Ehliyetsiz Agir Yaralamali Kaza Yaptim Sucum Nedir

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
27
yasal boyutu
reşit değilsin ve motorlu taşıt kullanıyosun. üstüne üstlük ehliyetin yok yaralamalı bir kazaya karışıyorsun,kaza mahallinde durmayıp kaçtın ve (TAMAMEN HAKLISIN)
bu şartlar altında trafiğe çikarak sen zaten olabilecek her türlü kaza bela ve zararı göze alımşsın her taraftan ofsayt durumdasın.
sa

insani boyutuna gelince
durup yardım etmek ambulans çağırmak eğer biliyorsan ilkyardımda bulunma kısmına hiç girmiyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Kazanın olus seklini nerden biliyorsunuz belki suc cocukta cocuk bu yola birden fırlar sonra motosikletli cocuga carptı olur ehliyetsiz kazayı siz yapsaydınız orda siz ne yapardınız acaba
hala suç çocukta diyor lan :D çocuk o çocuk sen çocuk musun peki? ehliyetsiz kaza yapmayacaksın yaparsan da kaçmayacaksın.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Kazanın olus seklini nerden biliyorsunuz belki suc cocukta cocuk bu yola birden fırlar sonra motosikletli cocuga carptı olur ehliyetsiz kazayı siz yapsaydınız orda siz ne yapardınız acaba

sen şaka mı dedin ? çocuk bu yahu suçlu olur suçsuz olur çocuk bu.
adı "ehliyetsiz sürücü"
adı "alkollü sürücü "
adı "sarhoş sürücü "
adı "dikkatsiz sürücü"

eğer adın bu ise her daim suçlusun

çok bariz belli senin de ehliyetsiz olduğun. bari kötü örnek olma.

o değil konu sahibinden ses seda çıkmamış birdaha

bende ehliyetsiz kullandım ama bunları göze alarak trafiksiz yerde kullandım.
yerde biri yatsa ki hele hele ben çarpmışsam. bilmem motorun onunu bunu toplayım kaçayım diye bakmam, vurduğum adama bakarım
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Almislardir insalla iceri. Bari kacma be arkadas. İnsanim die gezion ortalikta. Ayiptir. Ölse kalsa napicaksin, vicdanin rahat mi? Dun uyuyabildin mi? Git cek cezani, domates ezmedin. Yaraladigin da insan. Sucunu bosver de git cocuga bisey olup olmadigini ogren.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Olayı önce ailene anlat, nasıl olsa öğrenecekler. Ailenden birisi ile ve mümkünse avukatla beraber karakola teslim ol. Bunun kaçışı yok. Olmuş bir kere. Bedeli neyse ödeyeceksin.Hapisse hapis, paraysa para . Dua edelim de çocuğa birşey olmasın. Geçmiş olsun.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
olayın sıcaklığıyla kaçmıssın belli.bende yüklenecektim sana ama herkesin başına gelebilir böyle şeyler.Bence git karakola haber et böyle böyle yaptım de cezasıda neyse motoru mu satarsın ne yaparsın bi şekilde öde.Karakola gitmezsen büyük vicdan azabı çekersin.Aynı şey kardeşinin,annenin başınada gelebilir.
 
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
384
Burda bence arkadasin ehliyetsiz olmasinin sadece resmi prosedur acisindan onemli oldugunu dusunuyorum. Cunku ehliyetin ne sekilde verildigi belli. Ben ehliyet aldigimda sinav gunu sinavdan 10 dk once 3 dakikada ogrettiler sadece sinavi gececek kadar. Ehliyeti aldigimda kullanmayi bilmiyordum motoru yani. Arkadas simdi motoru kullanmayi bilmeyen ama ehliyeti olan biri olarak bu kazaya karissaydi laf etmeyecekmiydiniz. Bence burada uzerinde durmamiz gereken konu ehliyet degil, durmayip oradan kacmasidir. Biraz empati yaparsaniz buraya bu konuyu acan cocugun biraz vicdan azabi ve daha fazla bundan sonra basina gelebilecekleri ogrenmek korkusuyla actigini anlarsiniz. Zaten ben eminim, sizlerde eminsinizdirki bu arkadas bu olaydan fazlasiyla ders cikarmistir. Belkide bu konuyu actigi icin baska insanlarda verdigimiz cevaplar sayesinde bilinclenecektir. O yuzden; seni hapse tiksinlar, sen insan degilsin, kendisi icin kotu temenniler falan yazmanin dogru olmadigini dusunuyorum.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
carptigin cocuk benim cocugum olsa seni bulur OLDURURDUM. hem ehliyetsizsin hem kaciyorsun

insanligin utanc kaynagisin.
ne yazikki senden cok var.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
marifetmiş gibi yaptıklarını anlatmışsın, ne pişkin birisin heleki o çocuk benimki olsaydı seni bulur bende sana arabayla çarpardım
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Ehliyetim yok çocuğa çarptım bide kaçtım demek ben bi b.k yedim nasıl tüy diker yada daha çok sıvarım demekten başka birşey değil.
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
ehliyetsiz motor kullanma konusunda başına tüm gelenleri anlatsın da böyle konular sabitlensin. boşuna ehliyet alın, koruma ekipmanları alın demiyor herkes.

çocuğu yerde bırakıp kaçma konusunda söyleyecek birşey yok. sen kaçarsan herkes kovalar, keşke yakalasalarmış da kaçmanın ne demek olduğunu öğretselermiş sana. adam gibi çocuğun yanına gitsen kimse sana birşey yapmaz. çevredeki büyükler yardımcı olur, hastaneye gidersin vs. gereken neyse o yapılır.
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
14
Neler okudum böyle bugün yazıklar olsun bu satırları yazabilen vicdansızlara.İçinizde merhamet sahibi kaç kişi kalmış yazık.Benim 5 aylık çocuğum var tüylerim ürperdi bunları okurken.Evladığınız olsa böyle ağır şeyler yazamazdınız.İçimdeki motor hevesinide aldınız be.Böylesine yazıları gördükçe forumdan da soğdum.Allah sizleri bildiği gibi yapsın inşallah.
Sözlerim herkes için değildir arkadaşlar,onlar kendilerini iyi biliyor.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
su an ariyorum internette hic rapor edilmismi motorla carpip kacilan bir kaza, bulursam haber vericem insanin kanina dokunuyor.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Burda bence arkadasin ehliyetsiz olmasinin sadece resmi prosedur acisindan onemli oldugunu dusunuyorum. Cunku ehliyetin ne sekilde verildigi belli. Ben ehliyet aldigimda sinav gunu sinavdan 10 dk once 3 dakikada ogrettiler sadece sinavi gececek kadar. Ehliyeti aldigimda kullanmayi bilmiyordum motoru yani. Arkadas simdi motoru kullanmayi bilmeyen ama ehliyeti olan biri olarak bu kazaya karissaydi laf etmeyecekmiydiniz. Bence burada uzerinde durmamiz gereken konu ehliyet degil, durmayip oradan kacmasidir. Biraz empati yaparsaniz buraya bu konuyu acan cocugun biraz vicdan azabi ve daha fazla bundan sonra basina gelebilecekleri ogrenmek korkusuyla actigini anlarsiniz. Zaten ben eminim, sizlerde eminsinizdirki bu arkadas bu olaydan fazlasiyla ders cikarmistir. Belkide bu konuyu actigi icin baska insanlarda verdigimiz cevaplar sayesinde bilinclenecektir. O yuzden; seni hapse tiksinlar, sen insan degilsin, kendisi icin kotu temenniler falan yazmanin dogru olmadigini dusunuyorum.

bu görüşü destekliyorum.

+1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst