Burda bence arkadasin ehliyetsiz olmasinin sadece resmi prosedur acisindan onemli oldugunu dusunuyorum. Cunku ehliyetin ne sekilde verildigi belli. Ben ehliyet aldigimda sinav gunu sinavdan 10 dk once 3 dakikada ogrettiler sadece sinavi gececek kadar. Ehliyeti aldigimda kullanmayi bilmiyordum motoru yani. Arkadas simdi motoru kullanmayi bilmeyen ama ehliyeti olan biri olarak bu kazaya karissaydi laf etmeyecekmiydiniz. Bence burada uzerinde durmamiz gereken konu ehliyet degil, durmayip oradan kacmasidir. Biraz empati yaparsaniz buraya bu konuyu acan cocugun biraz vicdan azabi ve daha fazla bundan sonra basina gelebilecekleri ogrenmek korkusuyla actigini anlarsiniz. Zaten ben eminim, sizlerde eminsinizdirki bu arkadas bu olaydan fazlasiyla ders cikarmistir. Belkide bu konuyu actigi icin baska insanlarda verdigimiz cevaplar sayesinde bilinclenecektir. O yuzden; seni hapse tiksinlar, sen insan degilsin, kendisi icin kotu temenniler falan yazmanin dogru olmadigini dusunuyorum.