Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
CBR 250 enjeksiyonlu dostum.

Önceki mesajlarımda belirtmiştim "kesici ile yarış yapıyorum" diye. Her vitesi kesiciye girmeden 0.5 saniye önce değiştiriyorum. Düşün artık ;) :D

Biliyorum abi şimdi onu nasıl belirtseydim, 2lt yakıtın gazımsılaşacak kadar, incecikten daha ince püskürttürülmesi mi deseydim :mrgreen: İğne deliği büyük zaten, bi ihtimal iteleyerek 2lt geçirilebilir gibi duruyordu bari bozmasaydın :cherry:

arkadasımla istanbula giderken cbra 5.0lt, ben ise dukeye 5.5lt yaktırdım
Aynen. @ferdinandd, buna ne diyorsun dostum??? :D

Sizin acilen cc yükseltmeniz lazım beyler ::huuuh:: Hayvancağız "bari yakıt bitsin rahatlıyayım" diye atıyordur biyerlerden yakıtı, çünkü böyle bir sarfiyat akıl alır gibi değil!!!
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Normal bir insan yaktiramazda ismaili tanidigim icin ismail yaktirir :) adam tum viteslerde redline yapiyor. 1 aydir son tuketimim 20tl benzinle 130km yapıyorum sehir içi korkup benzin alıyorum :) ismailli ko alarsamda 3.5 olsun hahaha :) bu akşam buluşma varmi ismail iftardan sonra? Golcukteyim ben.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Normal bir insan yaktiramazda ismaili tanidigim icin ismail yaktirir :) adam tum viteslerde redline yapiyor. 1 aydir son tuketimim 20tl benzinle 130km yapıyorum sehir içi korkup benzin alıyorum :) ismailli ko alarsamda 3.5 olsun hahaha :) bu akşam buluşma varmi ismail iftardan sonra? Golcukteyim ben.

Nihat abi bugün 19:00'da Metin abinin cafede buluşacağız yine. Buluştuktan sonra program var mı bilmiyorum.

İftardan sonra da hafta içi benim çıkmam zor. Cumartesi akşamı sahura kadar boşum ama ;) Zaten Cumartesi grubumuz bayağı iyi.

@ferdinandd, param olsa hemen alacağım bi 600CC makine ama para yok işte ;) Daha benim motosikletin lastikleri bile değiştiremedim, düşün artık :mrgreen:

Bu arada sen bizim yakıtı CB125 ile kıyaslıyorsun sanırım. Sakın yapma öyle bir hata :D

Cb125 ile bi depo 550 Km gittiğini söyleyen var!
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Nihat abi bugün 19:00'da Metin abinin cafede buluşacağız yine. Buluştuktan sonra program var mı bilmiyorum.

İftardan sonra da hafta içi benim çıkmam zor. Cumartesi akşamı sahura kadar boşum ama ;) Zaten Cumartesi grubumuz bayağı iyi.

@ferdinandd, param olsa hemen alacağım bi 600CC makine ama para yok işte ;) Daha benim motosikletin lastikleri bile değiştiremedim, düşün artık :mrgreen:

Bu arada sen bizim yakıtı CB125 ile kıyaslıyorsun sanırım. Sakın yapma öyle bir hata :D

Cb125 ile bi depo 550 Km gittiğini söyleyen var!

ben daha yeni geldim izmitten hatta bugün 2 defa gittim geldim. oruçluyum enerjim tükendi valla tekrar çıkamam kan şekerim düştü motor tepesinde bayılırım. C.tesi istanbula gitme durumum var gitmezsem iftara katılmayı düşünüyorum. bu aralar zaten kafam çok karışık motoruda satabilirim :silent:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
@ferdinandd, param olsa hemen alacağım bi 600CC makine ama para yok işte ;) Daha benim motosikletin lastikleri bile değiştiremedim, düşün artık :mrgreen:

Abi okadar hırpalamayın satıp üzerine ekleyecek daha az paraya ihtiyacınız olur, yazık günah diilmi hem :cherry:

Ama yinede fark çok fena. Biri çıkıp "RSV ile 11 lt/100km" yakıyorum dese, diğeride gelip "aa bende 22lt yakıyorum ama devirli kullanıyorum" dese, sizin hesabın bundan bi farkı yok :) "22lt ney lan::huuuh::" demezmisin:mrgreen:

Aha bende CBR' ın 5lt' yakması aynı şaşkınlığı doğurdu :)

@chemical- Yok abi kıyaslamıyorum, zaten alakaları yok :)
CB ekonomi sınıfı olmasına rağmen arada 0.7lt fark oluşabiliyor gazı açınca, buda normalde yaktığının +3/1 i yapar demek istedim. "R" bi motosikletin 3lt yakarken 4lt yakması (yani +3/1) fazla yakması gayet normal demek istedim :)

CB de bi depoda 600km altına düştüğüm 2-3 kez ancadır, ama o motosiklette sırf ona kasılmış abi, geriye kalan bazı hazlardan fedakarlık ediyorsun, olsun okadarcık :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Abi okadar hırpalamayın satıp üzerine ekleyecek daha az paraya ihtiyacınız olur, yazık günah diilmi hem :cherry:

Ama yinede fark çok fena. Biri çıkıp "RSV ile 11 lt/100km" yakıyorum dese, diğeride gelip "aa bende 22lt yakıyorum ama devirli kullanıyorum" dese, sizin hesabın bundan bi farkı yok :) "22lt ney lan::huuuh::" demezmisin:mrgreen:

Aha bende CBR' ın 5lt' yakması aynı şaşkınlığı doğurdu :)

@chemical- Yok abi kıyaslamıyorum, zaten alakaları yok :)
CB ekonomi sınıfı olmasına rağmen arada 0.7lt fark oluşabiliyor gazı açınca, buda normalde yaktığının +3/1 i yapar demek istedim. "R" bi motosikletin 3lt yakarken 4lt yakması (yani +3/1) fazla yakması gayet normal demek istedim :)

Hacı 100 Km'de 3 Litre zaten fabrika değerleri. Yani ortalama değer değil, minimum değerdir bence. (90 Km/H hızla, dümdüz yolda vs. vs.)

Yani sen normal kullanımı 3.5-3.6 alırsan agresif kulanımda 4.5-4.6 değerlerine ulaşılabilir.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
motorumun km si yaklaşık 8bin lere gelince,bakım için ataberk honda
bayii nin Isparta da ki servisine aydın motora götürdüm..çok ilgilendi motorla
detaylı bir bakımını yaptı bayram bey..çoğu serviste görmediğim iyi bi bakım oldu
..burdan ilgisine,alakasına teşekkürler..
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
egsoz yaptırıpta pişman olan arkadaş var yanımda helikopter çalışıyor gibiydi ses rahatsızlıktan başka birşeye yaramıyor tek cc den race sesi alınmıyor kabullenmek lazım o yüzden tire gezisi iyi hoşta egsoz yaptırmaya gitmek bana uymuyor açıkcası ben bozmam orjinalliğini.arkadaşta yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sabredebildi gitti orjinaline döndü sonra.yani tire 1 saatlik yol belki ama kalabalık olmak ve herkesinde işine gelecek şekilde olması lazım ki gidilesin.mesala ayarlanıp tire köfte yenilebilir oraya gitmişken birşeyler planlanır oralarda başka gezilcek yerlerde gezilir sonra toplu halde dönülür.yok siz gezersiniz ben o arada egsozu yaptırırm diosan o ayrı iş ama şu şekilde senin kastın gezi olmuyor

mrb süleyman, dostum haklısın olaya bakışın biraz sert olmuş sanki ben burda size bi işimi yaptırmaya çalışıyomuşum gibi algılamışsın sanırım, öyle bişey yok sakın öyle düşünme, gidip dolaşıp döncez, egsoz düşünen merak eden olursa da onlarda fikir sahibi olur diye hemde ustaya da uğrasınlar diye gelmelerini istedim, ama sen böyle düşünüyosan da zaten kusura bakma davetim sana değil kardeşim, ben dün hiç sebep yokken seferihsara gittim, biri çağırsaydı onun yanına da gelirdim, veya sen deseydin gel şuraya gidelim buraya gidelim direk gelirdim yok o işini yaptırcak yok şöyle olacak böyle olacak gibi düşüneceksek, ya ben forumu yanlış anladım, yada sen olaya başka bakıyosun, benim amacım yol yapacak bi sebep bulmaktı, benim gibi düşünen arkadaşlar varsa gelsinler tireye yada herhangi bi yere selamlar

Atizm kardeş yaş bilmmediğim için kardeş diyorum büyüğümde olabilirsin.Benim demek istediklerimi yanlış anlamışsın.Benim demek istediğim ayarlanır güzelde olur ama egsoz dışında o yolu gitmişken birşeyler yapmak biyerleri gezmek ister insan ki benm çağırcağım insanlarda bu yönde düşünürler o yüzden böyle söyledm.Ayrca ondan önceki mesajımda ramazanda çok uygun düşmüyor diye belirtmiştim yanlış hatırlamıyorsam eğer.Bakış açımda sertlik yok ama baktım okudum kendi yazımı birazda yanlş anlaşılmışım kndmi dğru ifade edememişim.Demek istediğim 100 km uzun msfe veya kısa mesafe kişiden kişiye değişir ama ben şehiriçinde kullanan biri olarak bana uzun geldi.O kadar yol gitmişkende egsoz dışında güzel bi planlama yapılmalı ki değsin diye düşünüyorum eminim ki diğer arkadaşlarımda böyle düşünür yoksa senn işini bana gördürtme vs olayı değil yani.yoksa sırf motora bnmek için bende yol yaptığım çok oldu ama kısa mesafe genelde.Egsoz olayını tabikide tercih meselesi ama orda da aslında tavsiye etmiyorum demeye çalışmıştım.K.bakma sanırım o msjı yazarken ki anım ters bi zmnm fln olabilir veya kafamn yernde olmadğı bi zaman olablr ama kendmi yanlş anlatmşm.kırdıysam affola allah kazasın belasız sürmek nasip etsin iyi forumlar herkese
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
12
Honda Tek silindir olması ile Yakıt avantajı sağlıyor ve torku yüksek bi makine.
Honda Kawasakiye göre servis ağı daha geniş ve 250 r parçaları cok ucuk kaçık değil.
Honda Görsel Olarak bakarsak Göstergesi Dijital. Daha Hoş geliyor bana Kawasakiye nazaran.

Kawasaki Çift Silindir bi motosiklet. Hondaya bakarak testlere bakarsanız dünya test var. Uzun yolda Hondayı yiyor.10-20 km var son hızları arasında.Ama kalkısta Hondayı yiyecek motorda yok :) 250cc sınıfında.
Kawasaki Yedek parçası Çok Pahalı burda arkadasım var oradan biliyorum.
Kawasaki Çift Silindir çift buji dmek :) masraf arkadas :)

ben Hondadan yana kullanıyorum tercihi.

Bu videoyu izledikten sonra kararını değiştire bilirsin Kawasaki :) açık ara fark atmış

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IvCarbUP7ZI
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Bu videoyu izledikten sonra kararını değiştire bilirsin Kawasaki :) açık ara fark atmış

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IvCarbUP7ZI
bu video yu ezberledik artık..yeni şeyler bulun ninjalar:)..ayrıca ninja honda değerlendirme ve tartışmalarında sona vardık çoktan ve honda da karar verdik.sayısız inceleme ve test değerlendirdik.ninjanın fiyatı daha düşük olsa bile almam..hız istiyorsam ninja değil 600 lük ya da 1200 lük alırım..ninja ile kaybedecek zaman yok..honda honda honda

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

8200 km yi devirdim ve iyi ki ninja almamışım diye şükrediyorum..
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
12
bu video yu ezberledik artık..yeni şeyler bulun ninjalar:)..ayrıca ninja honda değerlendirme ve tartışmalarında sona vardık çoktan ve honda da karar verdik.sayısız inceleme ve test değerlendirdik.ninjanın fiyatı daha düşük olsa bile almam..hız istiyorsam ninja değil 600 lük ya da 1200 lük alırım..ninja ile kaybedecek zaman yok..honda honda honda

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

8200 km yi devirdim ve iyi ki ninja almamışım diye şükrediyorum..
Hacı CBR 250 Fiyat , teknik destek yakıt vs bakımından iyi ama performans istiyorsan Kawasaki :p
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
arkadaşlar o videoda cbr yi kullanan benim, bilerek basmadım, kawasaki den iyi para vermişlerdi, şimdi çok pişmanım, önüne gelen o videoyu yayınlıyor :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
at yalanı seveyim inananı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

at yalanı seveyim inananı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

:king:videoyu izledinmi çocuk kawasaki bu
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
at yalanı seveyim inananı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

at yalanı seveyim inananı
Senın Ninjayla Benım Hondayı takas edelim. ama üzerine 10,500 tl alırım anlaştık mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------

Hacı CBR 250 Fiyat , teknik destek yakıt vs bakımından iyi ama performans istiyorsan Kawasaki :p
performans ? Bizim motor performanssız? ilginç bi yorum. 250 cc den 300 Kmh Hız beklediğimizi sanıyorsan yanılıyorsun. altın elbiseli adamıda bi izlemenı tavsiye ederim:) Kawasakiyi kötülemıyorum. ama servis yedek parçada çok iyi geçiriyolar size... Biz Hondadan her türlü memnunuz.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
muratlion da gelmiş tam olmuş, bi taş ta o atar şimdi kuyuya

süleyman anladım ben seni kardeşim tmm,

dün akşam yaşadığım bi şeyi paylaşmak istiyorum

motorun genel performansından memnun değildim dün akşama kadar, ama bu süleyman kardeşimizin dediği gibi kullanayım dedim biraz, 8-9 binlerde kullandım filan,
güzel
baya canavarlaşıyo makine 8 binden sonra özellikle, millete kafayı çevirtip baktıracak kadar ses çıkartmaya filan başlıyo, yani aslında genel algıda o, yani bakıyo insanlar race motor hız bekliyo, birden kopup gitmeni bekliyolar filan, walla böyle bi algı var, sollamaya kalkıyosun adam da basmaya başlıyo filan bilmiyorum neden böyle, belki beni geçemesin diyolar (ego yükseliyo birden) belki de race motorsun bas biraz amk diye içinden geçiriyolar ama bak abartmıyorum, kimler gazlamadı kimler, hadi taksiyi filan geçtim, minübüsler, hatta kamyonlar, adamlar basıyo abi ilginç bi durum ama walla böyle, dün akşam narlıdere otoyol çıkışında 70 le girdim viraja, viraj da bitane linea yı geçtim viraj çıkışı adam gaz açıyo, yani bu nedir abi, hani geçmesin diye mi yapıyosun, sonuçta mal gibi kaldı, neyse asıl anlatmak istediğim konuyu es geçtim, sahil yolunda güzelyalı civarlarında, coşuyorum 100-110 filan 8 bin devirlerdeyim, bide şahinci var xenon far filan yapmış oda kendi çapında beni takip ediyo benle yarışıyo filan, orda bi ışık var sadece yaya geçmesi için yapılmış, orda durduk, yanımıza bitane bmw yanaştı beyaz bu yeni nesillerden öyle spor filan değil ama canlı olanlardan, neyse uzatmayım ışık yandı, ben nasıl gazlıyorum ama redline yakın vites değiştiriyorum filan aynadan şahinciye baktım, nokta olmuş, ve kafayı sağa bi çevirirsin bmw beni geçiyo.... :silent:
adamlar yapmış dedim, siz siz olun (600 cc makine olmadan) bmw yle kapışmayın arkadaşlar :p
selamlar
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Utanmasanız Kawa Ninjanın üstüne uzanıp ayak çırpınca 5kmh daha hızlı gidiyor diyeceksiniz Kawa sahibi arkadaşlar.

Race oturma tarzına alışabileceğim, nispeten ileride kolaylık sağlayabilecek SS süspansesi ve birde plastiği bol motosiklet severim diyene hitap eden fıstık gibi motosikletiniz var. Ne diye başlık başlık dolaşıp küçültüyorsunuz motosikletinizi anlamıyorum.

Sokakta tanıştığım Kawa kullanıcılarına hep özenmişimdir. Buyuk cc SS gibi dursun yeter, yeni başladım param vardı bunu beğendim aldım, ne parçası abi duvarda patlasa 10-15 lira bişey zaten işimi görsün yeter modunda arkadaşlardı hep.

Kawa fanatikleriylede karşılaştım, daha düşük cc Kawasaki bulamayınca mecbur bunu aldık diyen dobra elemanlarla :) Cilli gibide pırıl pırıl hep motosikletleri. Yeri belli olan bi motosikleti, gelip bilir kişilerle dolu bi platformda "rüzgar arkadan alırsan +3kmh" deyince, Kawanın olayı bende sıfırlanıyor arkadaş. Yapmayın şunu gözünüzü seviyim :)
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
at yalanı seveyim inananı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

at yalanı seveyim inananı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

:king:videoyu izledinmi çocuk kawasaki bu
kawasaki iyi motor , ona diyeceğimiz yok ama kawasaki alan "bazı" çapsız tiplerin bu forumda ne işi var merak ediyorum, cbr ı geçse nolacak, geçmese nolacak, yarışa mı çıkacan aq.
Asil arap atını cigulinin altına vermek gibi bişey bu , kawasaki sormuyo ki adam mısın diye , parayı verene satıyo motoru doğal olarak. Allahtan trafikte karşılaştığım ninjacılar hep efendi tiplerdi
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Valla tamı tamına 4 litredir demiyorum. 100 Km'de 4 Litre uzun yolda oluyor genelde. Şehir içi kullanımda 4.5-4.6 filan olabilir.

Ama benim kesin hesabım şöyle oluyor. Tam dolu depo 13 litre ve ben genelde 13 litre ile 300 Km, en fazla 320 Km filan gidiyorum ;)

Selam,
Bende motoru aldığımda ilk zamanlarda bir depo ile anca 300 km gidebiliyordum. Doldurunca depoyu 12 litre benzin alsa 100 kmde 4 lt demek.
Şu an 12 litre ile 400 kmye yakın gidiyorum. Motorum 18 binde.

Ne kadar çok vites değiştirirseniz o kadar az yakıyor motor. Her zaman uygun viteste olmak lazım. Hızlanınca 6000-7000 arasında vites atabilirsiniz. 80-90 ile giderken 6. vitese alabilirsiniz. Titreşimde ortadan kalkıyor o zaman. Ama motoru bayıltmamak lazım vites düşürmek lazım bayılınca. Ayrıca her zaman uygun viteste olursanız arka tekerin çekişini, yola tutuşunu falan da kaybetmezsiniz.

Ara sıra ışıklarda kalkıyorum, 10 saniyede falan 6. vitese geçiyorum sonra bir daha vites değiştirmeye çalışıyorum bakıyorum 6. vitese gelmişim zaten :)
Tabi bir de ekonomi için gaza gelmemek lazım ani hızlanmalar, bağırtmalar falan yapmamak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst