Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
Bilgi icin tesekkurler , acaba kapora ne kadardi bide karttan cekilme ihtimali varmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

Arkadaslar 6000 devirden sonra titresim asiri derecede artiyormu ? Cok rahatsiz ediyomu acaba

6000 bin üstü zaten yakıtıda etkiliyo, en güzeli 90-100 nazlı nazlı salınmak, 110 dersen (7000 devir civarı) biraz uyuşma filan oluyo, ama biri sıkıştırır yada kafan bozulur filan kısa süreli 150 filan allah ne verdiyse yardırıyo makine,

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

izmirde şuan için etkinlik yok biz deep far rumuzlu arkadaşla arada bir araya gelip takılıyoruz onun dışında geniş çaplı yapmıyoruz uzun zamandır.Gelen olmuyor çnkü lafta kalıyor

kardeşim çağırın benide, hatta bu haftasonu tireye gidelim, geçtiğimiz hafta gidemedim :pr:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Bilgi icin tesekkurler , acaba kapora ne kadardi bide karttan cekilme ihtimali varmi ?


Valla hocam bu sabah aradilar yanlislik olmus gelen siyah renk diye, yikildim ve iptal ettim. Istersen gider alirsin oradan. Bu partide beyaz yokmus dendi ama artik bu bayilere guvenim kalmadi benim. Pek istemesem de 2. el bakacagim artik, varsa buradan yardimci olabilecek 2. el beyaz 2013 model temiz bir motor lutfen yaziniz.

Kapora sana kalmis, 200-300 tl yeterli, kredi karti ile odenecek miktar vade farksiz 3-4 bin tl ye kadar sorun olacagini zannnetmiyorum.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
çok arada sırada oluyor o dediğin gibi debriyajı salınca geçiyor tekrar.bir problem olduğunu sanmıyorum,daha önce kullandığım motorlarda da karşılaşmıştım
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Tire olayı şuan icin ramazanda pek mümkün gözükmüyor onun dsnda izmirden olupta bize dahil olmak isteyen herkes bana ozelden tel nosunu adiyla birlikte mesaj atsin ben iletirim gezi oldugunda gelmek isteyen gelir.ama bu aralar uzun mesafe geziler yapilcagni zannetmiyorum
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
selam

biraz önce vitesle ilgili sorun yaşadım. sormak istedim. 100 le giderken aniden durmam gerekti ön arka frenledim debriyajıda sıktım. durdum sorunsuz fakat vites 4 te kaldı aşağıya indirmek için debriyajı biraz salmam gerekti. normalmidir bu. acaba debriyajı erkenmi sıktım da böyle oldu ?

buna sorun denir mi bilmiyorum ama aynısı bende de oluyor dişlilerle alakalı olabilir biraz yürütünce vites değişiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

peki o zaman son sorumu soruyorum..tam numarasını mı aldın yoksa 1 numara büyük mü aldın? :)

ben ankarada motomaxa gittim adamın elinde 42 vardı çok sıktı 43 getirttim 2 gün içinde geldi normalde de 43 giyiyorum zaten
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
uzun mesafe dediğin afyon demedik bea, tire ne varki 1 saatlik yol oda güle oynaya :wiinkk: neyse teklifim hala açık izmirden arkadaşlar, egsoz olayının esaslı bi ustası varmış tirede, milliyete filan çıkmış gidip bakalım derim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

bu arada

http://www.motobakkal.com/?urun-3508-SiYAH-YAN-PAD.html

http://www.motobakkal.com/?urun-74-Zincir-Yagi-400ml----Zincir-Temizleme-400ml-.html

bu iki ürünü almayı düşünüyorum, zincir hakkında çok muhabbet döndü burda, bu ürünü kullanan veya bilen var mı içinizde

bide yan pedleri de frene basınca öne kaymaktan bıktığım için almayı düşünüyorum, fikirlere açığım
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Bilgi icin tesekkurler , acaba kapora ne kadardi bide karttan cekilme ihtimali varmi ?


Valla hocam bu sabah aradilar yanlislik olmus gelen siyah renk diye, yikildim ve iptal ettim. Istersen gider alirsin oradan. Bu partide beyaz yokmus dendi ama artik bu bayilere guvenim kalmadi benim. Pek istemesem de 2. el bakacagim artik, varsa buradan yardimci olabilecek 2. el beyaz 2013 model temiz bir motor lutfen yaziniz.

Kapora sana kalmis, 200-300 tl yeterli, kredi karti ile odenecek miktar vade farksiz 3-4 bin tl ye kadar sorun olacagini zannnetmiyorum.


Biraz once aradim mutluhani 2 tane gelicek biri siyah biri beyaz ama ikiside satildi dedi !
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
egsoz yaptırıpta pişman olan arkadaş var yanımda helikopter çalışıyor gibiydi ses rahatsızlıktan başka birşeye yaramıyor tek cc den race sesi alınmıyor kabullenmek lazım o yüzden tire gezisi iyi hoşta egsoz yaptırmaya gitmek bana uymuyor açıkcası ben bozmam orjinalliğini.arkadaşta yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sabredebildi gitti orjinaline döndü sonra.yani tire 1 saatlik yol belki ama kalabalık olmak ve herkesinde işine gelecek şekilde olması lazım ki gidilesin.mesala ayarlanıp tire köfte yenilebilir oraya gitmişken birşeyler planlanır oralarda başka gezilcek yerlerde gezilir sonra toplu halde dönülür.yok siz gezersiniz ben o arada egsozu yaptırırm diosan o ayrı iş :) ama şu şekilde senin kastın gezi olmuyor :)
uzun mesafe dediğin afyon demedik bea, tire ne varki 1 saatlik yol oda güle oynaya :wiinkk: neyse teklifim hala açık izmirden arkadaşlar, egsoz olayının esaslı bi ustası varmış tirede, milliyete filan çıkmış gidip bakalım derim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

bu arada

http://www.motobakkal.com/?urun-3508-SiYAH-YAN-PAD.html

http://www.motobakkal.com/?urun-74-Zincir-Yagi-400ml----Zincir-Temizleme-400ml-.html

bu iki ürünü almayı düşünüyorum, zincir hakkında çok muhabbet döndü burda, bu ürünü kullanan veya bilen var mı içinizde

bide yan pedleri de frene basınca öne kaymaktan bıktığım için almayı düşünüyorum, fikirlere açığım
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Biraz once aradim mutluhani 2 tane gelicek biri siyah biri beyaz ama ikiside satildi dedi !

Valla dedim ya hocam bu bayilere guvenim kalmadi benim, ben mesaji yazmadan 2-3 saat once aradilar ve iptal edin o zaman dedim, bu kadar kisa surede satilabilecegini sanmam ama oruc oruc da gunahlarini almak istemem. Sen bunu yazdin ya honda'dan sogumaya basladim, ama sonucta cikar gercek ortaya, cunku baska 2 bayiye daha numarami birakmistim, gelecek motorlar belli olur olmaz arayacaklar. Onlar da bunlar gibiyse yapacak birsey yok, degilse zaten anlariz bu partiyle beyaz geliyor mu gelmiyor mu ? Eger dusundugum gibiyse Gungor Motor'dan sonra Mutluhan'i da yazarim yasaklilar listeme artik.

Sunu da unutmayalim her iste bir hayir vardir... Allah herkese hakkinda hayirlisini nasip etsin.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Bugun kaporasini verip mutluhan dan beyazini ayirttim, orada kalmadi maalesef, bolge mudurunun dedigine gore 15 agustos (+/_ birkac gun civari )gelecekmis, d@b den ayirtabilirsiniz bence, bana en tutarli konusan mutluhan dan sonra orasi gelmisti.

Hocam honda konsukta bir adet beyaz mevcutmus haberiniz olsun !! (kartal bayii sanirim)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Hocam honda konsukta bir adet beyaz mevcutmus haberiniz olsun !! (kartal bayii sanirim)

Cok tesekkur ederim hocam, yarin beyaz geliyormus dedi inanamadim. Yarin gormeye ve sorun yoksa da almaya bayiye gidecegim, her iste bir hayir varmis gercekten, tekrardan tesekkur ederim bilgi verdiginiz icin. Bu bayileri de anlamak mumkun degil, birbirlerine dusman gibi calisiyorlar, kendisinde yoksa hic yardimci olmuyorlar.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Cok tesekkur ederim hocam, yarin beyaz geliyormus dedi inanamadim. Yarin gormeye ve sorun yoksa da almaya bayiye gidecegim, her iste bir hayir varmis gercekten, tekrardan tesekkur ederim bilgi verdiginiz icin. Bu bayileri de anlamak mumkun degil, birbirlerine dusman gibi calisiyorlar, kendisinde yoksa hic yardimci olmuyorlar.

Birbirlerinden bir haberler :D rica ederim herzamam :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797


Bu yağı dün aldım , aslında 500 km de ben koyucaktım fakat vazgeçtim 1000 bakımında bu yağı koyduracağım . Bu yağdan kullanan var mı ? Eğer iyi değilse başka bir yağ alabilirim . Castrol u çok duyduğum için bunu aldım .
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
[url]http://t1307.hizliresim.com/1c/q/qmnv6.jpg[/url]

Bu yağı dün aldım , aslında 500 km de ben koyucaktım fakat vazgeçtim 1000 bakımında bu yağı koyduracağım . Bu yağdan kullanan var mı ? Eğer iyi değilse başka bir yağ alabilirim . Castrol u çok duyduğum için bunu aldım .

Honda CBR 125 R motosikletimde daima bunu kullandım. sorunsuz yağ. şıkır şıkır geçer viteslere filan cillop :) ama ben kendım İpone kullanuyorum su anda. ama Castrolda kullandım iyidir.

Bu arada 2013 Model CBR 250 R kullanıcıları motorun amartösör durumu nasıl sızde. benımkısı KAZIK gibi. Prohondanın makıneyi kullandım onunki kuş gibi cillop benımkı kazık gibi varmı ben gibi KAZIğa oturan :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
egsoz yaptırıpta pişman olan arkadaş var yanımda helikopter çalışıyor gibiydi ses rahatsızlıktan başka birşeye yaramıyor tek cc den race sesi alınmıyor kabullenmek lazım o yüzden tire gezisi iyi hoşta egsoz yaptırmaya gitmek bana uymuyor açıkcası ben bozmam orjinalliğini.arkadaşta yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sabredebildi gitti orjinaline döndü sonra.yani tire 1 saatlik yol belki ama kalabalık olmak ve herkesinde işine gelecek şekilde olması lazım ki gidilesin.mesala ayarlanıp tire köfte yenilebilir oraya gitmişken birşeyler planlanır oralarda başka gezilcek yerlerde gezilir sonra toplu halde dönülür.yok siz gezersiniz ben o arada egsozu yaptırırm diosan o ayrı iş ama şu şekilde senin kastın gezi olmuyor

mrb süleyman, dostum haklısın olaya bakışın biraz sert olmuş sanki ben burda size bi işimi yaptırmaya çalışıyomuşum gibi algılamışsın sanırım, öyle bişey yok sakın öyle düşünme, gidip dolaşıp döncez, egsoz düşünen merak eden olursa da onlarda fikir sahibi olur diye hemde ustaya da uğrasınlar diye gelmelerini istedim, ama sen böyle düşünüyosan da zaten kusura bakma davetim sana değil kardeşim, ben dün hiç sebep yokken seferihsara gittim, biri çağırsaydı onun yanına da gelirdim, veya sen deseydin gel şuraya gidelim buraya gidelim direk gelirdim yok o işini yaptırcak yok şöyle olacak böyle olacak gibi düşüneceksek, ya ben forumu yanlış anladım, yada sen olaya başka bakıyosun, benim amacım yol yapacak bi sebep bulmaktı, benim gibi düşünen arkadaşlar varsa gelsinler tireye yada herhangi bi yere selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------

Honda CBR 125 R motosikletimde daima bunu kullandım. sorunsuz yağ. şıkır şıkır geçer viteslere filan cillop :) ama ben kendım İpone kullanuyorum su anda. ama Castrolda kullandım iyidir.

Bu arada 2013 Model CBR 250 R kullanıcıları motorun amartösör durumu nasıl sızde. benımkısı KAZIK gibi. Prohondanın makıneyi kullandım onunki kuş gibi cillop benımkı kazık gibi varmı ben gibi KAZIğa oturan :)

dostum benim makinede çok sert, kitapçıkta amortisör ayarı filan diyo, daha önce foruma yazdım ama kimse cevap yazmadı, çok sert (sanırım 3. kademede) onu 1 e almak lazım ama oda artçı taşımaya uygun değil galiba bi araştırmak lazım
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
egsoz yaptırıpta pişman olan arkadaş var yanımda helikopter çalışıyor gibiydi ses rahatsızlıktan başka birşeye yaramıyor tek cc den race sesi alınmıyor kabullenmek lazım o yüzden tire gezisi iyi hoşta egsoz yaptırmaya gitmek bana uymuyor açıkcası ben bozmam orjinalliğini.arkadaşta yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sabredebildi gitti orjinaline döndü sonra.yani tire 1 saatlik yol belki ama kalabalık olmak ve herkesinde işine gelecek şekilde olması lazım ki gidilesin.mesala ayarlanıp tire köfte yenilebilir oraya gitmişken birşeyler planlanır oralarda başka gezilcek yerlerde gezilir sonra toplu halde dönülür.yok siz gezersiniz ben o arada egsozu yaptırırm diosan o ayrı iş ama şu şekilde senin kastın gezi olmuyor

mrb süleyman, dostum haklısın olaya bakışın biraz sert olmuş sanki ben burda size bi işimi yaptırmaya çalışıyomuşum gibi algılamışsın sanırım, öyle bişey yok sakın öyle düşünme, gidip dolaşıp döncez, egsoz düşünen merak eden olursa da onlarda fikir sahibi olur diye hemde ustaya da uğrasınlar diye gelmelerini istedim, ama sen böyle düşünüyosan da zaten kusura bakma davetim sana değil kardeşim, ben dün hiç sebep yokken seferihsara gittim, biri çağırsaydı onun yanına da gelirdim, veya sen deseydin gel şuraya gidelim buraya gidelim direk gelirdim yok o işini yaptırcak yok şöyle olacak böyle olacak gibi düşüneceksek, ya ben forumu yanlış anladım, yada sen olaya başka bakıyosun, benim amacım yol yapacak bi sebep bulmaktı, benim gibi düşünen arkadaşlar varsa gelsinler tireye yada herhangi bi yere selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------



dostum benim makinede çok sert, kitapçıkta amortisör ayarı filan diyo, daha önce foruma yazdım ama kimse cevap yazmadı, çok sert (sanırım 3. kademede) onu 1 e almak lazım ama oda artçı taşımaya uygun değil galiba bi araştırmak lazım

sen istanbula gel biz herşeye bi bahane bulup motora biniyoruz ayrıca tamir parça modifiye işleri de keyifli helede para ve motor başkasınınsa dahada zevkli oluyor sonuçta kobay oluyorsun :p
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar cbr 250 mi dün satmış bulunuyorum. ilk gelen arkadaşımıza sattım hayırlısı olsun allah akza bela vermesin kimseye.
kısmetse bu perşembe yamaha nın xj 600 diversion f modelinin beyaz renk 2013 sıfır olarak alacağım.ama ben bu sayfayı bırakmayacağıma yani siz dostlarla bu sayfada bulunmaya devam edicem. diversion sayfası zaten oarada yeller esiyor.
bazı arkadaşlar daha çok erken diyebilirler. ancak ben daha şimdiden bu havaya girdim hava derken yanlış anlaşılmasın. bir kız sevmiştim ya demiştim benim onu unutmam için bir değişiklik gerekiyordu hayatımla ilgili . bu hayat diversion f arkadaşlar.1 nci ileri sürüş eğitimini zaten almıştım. şimdi yıllık izine çıkıcam bayramdan hemen sonra.ileri sürüş 2 ve 3ü de alıcam peşpeşe.
ben 35 yaşındayım. apaçilik yaşını aşmışım öyle gaza gelipte yarış felan hava atma derdim yok. tek derdim var oda o uğruna ölümü göze aldığım kızı unutmak ve belkide diversion f ile kimbilir yeni aşklara yelken açarım.herşeyin hayırlısı....yeni hayat arkadaşımı (diversionf den bahsediyorum:) )alınca ilk bu sayfada paylaşacağım resimlerimizi sonrasında diğer sayfalardada yayınlayacağım. allah herkesin gönlüne göre versin.....
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
selam arkadaşlar cbr 250 mi dün satmış bulunuyorum. ilk gelen arkadaşımıza sattım hayırlısı olsun allah akza bela vermesin kimseye.
kısmetse bu perşembe yamaha nın xj 600 diversion f modelinin beyaz renk 2013 sıfır olarak alacağım.ama ben bu sayfayı bırakmayacağıma yani siz dostlarla bu sayfada bulunmaya devam edicem. diversion sayfası zaten oarada yeller esiyor.
bazı arkadaşlar daha çok erken diyebilirler. ancak ben daha şimdiden bu havaya girdim hava derken yanlış anlaşılmasın. bir kız sevmiştim ya demiştim benim onu unutmam için bir değişiklik gerekiyordu hayatımla ilgili . bu hayat diversion f arkadaşlar.1 nci ileri sürüş eğitimini zaten almıştım. şimdi yıllık izine çıkıcam bayramdan hemen sonra.ileri sürüş 2 ve 3ü de alıcam peşpeşe.
ben 35 yaşındayım. apaçilik yaşını aşmışım öyle gaza gelipte yarış felan hava atma derdim yok. tek derdim var oda o uğruna ölümü göze aldığım kızı unutmak ve belkide diversion f ile kimbilir yeni aşklara yelken açarım.herşeyin hayırlısı....yeni hayat arkadaşımı (diversionf den bahsediyorum:) )alınca ilk bu sayfada paylaşacağım resimlerimizi sonrasında diğer sayfalardada yayınlayacağım. allah herkesin gönlüne göre versin.....

Abi ben seni takip ediyorum :) mash , cbr , şimdi diversion f ha :) hayırlı olsun :) bende 1-2 seneye düşünürüm ama benim aklımda fazer var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst