Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
2
Öncelikle merhaba arkadaşlar. Soracağım soru forumun formatına aykırıysa şimdiden özür dilerim. Ben sıfır cbr 250r almayı planlıyorum ilk motorum olucak o yüzden fiyat hakkında pek bi bilgim yok. İnternette parça parça bi şeyler buldum ama ilk ağızdan duymak daha doğru olur diye düşündüm. Motoru aldığımda vergisi sigortası kaskı ceketi eldiveni bakımı servisi veya benim bilmediğim masraflar olursa yani tüm masraflar ortalama ne kadar tutar yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Öncelikle merhaba arkadaşlar. Soracağım soru forumun formatına aykırıysa şimdiden özür dilerim. Ben sıfır cbr 250r almayı planlıyorum ilk motorum olucak o yüzden fiyat hakkında pek bi bilgim yok. İnternette parça parça bi şeyler buldum ama ilk ağızdan duymak daha doğru olur diye düşündüm. Motoru aldığımda vergisi sigortası kaskı ceketi eldiveni bakımı servisi veya benim bilmediğim masraflar olursa yani tüm masraflar ortalama ne kadar tutar yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

ekipman sana bağlı. kaliteli ekipman alırsan yüksek tutar, dandik alırsan düşük tutar. ben mont, pantolon, dizlik, ayakkabı, eldiven, bellik, kask toplam 1000-1100 TL ye falan aldım.

motosikletin sıfırı 10500 TL. vergisi yılda 100 TL, sigortası benim 120 TL tuttu kişiden kişiye değişir. Ruhsat ve plaka için de yaklaşık 300 TL masrafın olur. 1000 bakımında ortalama 100-120 TL alıyor servisler.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Selam,
Bende motoru aldığımda ilk zamanlarda bir depo ile anca 300 km gidebiliyordum. Doldurunca depoyu 12 litre benzin alsa 100 kmde 4 lt demek.
Şu an 12 litre ile 400 kmye yakın gidiyorum. Motorum 18 binde.

Ne kadar çok vites değiştirirseniz o kadar az yakıyor motor. Her zaman uygun viteste olmak lazım. Hızlanınca 6000-7000 arasında vites atabilirsiniz. 80-90 ile giderken 6. vitese alabilirsiniz. Titreşimde ortadan kalkıyor o zaman. Ama motoru bayıltmamak lazım vites düşürmek lazım bayılınca. Ayrıca her zaman uygun viteste olursanız arka tekerin çekişini, yola tutuşunu falan da kaybetmezsiniz.

Ara sıra ışıklarda kalkıyorum, 10 saniyede falan 6. vitese geçiyorum sonra bir daha vites değiştirmeye çalışıyorum bakıyorum 6. vitese gelmişim zaten :)
Tabi bir de ekonomi için gaza gelmemek lazım ani hızlanmalar, bağırtmalar falan yapmamak lazım.

Valla ben kıyaslama yapmıyorum. Olanı söylüyorum. Benim az yakma gibi bir amacım yok. Çünkü zaten her viteste 10.000 devirde kullanıyorum motosikleti. 8.500'ün altına hiç düşmüyorum.
(Yolda tabi, sokak aralarında değil.)

Ben bu şekilde kullanmayı seviyorum. Yapacak bir şey yok ;)

Yol tutuşu muhabbetine gelince de yüksek devirlerde daha atik ve kıvrak hissediyorum motosikleti. Ayrıca yüksek devirde fren kullanmadan da çok rahat yavaşlanabiliyor.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Herkese merhabalar. Forumdan tanıyanlar bilir motorumu temiz kullanırım herşeyine kefilim özel nedenlerden dolayı cbr250 mi satmak durumundayım. 2012 model treecolor 4000km de, tanıdığa giderse sevinirim motor sıfır ayarında kapalı garajda muhafaza ettim eş dost tanıdık olursa fiyatta anlaşırız. Hayırlı forumlar.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-akademisyenden-4000km-de-temiz-garaj-motoru-132517516/detay
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
motosiklet botu kullanan var mı aramızda? varsa hangi marka modeli kullanıyorsunuz? bot alacağımda kararsızlık düz boyu:)
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
motosiklet botu kullanan var mı aramızda? varsa hangi marka modeli kullanıyorsunuz? bot alacağımda kararsızlık düz boyu:)

paran varsa dainese al ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

Hacı CBR 250 Fiyat , teknik destek yakıt vs bakımından iyi ama performans istiyorsan Kawasaki :p

250cc motosikletten ne gibi bir performans bekliyorsun ? sen 30snde 170 e çıkarsın ben 40sn 160a çıkarım bunun için gidip kazığa oturmanın anlamı yok ;)) tabiki zevkler tartışılmaz ama sen gelip cbr forumunda kawayı övmeye kalkma kardeşimm
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konumlanmasında ciddi hata var. En olası sonuç bu zaten, şaşırtıcı birşey yok kazada. Bunu öngörüp kamyondan uzak konumlanmak gerekiyordu. Fren mesafesi ve tepki süresine hiç girmiyorum, inanılmaz geç fren yapıyor.

Okumadıysanız motosiklet yol sanatını alıp okuyun, bunun gibi birçok konuya değiniyor. Nelere dikkat edip, neleri öngörmemiz gerektiğinden bahsediyor. Her sürüş sonrası kendimizi değerlendirip nelerde hata yaptık, neleri gözden kaçırdık gibi sorularla gelişmemizi sağlayan bir sistem var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

Şu kawa honda muhabbetleri 2014'te de bitmeyecek ama sonra rahatlayacağız arkadaşlar :p. Sonrasında ninja 250 üretimi duruyor, kafamız rahat olacak.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
45
Biraz önce boşta tik tik diye bi ses duydum yalniz çok az nerden geliyor diye dinledim motordan geliyordu sanki titresimden olabilecek her yere baktim varmi sizde de
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar bir hayalime daha kavuşmanın mutluluğunu sizlerle paylaşmak istiyorum.
bugün düzce ye gidip motosikletimi aldım. onun adı yamahanın naked yarı touring birazda racing tam karenajlı 78 beygir 4 silindirli bir canavar. alelacele çekilmiş resimlerden dolayı özür ...


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

cbr 250 den 600 cc 78 beygirlik bir f16 (benim için öyle çünkü cbr den bu makinaya geçince kendimi resmen uçak sürüyor gibi hissettim) açıklayayım;
öncelikle kesinlikle ve kesinlikle cbr 250 r yi küçümsemem söz konusu değildir. anlatacaklarım cbr 250 r kullananları kesinlikle rencide etmemeli sadece her iki motosiklet kullanımında yaşadığım kolaylıklar ve zorluklardan şimdilik hissettiğim bir kaç husus var. bu hususlar;

1:cbr 250 ile makas atmam gerektiğinde bazı durumlarda hantal kalıyordu diversionda makas atarken acaba arabayı sollayıp makas atabilirmiyim atamazmıyım diye düşünmek bile saçma geliyordu artık çünkü kolaylıkla istediğim aracı solluyor makaslayabiliyor ( her zaman değil yanlış anlaşılmasın sadece gerektiği yer ve zamanlarda)

2.selesi cbr ninkine göre yüzde yüz daha konforlu sanki pamuk üstünde oturuyormuşum hissine kapıldım. titreşim yüksek hızlarda bile 0

3.cbr ye binen aynı artçı arkadaşım benle diversion f bindiğinde kendisini arabaya binmiş gibi rahat hissetiğini belinin ağrımadığını söyledi.

4. cbr nin aynaları hem aşağıda hemde küçük ve kör noktayı tam göremiyor iken; diversion f de aynaya bakmak içn eğilmeme arkayı kafamla bakıp sollama yapacağım zaman kafayı çevirmeme bile gerek duymuyorum. aşırı konfor var.

5.virajlarda daha iyi daha dengeli daha düzgün giriyor ve sizi yormuyor makinaya dik oturuş pozisyonu ve cbr den katça yüksek torku oluşu sayesinde frenlemeside bir okadar iyi kontroller süper demek istediğim sanki cbr den daha çok güven verdi kontrol olsun hız olsun konfor olsun şimdilik aklıma bunlar geliyor.
YANLIŞ ANLAŞILMASIN ASLA CBR Yİ KÖTÜLEMİYORUM SADECE İKİ MAKİNAYADA BİNDİM İKİSİ ARASINDAKİ farkları yaşadığım hazzı mutluluğu paylaşıyorum.ilginiz ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler. tüm hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle ...BOL ŞANS.....
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Orhan hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullan, güzel makine, abs var mı?
bu arada gittikçe kilo veriyo gibisin, devam ...
darısı benim başıma inşallah :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orhan hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullan, güzel makine, abs var mı?
bu arada gittikçe kilo veriyo gibisin, devam ...
darısı benim başıma inşallah :)
benimde dikkatimi çekti evet gitgide kilo veriyorum .102 kilodan 83e kadar düşmüşüm göbek baya eridi yüzümde.
abs yok .
güzel dilekleriniz için teşekkürler herkese .darısı herkesin başına
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Orhan hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullan, güzel makine, abs var mı?
bu arada gittikçe kilo veriyo gibisin, devam ...
darısı benim başıma inşallah :)

Motosiklet kondüsyon isteyen bir araç. Zekâ, refleks, dikkat ve öngörü ile kullanıyoruz bu aletleri.

Masabaşı işte çalışıp evden işe işten eve gidip gelen biri ile aynı işe motosikletle giden arasında bariz kilo farkı olur.

Ayrıca kilolu olup motosiklete de merakı olan arkadaşlar cross deneyimiyle daha fazla kilo verebilir.

Bu arada hayırlı olsun Orhan abi. Cbr 250 ile yaptığın kıyaslamada söylediğin avantajların olması farz zaten. Yoksa ne anlamı var 78hp/600cc'nin? :)

Sen racingden çok sport touring adamısın. Bu nedenle daha yumuşak amortisörlü ve daha konforlu olan Diversion F bu kadar hoşuna gitti. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ;)

Bu arada Allah'ın izniyle bundan sonraki motosikletimi beyaz ya da siyah olmayan bir renk alacağım. Arkadaş, siyah motosikletle uğraşmak ne zor işmiş :mrgreen:
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet kondüsyon isteyen bir araç. Zekâ, refleks, dikkat ve öngörü ile kullanıyoruz bu aletleri.

Masabaşı işte çalışıp evden işe işten eve gidip gelen biri ile aynı işe motosikletle giden arasında bariz kilo farkı olur.

Ayrıca kilolu olup motosiklete de merakı olan arkadaşlar cross deneyimiyle daha fazla kilo verebilir.

Bu arada hayırlı olsun Orhan abi. Cbr 250 ile yaptığın kıyaslamada söylediğin avantajların olması farz zaten. Yoksa ne anlamı var 78hp/600cc'nin? :)

Sen racingden çok sport touring adamısın. Bu nedenle daha yumuşak amortisörlü ve daha konforlu olan Diversion F bu kadar hoşuna gitti. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ;)

Bu arada Allah'ın izniyle bundan sonraki motosikletimi beyaz ya da siyah olmayan bir renk alacağım. Arkadaş, siyah motosikletle uğraşmak ne zor işmiş :mrgreen:
eyvallah kardeşim güzel yorumlar benim mutluluğuma pay katıyor.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Motosiklet kondüsyon isteyen bir araç. Zekâ, refleks, dikkat ve öngörü ile kullanıyoruz bu aletleri.

Masabaşı işte çalışıp evden işe işten eve gidip gelen biri ile aynı işe motosikletle giden arasında bariz kilo farkı olur.

Ayrıca kilolu olup motosiklete de merakı olan arkadaşlar cross deneyimiyle daha fazla kilo verebilir.

Bu arada hayırlı olsun Orhan abi. Cbr 250 ile yaptığın kıyaslamada söylediğin avantajların olması farz zaten. Yoksa ne anlamı var 78hp/600cc'nin? :)

Sen racingden çok sport touring adamısın. Bu nedenle daha yumuşak amortisörlü ve daha konforlu olan Diversion F bu kadar hoşuna gitti. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ;)

Bu arada Allah'ın izniyle bundan sonraki motosikletimi beyaz ya da siyah olmayan bir renk alacağım. Arkadaş, siyah motosikletle uğraşmak ne zor işmiş :mrgreen:
ismail güzel yazıyosun da bayadır merak ettiğim bişey var, profil resminde öyle dalgın dalgın nereye bakıyorsun kardeşim ;)

Orhan kilo verdikçe yakışıklılığın çıkıyor ortaya kardeşim ;)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
para olsa alpinestars smx2 de gözüm var ama max 300 tl ayırabiliyorum :)

ben bunu kullanıyorum gayet kaliteli ve güzel :)
ama kışlık bu.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-ayakkabi-bot-oxford-bone-dry-kislik-korumali-bot-ucretsiz-kargo-plus-plus-plus-130898894/detay

yazlık dersende motobot var ama çok iç açıcı değil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst