Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
beyler honda ile ninja arasında kaldım yardım edin .
hodanın size göre tercih sebebi nedir
bu konu çok var ama olsun benim için yeni
honda 2013 ninja 2012 ikiside 2000 km de
basit ve anlaşılır olarak anlatın şimdiden herkeze teşekkürler
ninja çift silindir 100 üstü hızlarda dha atik davranabiliyor hondya göre ama kalkışta honda azıcık önde çnkü 1,8 n/m tork daha fazla üretiyor.yüksek hızlarda beygir farkndan dolayı ninja atik ve max hızda +10 15 cvarı dha fazla.fakat bunun karşılığnda yakıtı 4,5 5 ltrelere kdr çkabliyr diye duydum bzzat denemedm.honda iste 3,8 litreyi ben şahsen şehiriçi ve seri kullanmama rağmen geçemedm değişken kullanımda 3,5 lt yakıyor.göstergeler hondanın dijital ninjanın analog.görünüş meselesine girmicem zevk meselesi herkesn farklı ikisinde birebir foto değilde canlı gör öle karar ver derim.hondann sevisi daha yaygın ve 2. elde zarar etmiceğin bi motor satarken.kawayı blmyrm ama oturuşu falan hondann ss tam değil bunuda bilmende fayda var ama daha konforlu olduğunu söyleyeblrm.ninja nasıldır bilmiyorum.ekonomklk diyorsan honda.biraz daha hırçın olsun masrf önemli değil diyosan kawa
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
beyler honda ile ninja arasında kaldım yardım edin .
hodanın size göre tercih sebebi nedir
bu konu çok var ama olsun benim için yeni
honda 2013 ninja 2012 ikiside 2000 km de
basit ve anlaşılır olarak anlatın şimdiden herkeze teşekkürler

Honda Tek silindir olması ile Yakıt avantajı sağlıyor ve torku yüksek bi makine.
Honda Kawasakiye göre servis ağı daha geniş ve 250 r parçaları cok ucuk kaçık değil.
Honda Görsel Olarak bakarsak Göstergesi Dijital. Daha Hoş geliyor bana Kawasakiye nazaran.

Kawasaki Çift Silindir bi motosiklet. Hondaya bakarak testlere bakarsanız dünya test var. Uzun yolda Hondayı yiyor.10-20 km var son hızları arasında.Ama kalkısta Hondayı yiyecek motorda yok :) 250cc sınıfında.
Kawasaki Yedek parçası Çok Pahalı burda arkadasım var oradan biliyorum.
Kawasaki Çift Silindir çift buji dmek :) masraf arkadas :)

ben Hondadan yana kullanıyorum tercihi.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
dostlar benim sorum cvp verecek yokmu.
radyatöre normal su ile antifirizmi koyuyosunuz.
ve nekadar koyuluyor
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Ben direkt antfirizli su koydurmustum eksiltme yapınca,mavi ve yeşil renkte 2 secenek vardi,servisi arayıp sormustum ama hangisi oldugunu unuttum,arayıp sorabilirsin,miktarını da deposundaki gostergeye gore ayarlarsın
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Yanda sogutma suyu ek depo var ynls hatrlamiyorsam sag ayaklgn hemen orda max min degerleri arasnda olacak seklde doldurcaksn motoru dik tutrak.litre baznda kitpckta yaziyordu ama yanls htrlamiyorsam 1.7 lt miydi neydi ama kesnlkle emn deglm buna gore hareket etme derm.su olayna gelnce ozel sogutma sulari bulunuyor hazr antfrizli fln onlrdan al kullan dha iyi sogutma sagliyor sonra sknti yasamayasn sen honda servisi arayp sor en dgru blgiyi onlr verecektr
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Selam,
Motorumun zincirini satıyorum. 2 adet anahtarı bulunmaktadır. Linkteki ürün. çok sağlam bir ürün 170 cm boyunda fakat biraz ağır. Herhangi bir sorun yoktur zincirde.
http://www.motoplus.com.tr/urun/32287125287/ABUS-1010-170-CITY-CHAIN
Sitede 380 TL diyor. 300 TLye bırakırım (henüz sahibine koymadım forumdan 280 olur en son). İlgilenen pm atabilir.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Arkadaslar deri mond ve eldiven marka/model onerebilirmisiniz? Ls2 kask markasi nasildir ,gordum gorunusu guzel ama kullanan varmi? En pahali kask modeli 220 tl ve testlerden 4 yildiz almasi beni cok sasirtti ! (kask icin 500tl mont icin 700tl eldiven icin 100tl butce ayirmayi planladim) Cevap veren herkese tesekkurler
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Kask olarak ben shark s900c de karar kıldım uzun araştırmalar sonucu ve gözlük kanallı olması sebebiyle.
Mont olarak da Revit Tarmac Air bakabilirsin...700 Lira ayırmışsıınız gerçi daha iyileri vardır mutlaka.

Arkadaslar deri mond ve eldiven marka/model onerebilirmisiniz? Ls2 kask markasi nasildir ,gordum gorunusu guzel ama kullanan varmi? En pahali kask modeli 220 tl ve testlerden 4 yildiz almasi beni cok sasirtti ! (kask icin 500tl mont icin 700tl eldiven icin 100tl butce ayirmayi planladim) Cevap veren herkese tesekkurler
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Oneri icin tesekkurler ,guzel bir kask , bahsettiginiz mont guzel ama deri degil , deri daha guvenli olur gibi bir gorusum var
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler cbr 250r anahtar teslim son fiyat konusunda bilgisi olan varmi ?
honda müşteri hizmetleri en son bilgileri verir:0212 234 66 32

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

Kask olarak ben shark s900c de karar kıldım uzun araştırmalar sonucu ve gözlük kanallı olması sebebiyle.
Mont olarak da Revit Tarmac Air bakabilirsin...700 Lira ayırmışsıınız gerçi daha iyileri vardır mutlaka.
benim kullandığım kasktan alıyorsun demek.orjinal fransız üretim; çok rüzgar yapıyor haberin olsun. dayanıklı sağlam ancak çok rüzgar var ses giriyor içeri başka bişey duyulmuyor. ne korna sesi nede bişey sadece rüzgar. yüksek hızlarda basınçlı bir rüzgar ile kulak ağrı yapıyor bilgilendirmiş olayım.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Kask olarak ben shark s900c de karar kıldım uzun araştırmalar sonucu ve gözlük kanallı olması sebebiyle.
Mont olarak da Revit Tarmac Air bakabilirsin...700 Lira ayırmışsıınız gerçi daha iyileri vardır mutlaka.

Dostum bende kaskı değiştiricem yakın zamanda bende shark düşünüyorum eğer kafama tam olursa... Ancak s900c ne kadar agresif ve güzel gözüksede thermoplastic olması dezavantaj... o kadar para vereceğine benim gibi vision R veya speed R bakmanı önderirim özel dokuma fiber kasklar olduğu ve aralarındaki fiyat farkının çok az olması çok önemli bir olay...
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
12
Arkadaslar deri mond ve eldiven marka/model onerebilirmisiniz? Ls2 kask markasi nasildir ,gordum gorunusu guzel ama kullanan varmi? En pahali kask modeli 220 tl ve testlerden 4 yildiz almasi beni cok sasirtti ! (kask icin 500tl mont icin 700tl eldiven icin 100tl butce ayirmayi planladim) Cevap veren herkese tesekkurler

Motomax'dan Bering Kingston aldım 800 TL fiyatı var korumaları Dainese/Revit gibi markalardan daha güvenli duruyor. Derisi kalın, beli uzun. Bellik takmadım şimdiye kadar açılma da olmadı hiç. Hareket halinde sıcak fazla etkilemiyor ama kırmızı ışıklarda ya da kalabalık trafikte halin perişan. Tabi hangi deriyi alırsan al durunca yakacaktır ama bunun havalandırması gayet iyi.

Kask olarak da AGV K-3 aldım. 199 € fiyatı var renkleri modelleri geniş oldukça da alımlı. İçi komple çıkabilir yıkanabilir. 120 geçince rüzgar ses yapıyor ama daha yüksek kalitede de olur mu o kadar ses bilmiyorum. D kancası yok tek eksiği o bence. 32-33 derece sıcakta giydim içine de balaklava kullanıyorum tek damla terlemedi kafam. LS2 nasıldır bilmiyorum ama havalandırması yetersizse kapalı kask çekilmez.

Eldiveni de eski model alırsın kimse anlamaz ne de olsa. 200 liralık eldivenler 100 lira civarına düşüyor.

O kadar masraf yapmışken bi 50 TL'de dizlik alsan tamam bu iş.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
aslında eskiden öyle derdim..yani 20 milyar motora verilmez arabaya verilir diye..honda cbr 250 r kullandıktan sonra düşüncelerim değişti..ani hızlanması,güçlü torku,düşük hızlarda verdiği keyif ve daha pek çok şey düşüncelerimi değiştirdi..hatta bazen kendime diyorum ki bundan sonra seni 600 lük değil binlik motorlar tatmin eder..ama cbr dan çok memnunum,aldığımdan beri çok güzel günler yaşadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

hatta cbr 250 r nedeniyle forumdan da koptum,mesaj yazamıyorum pek:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

hatta hatta İNşaallah cbf 1000fa abs nasip olur diyorum
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
8
eski mesajlara bakarken tankslap olaylarının içine düştüm hemen videolar araştırma falan hocam inşallah ne benim nede başkasının basına gelir yüksek hızdada olan var düşük hızdada olan var peki anlamadığım bir anda olan bir olay nasıl bir önlem alınması gerekli???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst