 saat güvenlikde olsa takıcakmışım... Aman dikkat beyler..
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
62
Evet beyler o kadar masraf ettim ama karşılığını aldım diyebilirim. Diablo rosso 2 lastikler, 24bin bakımı, zincir dişli seti değişimi sonrasında araç adeta sıfırlandı. 1.400 TL'ye yakın masraf ettim. 24 bin km yi devirenler eğer benim gibi zincire çok iyi bakamadıysanız zincir dişli setini değiştirmenizi tavsiye ediyorum.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bu sabah klasik işe gitmek için otoparka indiğimde resmen çıldırdım... anahtar kontağa zorlayarak giriyor, hatta o kadar zorluyor ki elimde kalıcak diye korkuyorum çıkartırken.. Bi ara durdum baktım doğru motoramı binmeye uğraşıyorum diye... Muhtemelen birileri kurcaladı motoru :pr: durduk yere olacak birşey değil bu.. Kapalı otoparkta diye alarmlı disk kilidini takmıyordum ama neymiş 24 saat güvenlikde olsa takıcakmışım... Aman dikkat beyler..
Kontak biraz hassas sanırım... Bende sıkıntı yok henüz ama sizin gibi sıkıntı yaşayan arkadaşlar az değildi. Eğer kontak bu kadar hassas ise son anahtarı çıkardığınızda bir şeyler olmuş olabilir.. (Çok mu iyimserim? :) )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst