Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
selam arkadaşlar cbr 250 mi dün satmış bulunuyorum. ilk gelen arkadaşımıza sattım hayırlısı olsun allah akza bela vermesin kimseye.
kısmetse bu perşembe yamaha nın xj 600 diversion f modelinin beyaz renk 2013 sıfır olarak alacağım.ama ben bu sayfayı bırakmayacağıma yani siz dostlarla bu sayfada bulunmaya devam edicem. diversion sayfası zaten oarada yeller esiyor.
bazı arkadaşlar daha çok erken diyebilirler. ancak ben daha şimdiden bu havaya girdim hava derken yanlış anlaşılmasın. bir kız sevmiştim ya demiştim benim onu unutmam için bir değişiklik gerekiyordu hayatımla ilgili . bu hayat diversion f arkadaşlar.1 nci ileri sürüş eğitimini zaten almıştım. şimdi yıllık izine çıkıcam bayramdan hemen sonra.ileri sürüş 2 ve 3ü de alıcam peşpeşe.
ben 35 yaşındayım. apaçilik yaşını aşmışım öyle gaza gelipte yarış felan hava atma derdim yok. tek derdim var oda o uğruna ölümü göze aldığım kızı unutmak ve belkide diversion f ile kimbilir yeni aşklara yelken açarım.herşeyin hayırlısı....yeni hayat arkadaşımı (diversionf den bahsediyorum:) )alınca ilk bu sayfada paylaşacağım resimlerimizi sonrasında diğer sayfalardada yayınlayacağım. allah herkesin gönlüne göre versin.....

Hayırlısı olsun Orhan o zaman. Sen böyle dürüst samimi bir adam olduktan sonra hiç birşey olmaz merak etme, hayatına girecek ve bi daha çıkmayacak kadının da bir zamanı var demek ki, daha iyisi ya da hayırlısı için bekliyorsun gibi farz et.

Yeni motor maceranda da başarılar. Dediğin gibi yaşının verdiği olgunlukla kullandıktan sonra daha bile güvenli olacaktır daha iyi bir motor uzun yolda. Ama gaz konusunda dikkat et hakkaten, sen boş alanda alıştırma yapan adamsın zaten gaz tepkilerini yine boş alanda iyice ölç aletin uzun yola gitmeden.
Şimdi ona beyaz hard yan çantalardan da takarsın tadından yenmez valla şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun Orhan o zaman. Sen böyle dürüst samimi bir adam olduktan sonra hiç birşey olmaz merak etme, hayatına girecek ve bi daha çıkmayacak kadının da bir zamanı var demek ki, daha iyisi ya da hayırlısı için bekliyorsun gibi farz et.

Yeni motor maceranda da başarılar. Dediğin gibi yaşının verdiği olgunlukla kullandıktan sonra daha bile güvenli olacaktır daha iyi bir motor uzun yolda. Ama gaz konusunda dikkat et hakkaten, sen boş alanda alıştırma yapan adamsın zaten gaz tepkilerini yine boş alanda iyice ölç aletin uzun yola gitmeden.
Şimdi ona beyaz hard yan çantalardan da takarsın tadından yenmez valla şimdiden hayırlı olsun.

çok teşekkürler bana bu şekilde güzel yorumlar yapınca yaralarıma ilaç oluyor allah razı olsun.
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Orhan diversion f hakkaten güzel makine de oturuş ve gidon pozisyonu nasıl ? İkisine de bindin, cbr250'den daha mı dik, daha mı yatık yoksa hemen hemen aynı mı? Cbr250 ile kıyaslayınca nasıl olur yorumun oturuş pozisyonu ile ilgili ?
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orhan diversion f hakkaten güzel makine de oturuş ve gidon pozisyonu nasıl ? İkisine de bindin, cbr250'den daha mı dik, daha mı yatık yoksa hemen hemen aynı mı? Cbr250 ile kıyaslayınca nasıl olur yorumun oturuş pozisyonu ile ilgili ?
785 mm selesi itibariyle cbr 250 ile sele yüksekliği aynı ayrıca selesine oturunca sanki kuş tüyü mindere oturmuş gibi geldi cbr nin sert selesinden sonra:) ;
diversion f nin selesine binince okadar yumuşak geldiki sele .ayrıca artçının oturacağı yerde tutunma yeri yok çanta lazım uzun yolda ve artçının oturduğu yer düz şekilde uzandığı için ileriye doğru vücut uzamıyor.sürücü motosiklete tıpkı cbr deki gibi oturuyor ne çok dik nede tam eğik.resimlerimde zaten görülüyor.artçı dik oturabiliyor sanıyorum. çünkü cbr gibi aşağı doğru gelmiyor sele ben pek incelemedim.motosikleti alayım aldıktan sonra motosiklet ile tüm izlenimlerimi aktarıcam.hatta yakından görmek isteyenlerede istanbulda herhangi bir yerde buluşup konuşur anlatabilirimde.hele şu perşembe gelsin.
yanlız şöyle bi durum var. ben ruhsat plakayı istanbulda çıkartıcam. düzceden istanbula gelirken plakasız sıkıntı çıkarmı polise yakalanırmıyım acaba? kargoya versem 250 tl kargo parası birde motosiklet kargo ile gelirken kırılır çizilir felan. bugün trafik tescile gittim geçici plaka için ne gerekiyor diye.başka ilçeye gönderdi ayrıca maliyeti 300 tl civarıymış. normal plaka dedim 25 tl geçici plaka nasıl 300 tl olur dedim. harcı felan vergisi osu busu vs. hiç uğraşma atla gel bişey olmaz dedi orda muamelecinin biri.güvenlik kimliğimi gösteririm belki işe yarar.daha önce yaramıştı ters yola girmiştim polis ceza kesecekti bende güvenlik görevlisiyim meslektaş sayılırız dedim kimliği gösterdim. geç dedi cezada yazmamıştı:)
ayrıca dizlerin gidona tam uyumu mükemmel dizleriniz cuk diye oturuyor sanki, cbr deki gibi kaymıyor. dizler için özel bir girinti var oraya koyuyosun ve dizlerle gidonu sıkmaya bile gerek kalmıyor ve bu sayede dizlerde rahat olduğu için daha rahat bir fark ortaya çıkıyor.
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Orhan abi sen diversonu al o ilk hevesin falan geçsin sonra ufak bir tur binmek istiyorum izin verirsen :D
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
ya beyler benim motorda, bana öyle geliyor olabilir, titreşim arttı sanki. şayet öyle ise neden yapar?
2012, 11.000 KM'de
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
72
selam arkadaşlar cbr 250 mi dün satmış bulunuyorum. ilk gelen arkadaşımıza sattım hayırlısı olsun allah akza bela vermesin kimseye.

Hocam hayırlı olsun. Ben de sizinle aşağı yukarı aynı zamanda almıştım motoru. Seneye Hornet gibi ABS'li bir model düşünüyorum ben de. Kaça sattınız CBR'yi?
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
ya beyler benim motorda, bana öyle geliyor olabilir, titreşim arttı sanki. şayet öyle ise neden yapar?
2012, 11.000 KM'de

Yağ bakımı gelmiştir ;)

Ayrıca motosikleti 6000-7000 devirde fazla kullanma.

8500-9000 devir arası titreşim sıfırlanıyor neredeyse. Ama bu devirlerde de titreşim hissediyorsan motosikletin yağını değiştir ;)

CBR 250'yi sürekli en yüksek devirde kullananlardan biri olarak tecrübeye sabittir ;)

Bu arada millet 4.000'de 5.000'de yağ bakımına giriyor sanırım. Ben 3.500'ü pek geçiremiyorum. Motosiklet yağ değiştir diye bağırıyor resmen :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hocam hayırlı olsun. Ben de sizinle aşağı yukarı aynı zamanda almıştım motoru. Seneye Hornet gibi ABS'li bir model düşünüyorum ben de. Kaça sattınız CBR'yi?

Yanlışsam düzeltiniz,

Rizoma elcik ve manet takımlarıyla, uzun ekstra ön camıyla, koruma takozlarıyla, 1.sınıf işçilikle sakal boyanması çamurluk v.s işlemleri... ...

herşeyiyle 9.750 TL' ye sattı diye biliyorum.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
[url]http://t1307.hizliresim.com/1c/q/qmnv6.jpg[/url]

Bu yağı dün aldım , aslında 500 km de ben koyucaktım fakat vazgeçtim 1000 bakımında bu yağı koyduracağım . Bu yağdan kullanan var mı ? Eğer iyi değilse başka bir yağ alabilirim . Castrol u çok duyduğum için bunu aldım .

bu yağ ile fz 6 fazerimi 60,000 km kullandım.. şimdi sym wolf var aynen devam.. gönül rahatlığı ile kullan.. enfes yağ.. :cat:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Yağ bakımı gelmiştir ;)

Ayrıca motosikleti 6000-7000 devirde fazla kullanma.

8500-9000 devir arası titreşim sıfırlanıyor neredeyse. Ama bu devirlerde de titreşim hissediyorsan motosikletin yağını değiştir ;)

CBR 250'yi sürekli en yüksek devirde kullananlardan biri olarak tecrübeye sabittir ;)

Bu arada millet 4.000'de 5.000'de yağ bakımına giriyor sanırım. Ben 3.500'ü pek geçiremiyorum. Motosiklet yağ değiştir diye bağırıyor resmen :D

hayır hacı ismail, yağ değil. yağı kontrol ettim, 8000 - 9000 devirde sabit kullanılır mı hiç? sen alışmışsın deli deli kullanmaya, sakin sakin giden birisi 9000 de kullanamaz. üstelik sen bir depo ile kaç km yol yapıyorsun söyle bakalım?
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
hayır hacı ismail, yağ değil. yağı kontrol ettim, 8000 - 9000 devirde sabit kullanılır mı hiç? sen alışmışsın deli deli kullanmaya, sakin sakin giden birisi 9000 de kullanamaz. üstelik sen bir depo ile kaç km yol yapıyorsun söyle bakalım?

yerinde bi tespit, bende 6-7 bin devirde kullanıyorum, 7 bin üzeri 6. viteste çıkıyorum, (bazen 5. viteste) ama benim motorda da bi zorlanma var gibi sanki, yani o ilk akıcılığı yok gibi, şu an 2000 km olmak üzere, ama her binde yağ öldürecek değil heralde, motordan genel bi memnuniyetsizliğim olmaya başladı... :thumright
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Arkadaşlar 97 oktan benzin kullanmayı deneyin, sürüş daha akıcı ve yumuşak oluyor.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Motoru 8bin devirden aşağı kullanmamaya çalışın. Düşük devir de iyi değildir. Ortasını bulun sonuçta bu motor bu iş için uretildi
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Yağ bakımı gelmiştir ;)

Ayrıca motosikleti 6000-7000 devirde fazla kullanma.

8500-9000 devir arası titreşim sıfırlanıyor neredeyse. Ama bu devirlerde de titreşim hissediyorsan motosikletin yağını değiştir ;)

CBR 250'yi sürekli en yüksek devirde kullananlardan biri olarak tecrübeye sabittir ;)

Bu arada millet 4.000'de 5.000'de yağ bakımına giriyor sanırım. Ben 3.500'ü pek geçiremiyorum. Motosiklet yağ değiştir diye bağırıyor resmen :D

sürekli yüksek devirde hiç durmadan kaç km gittin öğrenebilirmiyim? gittiğin deviri ve kmyi söyler misin? cbr250lerin limitlerini öğrenmek istiyorum. birde motorun kaç kmde?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
yerinde bi tespit, bende 6-7 bin devirde kullanıyorum, 7 bin üzeri 6. viteste çıkıyorum, (bazen 5. viteste) ama benim motorda da bi zorlanma var gibi sanki, yani o ilk akıcılığı yok gibi, şu an 2000 km olmak üzere, ama her binde yağ öldürecek değil heralde, motordan genel bi memnuniyetsizliğim olmaya başladı... :thumright
zorlanma değil de titreşim hissettim geçenlerde, kontrol ettiricem bakalım, bilgi veririm sizlere ancak memnuniyetsizliğim yok, gaza verdiğim anda çok seri ivmeleniyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

sürekli yüksek devirde hiç durmadan kaç km gittin öğrenebilirmiyim? gittiğin deviri ve kmyi söyler misin? cbr250lerin limitlerini öğrenmek istiyorum. birde motorun kaç kmde?

istanbul'dan gelirken dip gaz yaklaşık 50 KM gitmişimdir, hiç gaz kesmeden. Artçım vardı, 160 Km hıza ulaşabildim. Benim motorun 12000 bakımı yakın zaten, bir bakacağım.
Seni RTR formundan tanıyorum, hatırlarsın belki beni de, eski motorum Tvs idi.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hatırlamazmıyım eray ya:) hondaya geçtin takılmıyorsun artık apache forumuna, unuttun bizleri:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst