Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
hatırlamazmıyım eray ya:) hondaya geçtin takılmıyorsun artık apache forumuna, unuttun bizleri:salut:

hayır kardeşim ya :)
foruma bile pek girmiyorum, bugün boşum biraz da öyle bakındım :)
Enesler falan ne yapıyor? hepsine selamlar, buluşalım istanbul'da sık sık geliyorum.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
sürekli yüksek devirde hiç durmadan kaç km gittin öğrenebilirmiyim? gittiğin deviri ve kmyi söyler misin? cbr250lerin limitlerini öğrenmek istiyorum. birde motorun kaç kmde?

Açıkçası kesiciyle yarış yapıyorum. Kesici 10.500 devirde devreye giriyor. Ben her vitesi 10.400 devirde değiştiriyorum. Yani sürekli 10.000 devirde kullanıyorum. (153 Km/H görmeden 6. vitese geçmiyorum, düşün artık.)

Kocaeli'den Ankara'ya 9.500 - 10.000 devir aralığında gittim ve geldim. Yaklaşık 700 Km. Onun dışında ben de kardeşim de hep en yüksek devirlerde kullanıyoruz. Tabi buna bağlı olarak motosiklet biraz daha erken bakım istiyor. Normalde 4.000'de bir bakıma gidiliyorsa ben 3.500'de filan gidiyorum ;) Zaten sesinden, genel titreşimin artmasından yağ değişimi istediği çok rahat anlaşılıyor.

Ama motosiklet canavar gibi. Dün akşam rüzgara karşı 160'ı rahat gördüm.

Tabi yüksek devirde kullanınca motosiklet daha bir kıvrak ve atik oluyor. Motosikletin 5.000 devirden 8.000 devire çıkması ile 8.500 devirden 10.000 devire çıkması arasında dağlar kadar fark var.

Gelelim işin acı kısmına. Bu şekilde kullanınca motosiklet 100 Km'de 4 litre benzin yakıyor. Şehir içi kullanımı da ekleyince bir depoyla 320 Km filan gidebiliyorum. Biraz acı yani ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

hayır hacı ismail, yağ değil. yağı kontrol ettim, 8000 - 9000 devirde sabit kullanılır mı hiç? sen alışmışsın deli deli kullanmaya, sakin sakin giden birisi 9000 de kullanamaz. üstelik sen bir depo ile kaç km yol yapıyorsun söyle bakalım?

Abicim madem 4.000-6.000 devirde kullanacaktın niye sattın Apache'yi?

Tamam, yakıt çok çok çok önemli ama sonuçta bu da bi CB, CBF, Apache değil yani ;) Motosikletin hakkını ver hakkını! :D
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Açıkçası kesiciyle yarış yapıyorum. Kesici 10.500 devirde devreye giriyor. Ben her vitesi 10.400 devirde değiştiriyorum. Yani sürekli 10.000 devirde kullanıyorum. (153 Km/H görmeden 6. vitese geçmiyorum, düşün artık.)

Kocaeli'den Ankara'ya 9.500 - 10.000 devir aralığında gittim ve geldim. Yaklaşık 700 Km. Onun dışında ben de kardeşim de hep en yüksek devirlerde kullanıyoruz. Tabi buna bağlı olarak motosiklet biraz daha erken bakım istiyor. Normalde 4.000'de bir bakıma gidiliyorsa ben 3.500'de filan gidiyorum ;) Zaten sesinden, genel titreşimin artmasından yağ değişimi istediği çok rahat anlaşılıyor.

Ama motosiklet canavar gibi. Dün akşam rüzgara karşı 160'ı rahat gördüm.

Tabi yüksek devirde kullanınca motosiklet daha bir kıvrak ve atik oluyor. Motosikletin 5.000 devirden 8.000 devire çıkması ile 8.500 devirden 10.000 devire çıkması arasında dağlar kadar fark var.

Gelelim işin acı kısmına. Bu şekilde kullanınca motosiklet 100 Km'de 4 litre benzin yakıyor. Şehir içi kullanımı da ekleyince bir depoyla 320 Km filan gidebiliyorum. Biraz acı yani ;)

100 Km de 4 litre, bu hırpalamaya karşı çok iyi bir tüketim. çok acı çekme is.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

İsmail, yarış yapacağım diye satmadım/almadım ki.. gerektiği yerde ben de görüyorum 170'i. sabit hızım da genelde 120-140 arası, güven veren, şık duran, kurye motoru gibi olmayan ara bir motor bu. Zamanında Fazer da kullandım ben uzun süre, üstelik 4000lerde falan da dolanmıyorum, gaz kesiciye ben de yarışıyorum senin gibi ramak kala..
ancak gerektiği yerlerde...
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
İsmail, yarış yapacağım diye satmadım/almadım ki.. gerektiği yerde ben de görüyorum 170'i. sabit hızım da genelde 120-140 arası, güven veren, şık duran, kurye motoru gibi olmayan ara bir motor bu. Zamanında Fazer da kullandım ben uzun süre, üstelik 4000lerde falan da dolanmıyorum, gaz kesiciye ben de yarışıyorum senin gibi ramak kala..
ancak gerektiği yerlerde...

O zaman sorun yok ;)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hayır kardeşim ya :)
foruma bile pek girmiyorum, bugün boşum biraz da öyle bakındım :)
Enesler falan ne yapıyor? hepsine selamlar, buluşalım istanbul'da sık sık geliyorum.

ohooo enes motoru sattı bisiklet aldı:) irfan abinin yanına iftara gitcez. gelirsen orda buluşuruz. yada haftasonu istanbul da olabilir.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şuan geçen haftaki bunalımdan şimdi yaşamış olduğum durum okadar çok farklı ki; demekki hiç bir zaman hayata küsmemek gerekiyor çünkü hayat süprizlerle bize verecek olduğu hediyelerle dolu olduğunu anladım.hayat bize bazen çok kötü bir acı verir. ve bu acıyı yok etmek için bize farklı yollar sunar önümüze. ve ben bu acıyı unutmak üzereyim. ve bana bu acıyı unutturabilen şimdiden cbr yi ilk almaya gideceğim günlerdeki gibi uykularımı kaçırmaya başlayan yeni beyaz atım diversion f tir. Teslim almama artık saatler kalmıştı ve artık ben acıdan uyuyamaz iken şimdi tam tersi sevinç heyecan ve mutluluktan uyuyamaz durumdayım:) yarın sabah yola çıkıyorum ve diversion f beyaz atıma kavuşuyorum. kaporayıda verdim.
yarın akşama resimleri ilk buraya atıp sevincimi sizlerle paylaşmak istiyorum:) bol şans....
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
şuan geçen haftaki bunalımdan şimdi yaşamış olduğum durum okadar çok farklı ki; demekki hiç bir zaman hayata küsmemek gerekiyor çünkü hayat süprizlerle bize verecek olduğu hediyelerle dolu olduğunu anladım.hayat bize bazen çok kötü bir acı verir. ve bu acıyı yok etmek için bize farklı yollar sunar önümüze. ve ben bu acıyı unutmak üzereyim. ve bana bu acıyı unutturabilen şimdiden cbr yi ilk almaya gideceğim günlerdeki gibi uykularımı kaçırmaya başlayan yeni beyaz atım diversion f tir. Teslim almama artık saatler kalmıştı ve artık ben acıdan uyuyamaz iken şimdi tam tersi sevinç heyecan ve mutluluktan uyuyamaz durumdayım:) yarın sabah yola çıkıyorum ve diversion f beyaz atıma kavuşuyorum. kaporayıda verdim.
yarın akşama resimleri ilk buraya atıp sevincimi sizlerle paylaşmak istiyorum:) bol şans....

Orhan abi, krediyle mi alıyorsun Diversion F'i?
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
şuan geçen haftaki bunalımdan şimdi yaşamış olduğum durum okadar çok farklı ki; demekki hiç bir zaman hayata küsmemek gerekiyor çünkü hayat süprizlerle bize verecek olduğu hediyelerle dolu olduğunu anladım.hayat bize bazen çok kötü bir acı verir. ve bu acıyı yok etmek için bize farklı yollar sunar önümüze. ve ben bu acıyı unutmak üzereyim. ve bana bu acıyı unutturabilen şimdiden cbr yi ilk almaya gideceğim günlerdeki gibi uykularımı kaçırmaya başlayan yeni beyaz atım diversion f tir. Teslim almama artık saatler kalmıştı ve artık ben acıdan uyuyamaz iken şimdi tam tersi sevinç heyecan ve mutluluktan uyuyamaz durumdayım:) yarın sabah yola çıkıyorum ve diversion f beyaz atıma kavuşuyorum. kaporayıda verdim.
yarın akşama resimleri ilk buraya atıp sevincimi sizlerle paylaşmak istiyorum:) bol şans....

Çok sevindim abi senin adına; heyecanın yazına yansımış, enerji saçıyor etrafa. Şimdiden hayırlı olsun, benim de arada kafama takılan bir model ama CBR'ı da çok seviyorum. Hatırlıyorum aynı gün saat farkıyla almıştık motorları Anes'ten :D, sen daha hızlı çıktın... Benimkinin 2. bakımı gelmeden sen motoru yolcu ettin :king: :) Umarım Diversion F'den memnun kalırsın, yolun açık olsun... :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok sevindim abi senin adına; heyecanın yazına yansımış, enerji saçıyor etrafa. Şimdiden hayırlı olsun, benim de arada kafama takılan bir model ama CBR'ı da çok seviyorum. Hatırlıyorum aynı gün saat farkıyla almıştık motorları Anes'ten :D, sen daha hızlı çıktın... Benimkinin 2. bakımı gelmeden sen motoru yolcu ettin :king: :) Umarım Diversion F'den memnun kalırsın, yolun açık olsun... :)
çok teşekkür ederim kardeşim güzel dileklerin için. allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın:(
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Açıkçası kesiciyle yarış yapıyorum. Kesici 10.500 devirde devreye giriyor. Ben her vitesi 10.400 devirde değiştiriyorum. Yani sürekli 10.000 devirde kullanıyorum. (153 Km/H görmeden 6. vitese geçmiyorum, düşün artık.)

Kocaeli'den Ankara'ya 9.500 - 10.000 devir aralığında gittim ve geldim. Yaklaşık 700 Km. Onun dışında ben de kardeşim de hep en yüksek devirlerde kullanıyoruz. Tabi buna bağlı olarak motosiklet biraz daha erken bakım istiyor. Normalde 4.000'de bir bakıma gidiliyorsa ben 3.500'de filan gidiyorum ;) Zaten sesinden, genel titreşimin artmasından yağ değişimi istediği çok rahat anlaşılıyor.

Ama motosiklet canavar gibi. Dün akşam rüzgara karşı 160'ı rahat gördüm.

Tabi yüksek devirde kullanınca motosiklet daha bir kıvrak ve atik oluyor. Motosikletin 5.000 devirden 8.000 devire çıkması ile 8.500 devirden 10.000 devire çıkması arasında dağlar kadar fark var.

Gelelim işin acı kısmına. Bu şekilde kullanınca motosiklet 100 Km'de 4 litre benzin yakıyor. Şehir içi kullanımı da ekleyince bir depoyla 320 Km filan gidebiliyorum. Biraz acı yani ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------



Abicim madem 4.000-6.000 devirde kullanacaktın niye sattın Apache'yi?

Tamam, yakıt çok çok çok önemli ama sonuçta bu da bi CB, CBF, Apache değil yani ;) Motosikletin hakkını ver hakkını! :D

ben 6000-7000 devirlerde kullandığım halde 4 litre yakıyor 100 km'de. senin nasıl 4 yakıyor anlamadım şimdi.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
ohooo enes motoru sattı bisiklet aldı:) irfan abinin yanına iftara gitcez. gelirsen orda buluşuruz. yada haftasonu istanbul da olabilir.
ciddi misin ya? :)
CC yükseltti desene :)
bu hafta sonu olur mu bilmem ama mutlaka haberleşelim.
davetin için teşekkür ederim ancak işlerden başımı kaldıramıyorum, en kısa zamanda görüşelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

ben 6000-7000 devirlerde kullandığım halde 4 litre yakıyor 100 km'de. senin nasıl 4 yakıyor anlamadım şimdi.
mümkün mü ya? 4 litre yakması mümkün değil, yakıyorsa da mucize..
yok yok imkansız.
ismail, yanlışın var kardeşim.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
ben 6000-7000 devirlerde kullandığım halde 4 litre yakıyor 100 km'de. senin nasıl 4 yakıyor anlamadım şimdi.

Valla tamı tamına 4 litredir demiyorum. 100 Km'de 4 Litre uzun yolda oluyor genelde. Şehir içi kullanımda 4.5-4.6 filan olabilir.

Ama benim kesin hesabım şöyle oluyor. Tam dolu depo 13 litre ve ben genelde 13 litre ile 300 Km, en fazla 320 Km filan gidiyorum ;)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Benim motor mesela 4. Vitesteyken 3.000 devirden 5.500 e kadar çok yavaş devirleniyor . 5500 den sonra kendine geliyor . Ama 1-2 viteslerde öyle değil . Yüksel viteslerde oluyor . En canlı olduğu devir 6000 den sonra falan o zaman anında tepki veriyor . Sizinde mi öyle ?
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Ben kendi rekorumu kırdım geçen hafta yakıt tüketimi bakımından.
Geziye gittik, artçılı olarak ve hep 90-100 civarı seyrettik ani hızlanmalar olmadan.
Akabinde de benzin alana kadar hep artçılı ve sakin kullandım. 330km olmuştu ama hala 1.ci dişteydi gösterge.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Valla tamı tamına 4 litredir demiyorum. 100 Km'de 4 Litre uzun yolda oluyor genelde. Şehir içi kullanımda 4.5-4.6 filan olabilir.

Ama benim kesin hesabım şöyle oluyor. Tam dolu depo 13 litre ve ben genelde 13 litre ile 300 Km, en fazla 320 Km filan gidiyorum ;)

İsmail, sus, otur yerine. 0! :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Açıkçası gaz açmaya göre çok değil diyebiliriz :) Bende normalde 1.8-1.9lt yakarken, gaz açınca 2.5lt lere kadar yükselebiliyor. Ekonomi amaçlanan bir motosikletim olduğunu düşünürsek %' ye vurunca durum hemen hemen yakın sayılır.

CBR250 nin, "R" olduğunu hesaba katarsak 4lt yardırmaya göre (biraz sınırları zorluyor olsada) normal :) Ama 4.6 yaktırtmak için yapılanları merak etmedim değil şimdi :mrgreen:

CBR 250 ile 2.7lt yakanıda gördüm çünkü :) 2.7 ----> 4.6 fark var :mrgreen: Buradan Tekirdağa gidene kadar karburatordeki o iğne deliğinden 2lt fazla yakıt geçirmeyi başarmakta ayrı bir yetenek :queen:
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Açıkçası gaz açmaya göre çok değil diyebiliriz :) Bende normalde 1.8-1.9lt yakarken, gaz açınca 2.5lt lere kadar yükselebiliyor. Ekonomi amaçlanan bir motosikletim olduğunu düşünürsek %' ye vurunca durum hemen hemen yakın sayılır.

CBR250 nin, "R" olduğunu hesaba katarsak 4lt yardırmaya göre (biraz sınırları zorluyor olsada) normal :) Ama 4.6 yaktırtmak için yapılanları merak etmedim değil şimdi :mrgreen:

CBR 250 ile 2.7lt yakanıda gördüm çünkü :) 2.7 ----> 4.6 fark var :mrgreen: Buradan Tekirdağa gidene kadar karburatordeki o iğne deliğinden 2lt fazla yakıt geçirmeyi başarmakta ayrı bir yetenek :queen:

CBR 250 enjeksiyonlu dostum.

Önceki mesajlarımda belirtmiştim "kesici ile yarış yapıyorum" diye. Her vitesi kesiciye girmeden 0.5 saniye önce değiştiriyorum. Düşün artık ;) :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst