Açıkçası kesiciyle yarış yapıyorum. Kesici 10.500 devirde devreye giriyor. Ben her vitesi 10.400 devirde değiştiriyorum. Yani sürekli 10.000 devirde kullanıyorum. (153 Km/H görmeden 6. vitese geçmiyorum, düşün artık.)
Kocaeli'den Ankara'ya 9.500 - 10.000 devir aralığında gittim ve geldim. Yaklaşık 700 Km. Onun dışında ben de kardeşim de hep en yüksek devirlerde kullanıyoruz. Tabi buna bağlı olarak motosiklet biraz daha erken bakım istiyor. Normalde 4.000'de bir bakıma gidiliyorsa ben 3.500'de filan gidiyorum

Zaten sesinden, genel titreşimin artmasından yağ değişimi istediği çok rahat anlaşılıyor.
Ama motosiklet canavar gibi. Dün akşam rüzgara karşı 160'ı rahat gördüm.
Tabi yüksek devirde kullanınca motosiklet daha bir kıvrak ve atik oluyor. Motosikletin 5.000 devirden 8.000 devire çıkması ile 8.500 devirden 10.000 devire çıkması arasında dağlar kadar fark var.
Gelelim işin acı kısmına. Bu şekilde kullanınca motosiklet 100 Km'de 4 litre benzin yakıyor. Şehir içi kullanımı da ekleyince bir depoyla 320 Km filan gidebiliyorum. Biraz acı yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
Abicim madem 4.000-6.000 devirde kullanacaktın niye sattın Apache'yi?
Tamam, yakıt çok çok çok önemli ama sonuçta bu da bi CB, CBF, Apache değil yani

Motosikletin hakkını ver hakkını!