Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Ağu 2013
- Mesajlar
- 181
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimde Başıma çok geliyordu Allaha şükür kimseye çarpmadım ama bu nalet sıpalar b*k varmış gibi motorlu gördümü bisikleti önümüze önümüze sürüyo inip kafasını gözünü açacan olmicak daha cocuk. Bence bizim arkdaşta suc yok denilebilir. Bilirim o fırlamaların huyunu
r::jocolor: