Yedi yıl kadar önce şehirler arası bir yolda tamamen yerleşim biriminden uzak meskun mahalde arabamla yolculuk esnasında, arkamda ford focus model araç beni geçmek için sabırsız bir şekilde tamponuma yapışmış bir durumda ilerliyorum hemen arkasında bmw marka bir araç var. Yolda sollama yasağı olduğu ve sağa viraj döndüğümüz için focus beni sollayamıyor sıcak bir temmuz aksamı saat 9,15 civarı havaya tatlı bir karanlık çöküyor. Ben önde virajı alıyor ve uzun virajda hız kaybediyorum kesinlikle 90 altı, Ford sol arkamda viraj sağa doğru olduğu için yolu göremiyor ve geçemiyor bmw temkinli arada baya mesafe var oda geliyor. Ben forddan tamponuma yakın olduğu için rahatsız olduğum sürekli gözüm sağ aynada. Tam o an yolun sağ kenarından dikenler içinden belki 5 m mesafede 9 yaşında bir çocuk başı öne eğik dümdüz koşarak yola fırladı eceline koştuğunu gözümle gördüm sanki zaman donmuş gibi. Reflekle tam sola doğru kırdım frenlere asıldım arabam vw cady. Sola kaçmamla cocuk tam önündeki yer hariç hiç bir yere bakmadığından benim sağ aynama çarparak düştü ben cocuğa sadece sağ aynamla çarptım. Kesinlikle 60 üstü 90 altı. Ford sol arkamda baya çıkmış olduğu için kısa mesafede birden ben sola fırlayınca hiçbir şey görmediğinden tam sağ önüne düşen cocuğun üzerinden geçti. hemen ilk yolda daha sonra sağda çekerek durdum durdum yol çift şeritli fakat iki yönlü. Ford da durdu ilerimde bmw az geride olduğu için bütün olayı tam gördü ve şoka girdi öğretmen genç bir bey. Forda çocuğa çarptığımızı söyledim o hiç bir şey görmediğinden yolda biraz sarsıldığını belki köpek olduğunu söyledi ve bastı gitti. BMW sürücüsü tamamen şoka girdi eli ayağı titriyor kendini kaybetti. Jandarmayı aradım yardım istedim çocuğa koştum yardım etmek istedim kafatası kırıktı beyni içerde yoktu sağa sola baktım galiba yol üzerinde ona benzer bir şey gördüm. Az sonra geçen kamyonlar ortada bir şey bırakmadı. Meskun mahal kimse yok gitsem hiç bir şey olmazdı. Kaldım ve haytımın hatalarından biri oldu bu ülkede adalet olmadığından başıma iş aldım. Bir yıladn fazla mahkemelerde uğraştım. Aileye kan parası verdim benden şikayetçi olmasınlar diye. cocuğun babası ölmüş yanlızca annesi var oda köyün muhtarını evinde kalıyor. Mahkeme uzadı bu arada annesi dostundan köylüye göre muhtardan hamile kaldı doğuma giderken anne aşık ve muhtar bana uğradı para istedi hiç unutmam. Ve bütün bu yaşadıklarım polis raporu ve bilirkişi raporu bana her hangi bir kusur vermediği halde. En son bereat ettim beni kurtaran bmw li sürücünün ifadesi oldu hiç tanımam kendi ilinden davanın olduğu ile geldi üşenmeden. Polis fordu da buldu getirdi o tali kusurlu bulundu oda beraat etti asli kusur cocuğa çıktı. Şimdi sıkı durun en inanılmaz olayı yazıyorum, Cocuk, babası ve dedesi aynı yerde sanki kalıtsal hastalık gibi trafik kazasından ölmüşler. Farklı zaman aynı yer inanılmaz hepsi aynı zamanda olsa neyse. Bir daha aynı olay olsa yeminliyim hiç durmam, bu ülkede adalet yok. Çocuğu doğurup sokağa salmakla olmuyor eğitecek ve sahip çıkacaksın. Dava boyunca bir kere bile hakim sormadı hanım çocuğun orda ne işi var diye neden sahip çıkmadın diye. Bence böyle bir durumda ailelere hesap sorması lazım devletin neden çocuğa sahip olmadın diye.