- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Bu sefer yakıt göstergesi yanıp sönünceye kadar bekliycem, bakalım ne yakacak diye görme niyetine girdim, yine kafam allak bullak oldu :silent:
196Km de gösterge yanıp sönmeye başladı, herhalde kafası karışmıştır olamaz deyip inanamadım, 1 gün boyunca bu şekilde kullandım ama gösterge hiç sabit olmadı, benzinliğe girdim 45Lira yakıt aldım.
Aynı litrelerde 125cc' de +600 Km menzillere alışmış biri olarak aşırı dehşet ötesi bir yakıt sarfiyatım var ::huuuh::
He normal olduğunuda düşünmüyorum ama yanlış nerde onuda bilmiyorum daha geçen servisteydi, hava filitresi, buji, yağ, yağ filitresi, lastikler, balatalar, zincir dişli aklımıza gelebilecek herşey yepyeni ::huuuh::
Hata bendemi desem, karakterim icabı hakkını veremediğim için yanıyorum hergün :mrgreen: Sizin bir öneriniz varmıdır, bu durum normal desenizde inanmak istemem, 196km nedir ya :mrgreen:
Tek şüphelendiğim subap ayarının yanlışlığı olabilirmi acaba, ses mes hiçbir belirti yok gerçi :silent: olsa bile bukadar fark yaratırmı ki, balatalar disklerede sürtüyor ama çok hafif o da normaldir, el ile dönebiliyor yani rahatlıkla.
Deponun ağzı kapalı olduğundan pompa atamıyor ya, dayılar veriyorlar el ayarını diycemde her seferinde yakıtın dolup taştığını görüyorum :silent:
Bilemedim işte ne diyeyim, varsa bir öneriniz felaket makbule gecer
196Km de gösterge yanıp sönmeye başladı, herhalde kafası karışmıştır olamaz deyip inanamadım, 1 gün boyunca bu şekilde kullandım ama gösterge hiç sabit olmadı, benzinliğe girdim 45Lira yakıt aldım.
Aynı litrelerde 125cc' de +600 Km menzillere alışmış biri olarak aşırı dehşet ötesi bir yakıt sarfiyatım var ::huuuh::
He normal olduğunuda düşünmüyorum ama yanlış nerde onuda bilmiyorum daha geçen servisteydi, hava filitresi, buji, yağ, yağ filitresi, lastikler, balatalar, zincir dişli aklımıza gelebilecek herşey yepyeni ::huuuh::
Hata bendemi desem, karakterim icabı hakkını veremediğim için yanıyorum hergün :mrgreen: Sizin bir öneriniz varmıdır, bu durum normal desenizde inanmak istemem, 196km nedir ya :mrgreen:
Tek şüphelendiğim subap ayarının yanlışlığı olabilirmi acaba, ses mes hiçbir belirti yok gerçi :silent: olsa bile bukadar fark yaratırmı ki, balatalar disklerede sürtüyor ama çok hafif o da normaldir, el ile dönebiliyor yani rahatlıkla.
Deponun ağzı kapalı olduğundan pompa atamıyor ya, dayılar veriyorlar el ayarını diycemde her seferinde yakıtın dolup taştığını görüyorum :silent:
Bilemedim işte ne diyeyim, varsa bir öneriniz felaket makbule gecer

