Öncelikle merhaba arkadaşlar. Soracağım soru forumun formatına aykırıysa şimdiden özür dilerim. Ben sıfır cbr 250r almayı planlıyorum ilk motorum olucak o yüzden fiyat hakkında pek bi bilgim yok. İnternette parça parça bi şeyler buldum ama ilk ağızdan duymak daha doğru olur diye düşündüm. Motoru aldığımda vergisi sigortası kaskı ceketi eldiveni bakımı servisi veya benim bilmediğim masraflar olursa yani tüm masraflar ortalama ne kadar tutar yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.




