Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ben bugün farkettim bunu , motor sağa çekiyor . Düz giderken bile gidon hafif sağa bakıyor . Bi ayarı varmıdır ? Ellerimi bırakınca yolda sağa doğru kayıyorum . Daha 600 km de 0 almıştım . Sizce basit bir civata işiyle hallolurmu ? Yardımcı olursanız sevinirim canım sıkıldı baya çünkü bu olaya ...
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ismail güzel yazıyosun da bayadır merak ettiğim bişey var, profil resminde öyle dalgın dalgın nereye bakıyorsun kardeşim ;)

Orhan kilo verdikçe yakışıklılığın çıkıyor ortaya kardeşim ;)
dostum ben yakısıklı biri deyilim diversion f yakısıklı olunca ondan da pana pay düşüyor:) yoksa ne yakışıklısı ya:)
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Benim arka frene basınca ışık yanmıyor müşir gevşemiş sanırım nereden sıkacağım yerini bilemedim foto atabilecek olan varsa sevinirim :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Ben bugün farkettim bunu , motor sağa çekiyor . Düz giderken bile gidon hafif sağa bakıyor . Bi ayarı varmıdır ? Ellerimi bırakınca yolda sağa doğru kayıyorum . Daha 600 km de 0 almıştım . Sizce basit bir civata işiyle hallolurmu ? Yardımcı olursanız sevinirim canım sıkıldı baya çünkü bu olaya ...

mesnet yamulmuş olabilir..kafadan bir yere çarptıysa mesneti yamultmuştur haffte olsa..dolayısıyla teker düz gitse bile gidon eğik durur..
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
72
motosiklet botu kullanan var mı aramızda? varsa hangi marka modeli kullanıyorsunuz? bot alacağımda kararsızlık düz boyu:)

Hocam ben mart ayında motoru almadan evvel bu bot konusunu bayağı araştırdım. Araştırdıktan sonra fuar haftası Mototal'den gittim listemde olmayan Gaerne GP1 aldım. Motosiklet botunun verdiği koruma hissi, güveni anlatılmaz. Bir kaç kere giymeden kısa mesafe gittiğimde bile yol boyunca tedirginlik duydum. Vaktiyle listeme aldığım botlar ve mart ayı liste fiyatları şöyle. Belki yardımı dokunur.

1- TCX S-Zero Racing 400 TL
2- TCX X-Five 275 TL
3- Oxtar SS Performance Racing 350 TL
4- TCX Competizone S 470 TL
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Berke Kardeş , bende de benzer sorun var , lakin ben motoru sağa yatırdım , sağ elcik yere çarptı haliyle. Bu yüzden gidon hafif dönmüş gibi duruyor. Elleri bırakıp gittiğimde motor düz gidiyor , gidon dönük duruyor gibi geliyor bana , Mesnet yamulduysa vay halime. servise götürdüm bişey yok dediler , sağ marşpiyer çatlak onu değiştirmeye yarın gidicem , anlatmaya çalışacağım derdimi bakalım ne olacak. mesnet yana yatırmayla yamulmaması lazım , bakalım inşallah çözerler problemimi...
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
dostum ben yakısıklı biri deyilim diversion f yakısıklı olunca ondan da pana pay düşüyor:) yoksa ne yakışıklısı ya:)
gO6A.jpg

XQ1JD.jpg

bir daha asla 1 saat önceki kadar bile genç olamayacaksın, bi de yarınları düşün, değerini bil bugünlerin :cherry::bounce:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben bugün farkettim bunu , motor sağa çekiyor . Düz giderken ellerimi bırakınca yolda sağa doğru kayıyorum . Canım sıkıldı baya...

Abi bence ciddi bişey kesinlikle değil, arka zincir ayar tırnaklarına bir bak sağ-sol eşit mi? Kaza bela olmadıysa senin sorunun bu tür basit bir sebeptendir, takılacak bişey değildir bence :)

Ennn falzla lastikler janta bi cins oturmuştur, söker tekrar oturturlar, çözülür.

Lastikte ( jant ile birleştiği kısımda )jantın çevresini dönen bir iz var ona bir göz at bakalım her noktada eşit mi jant ile arasındaki mesafe :cat:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Hocam ben mart ayında motoru almadan evvel bu bot konusunu bayağı araştırdım. Araştırdıktan sonra fuar haftası Mototal'den gittim listemde olmayan Gaerne GP1 aldım. Motosiklet botunun verdiği koruma hissi, güveni anlatılmaz. Bir kaç kere giymeden kısa mesafe gittiğimde bile yol boyunca tedirginlik duydum. Vaktiyle listeme aldığım botlar ve mart ayı liste fiyatları şöyle. Belki yardımı dokunur.

1- TCX S-Zero Racing 400 TL
2- TCX X-Five 275 TL
3- Oxtar SS Performance Racing 350 TL
4- TCX Competizone S 470 TL

şuan o fiyatlar olsa 2 numaralı botu almıştım ama mart ayından bu yana demek bayaa zam gelmiş..
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
62
benim motoru apartmanın çocukları oynarken düşürmüşlerdi. (neyseki hiç birine bişey olmadı) düz giderken gidon sola dönük duruyordu. esengüle götürdüm. gidon üzerindeki iki vidayı gevşetip düzeltti ve sıkıladı. çok büyük bir problem değil. şimdi psikolojik olarak hala biraz yamukmuş gibi görüyorum ama benden başka herkes düzgün olduğunu söylüyor. ben de kendimi inandırmaya çalışıyorum. :)

benim motor şubat 2012 çıkışlı olmasına rağmen 20bini gördük arkadaşlar. heralde zincir takımı değişmesi gerekiyormuş. zincir takımı değiştiren oldu mu? başka yapılması gereken birşey var mıdır sizce? lastikleri de değişeceğim ama çok masraflı ya. Aneste michealin pilot active 625 tl.






 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
benim motoru apartmanın çocukları oynarken düşürmüşlerdi. (neyseki hiç birine bişey olmadı) düz giderken gidon sola dönük duruyordu. esengüle götürdüm. gidon üzerindeki iki vidayı gevşetip düzeltti ve sıkıladı. çok büyük bir problem değil. şimdi psikolojik olarak hala biraz yamukmuş gibi görüyorum ama benden başka herkes düzgün olduğunu söylüyor. ben de kendimi inandırmaya çalışıyorum. :)

benim motor şubat 2012 çıkışlı olmasına rağmen 20bini gördük arkadaşlar. heralde zincir takımı değişmesi gerekiyormuş. zincir takımı değiştiren oldu mu? başka yapılması gereken birşey var mıdır sizce? lastikleri de değişeceğim ama çok masraflı ya. Aneste michealin pilot active 625 tl.

[url]http://u1307.hizliresim.com/1c/u/qt14v.jpg[/url]


[url]http://r1307.hizliresim.com/1c/u/qt15k.jpg[/url]

[url]http://m1307.hizliresim.com/1c/u/qt167.jpg[/url]
Lastik için oktay motordan fiyat al bide pazarlık yap :) 0212 655 7070 zincirin bakımlarını düzenli olarak yaptıysan 20 bin km zincir değişimi için çok erken bence bende 19 bin de sattım ve zincirin durumu çok iyiydi tabii düzenli bakım yapıyordum .
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
benim motoru apartmanın çocukları oynarken düşürmüşlerdi. (neyseki hiç birine bişey olmadı) düz giderken gidon sola dönük duruyordu. esengüle götürdüm. gidon üzerindeki iki vidayı gevşetip düzeltti ve sıkıladı. çok büyük bir problem değil. şimdi psikolojik olarak hala biraz yamukmuş gibi görüyorum ama benden başka herkes düzgün olduğunu söylüyor. ben de kendimi inandırmaya çalışıyorum. :)

benim motor şubat 2012 çıkışlı olmasına rağmen 20bini gördük arkadaşlar. heralde zincir takımı değişmesi gerekiyormuş. zincir takımı değiştiren oldu mu? başka yapılması gereken birşey var mıdır sizce? lastikleri de değişeceğim ama çok masraflı ya. Aneste michealin pilot active 625 tl.



[url]http://u1307.hizliresim.com/1c/u/qt14v.jpg[/url]


[url]http://r1307.hizliresim.com/1c/u/qt15k.jpg[/url]

[url]http://m1307.hizliresim.com/1c/u/qt167.jpg[/url]

sahibinden.com da ben biriyle pazarlık yapmıştım 570tl kargo dahil e bırakmıştı.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
kardeşim nasipse yarın gidelim diyoruz bi arkadaş daha var, yarın öğleden önce burdan kalkcaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst