ninja çift silindir 100 üstü hızlarda dha atik davranabiliyor hondya göre ama kalkışta honda azıcık önde çnkü 1,8 n/m tork daha fazla üretiyor.yüksek hızlarda beygir farkndan dolayı ninja atik ve max hızda +10 15 cvarı dha fazla.fakat bunun karşılığnda yakıtı 4,5 5 ltrelere kdr çkabliyr diye duydum bzzat denemedm.honda iste 3,8 litreyi ben şahsen şehiriçi ve seri kullanmama rağmen geçemedm değişken kullanımda 3,5 lt yakıyor.göstergeler hondanın dijital ninjanın analog.görünüş meselesine girmicem zevk meselesi herkesn farklı ikisinde birebir foto değilde canlı gör öle karar ver derim.hondann sevisi daha yaygın ve 2. elde zarar etmiceğin bi motor satarken.kawayı blmyrm ama oturuşu falan hondann ss tam değil bunuda bilmende fayda var ama daha konforlu olduğunu söyleyeblrm.ninja nasıldır bilmiyorum.ekonomklk diyorsan honda.biraz daha hırçın olsun masrf önemli değil diyosan kawabeyler honda ile ninja arasında kaldım yardım edin .
hodanın size göre tercih sebebi nedir
bu konu çok var ama olsun benim için yeni
honda 2013 ninja 2012 ikiside 2000 km de
basit ve anlaşılır olarak anlatın şimdiden herkeze teşekkürler
beyler honda ile ninja arasında kaldım yardım edin .
hodanın size göre tercih sebebi nedir
bu konu çok var ama olsun benim için yeni
honda 2013 ninja 2012 ikiside 2000 km de
basit ve anlaşılır olarak anlatın şimdiden herkeze teşekkürler
dostlar benim sorum cvp verecek yokmu.
radyatöre normal su ile antifirizmi koyuyosunuz.
ve nekadar koyuluyor
Arkadaslar deri mond ve eldiven marka/model onerebilirmisiniz? Ls2 kask markasi nasildir ,gordum gorunusu guzel ama kullanan varmi? En pahali kask modeli 220 tl ve testlerden 4 yildiz almasi beni cok sasirtti ! (kask icin 500tl mont icin 700tl eldiven icin 100tl butce ayirmayi planladim) Cevap veren herkese tesekkurler
honda müşteri hizmetleri en son bilgileri verir:0212 234 66 32Beyler cbr 250r anahtar teslim son fiyat konusunda bilgisi olan varmi ?
benim kullandığım kasktan alıyorsun demek.orjinal fransız üretim; çok rüzgar yapıyor haberin olsun. dayanıklı sağlam ancak çok rüzgar var ses giriyor içeri başka bişey duyulmuyor. ne korna sesi nede bişey sadece rüzgar. yüksek hızlarda basınçlı bir rüzgar ile kulak ağrı yapıyor bilgilendirmiş olayım.Kask olarak ben shark s900c de karar kıldım uzun araştırmalar sonucu ve gözlük kanallı olması sebebiyle.
Mont olarak da Revit Tarmac Air bakabilirsin...700 Lira ayırmışsıınız gerçi daha iyileri vardır mutlaka.
Kask olarak ben shark s900c de karar kıldım uzun araştırmalar sonucu ve gözlük kanallı olması sebebiyle.
Mont olarak da Revit Tarmac Air bakabilirsin...700 Lira ayırmışsıınız gerçi daha iyileri vardır mutlaka.
Arkadaslar deri mond ve eldiven marka/model onerebilirmisiniz? Ls2 kask markasi nasildir ,gordum gorunusu guzel ama kullanan varmi? En pahali kask modeli 220 tl ve testlerden 4 yildiz almasi beni cok sasirtti ! (kask icin 500tl mont icin 700tl eldiven icin 100tl butce ayirmayi planladim) Cevap veren herkese tesekkurler