Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bugün Metrocity AVM otoparkında kısa bir sohbet yaptığım CB'ci arkadaş buralardan mısın? :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
aküden korkma sıkıntı olmuyor 20000km de benimkisi far değişir onda da problem yok hayırlısı olsun şimdiden ama farın aydınlatması araba gibi hem kısada hem uzunda bozma derim farı
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
orjinal fari guzel zaten o tamam akude kisin falan korkuyom ama oda tamam renk abi renk beyaz guzel kendini belli ediyo ama siyah daha agir ve kolay bulunuyo alanya sicak yer gunesi cekmesi bi sorun.olusturrmu acaba
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Arkadaşlar daha önce bahsettiğim Nazilli-Isparta gezimden döndüm. Hiçbir sorun yaşamadım. Toplamda gidiş dönüş 750 km yol yaptım. Bir boş kaldığımda fotoğraf paylaşacağım.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Arkadaşlar daha önce bahsettiğim Nazilli-Isparta gezimden döndüm. Hiçbir sorun yaşamadım. Toplamda gidiş dönüş 750 km yol yaptım. Bir boş kaldığımda fotoğraf paylaşacağım.

Fotoğrafları bekliyoruz EFEKAN09.
Bir seferde en fazla kaç km gittin acaba kontak kapatmadan?

Yahu hakkaten @ferdinandd nerede?
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
orjinal fari guzel zaten o tamam akude kisin falan korkuyom ama oda tamam renk abi renk beyaz guzel kendini belli ediyo ama siyah daha agir ve kolay bulunuyo alanya sicak yer gunesi cekmesi bi sorun.olusturrmu acaba

park halinde güneşin altında bırakma istediğin rengi al :cat:
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Fotoğrafları bekliyoruz EFEKAN09.
Bir seferde en fazla kaç km gittin acaba kontak kapatmadan?

Yahu hakkaten @ferdinandd nerede?

Giderken farklı bir rotadan gittim toplamda 317 km yaptım 3 defa dinlendim. Fakat Isparta'dan dönüşte toplam 250 km'lik yolun ilk 60 kmsinde Dinar'da durduk kalan 190 km'yi kontak kapatmadan geldim. Acelem vardı.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Fotoğrafları bekliyoruz EFEKAN09.
Bir seferde en fazla kaç km gittin acaba kontak kapatmadan?

Yahu hakkaten @ferdinandd nerede?

Başına bir şey gelmemiştir umarım?

Arkadaşlar daha önce bahsettiğim Nazilli-Isparta gezimden döndüm. Hiçbir sorun yaşamadım. Toplamda gidiş dönüş 750 km yol yaptım. Bir boş kaldığımda fotoğraf paylaşacağım.

Giderken farklı bir rotadan gittim toplamda 317 km yaptım 3 defa dinlendim. Fakat Isparta'dan dönüşte toplam 250 km'lik yolun ilk 60 kmsinde Dinar'da durduk kalan 190 km'yi kontak kapatmadan geldim. Acelem vardı.

Merakla resimleri ve motor hakkındaki fikirlerinizi bekliyorum :)
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Nazilli'den sabah 09.00 yola çıkıyoruz.


Kızım Denizli-Çivril'e kadar bana eşlik ediyor.

Denizli'ye ulaştık ve çıkıştayız. 100 km civarı menzilden yedik. Şimdi kahvaltı zamanı...



Çivril'e ulaştık kızımı Ananesine bıraktım. 180 km gibi bir yol bitti.

Işıklı gölü kıyısında soluklanıyoruz. Kara Kurt yola devam etmekte ısrarlı. Bu arada burası av merakı olanların keşfetmesi gereken bir yer.
Bu arada boynumdaki biz yörüklerin yağlık dediğimiz çalışırken boynumuza sardığımız veya sırtımıza arttığımız örtüdür. Kadınlar baş örtüsü olarak kullanırsa adı dastar olur.

Vee Afyon-Dinar 250 km civarı bitmiş oluyor.


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

Dinar benim ilk öğretmenliğe başladığım yer biraz eski dostlarla hasret gideriyoruz. Ve menzilin kalan son 60 km civarı, devam ediyoruz.

İşte Isparta. Sayaca bakıyorum 317 km olmuş. Eski bir dostum olan ve dönüşe kadar bize rehberlik yapan Muzaffer Hocamla (Ybr'ci ) buluşuyoruz.


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------

Yine eski bir dost olan Mustafa Hocam gelene kadar Muzaffer Hocam bizi gezdiriyor.




Aziz Isparta şehitleri ve tüm şehitlerimizin önünde saygıyla eğiliyorum. Ruhları şad olsun.




Isparta'da görülmesi gereken bir yer Ayazma (soğuk su kaynağı+donduma+ çay bahçeleri...)


[/ur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

Arkadaşlar daha devamı var fakat işim çıktı. Umarım sizleri sıkmamışımdır.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@ EFEKAN09
Elinize emeğinize sağlık güzel gezi olmuş.
Resimlerin devamını da merakla bekliyorum.

Merak ettiğim; hiç bu alet neden daha hızlı gitmiyor,
Neden bu kadar çok titriyor dediğiniz oldu mu?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
@ EFEKAN09
Elinize emeğinize sağlık güzel gezi olmuş.
Resimlerin devamını da merakla bekliyorum.

Merak ettiğim; hiç bu alet neden daha hızlı gitmiyor,
Neden bu kadar çok titriyor dediğiniz oldu mu?

Aslına bakılırsa motorun 125 cc olduğu göz önünde bulundurulursa 90-110 arası hızlara çıkabilmesi normal.(Yol şartları-Rüzgar şiddeti) Yani çok büyük beklentim yok. Önemli olan benim için 750 km içinde zorlamalarıma rağmen tık bile dememesi. Titreşim konusuna gelince yok dersem yalan olur. Ama beni çok rahatsız etmiyor. Biraz motorsiklet bindiğimizde belli olsun :) Fakat titreşimi arkadaki tüksek hızlarda daha çok hissediyor. Ama dediğim gibi ben Kara Kurt'u seviyorum. Kusurlarıda oluversin gari.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

Isparta'da aç kalmak mümkün değil. Tabi yurdumuzun her yeri aynı. Hiç tanımadığımız insanlar bizi sofralarına davet ediyorlar. Tabi bizde davete iştirak ediyoruz. :)

Isparta'ya gelipte gül ürünleri almamak olmazdı.

Şimdi hep Isparta dediysek de birazda Burdur-Ağlasun'a geçiverdik. Burdur merkeze 28 km. Bu arada Eskişehir'denbir dost Mustafa Hocamda bize katıldı.





Ağlasun'da eski bir su değirmeni (Restore edilmiş)


Bu arada yanımdaki yiğit Bekir. (Muzaffer'in damızlık danası)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------






Burası Eğirdir Selçuklulardan kalma bir külliye.

Artık Nazilli'ye dönüyorum dostlarım Dinar'a kadar Kara Kurt'la beni geçiriyorlar. 60 Km geri kalan 190 km yolu şiddetli bir rüzgara karşı durmaksızın bitiriyoruz.



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------



Ve turum bitti arkadaşlar. Umarım sayfaya biraz hareketlilik getirebilmişizdir. Daha çok foto var ama yoruldum. Biraz da teknoloji özürü olunca :) İyi seyirler derlediğim fotoları umarım beğenirsiniz. Allaha emanet olunuz. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Hocam eline sağlık, emeğine sağlık.
Her ne kadar fotoğrafları tek tek görmek istesem de, orjinal boyutları ile sayfaya yüklediğin için sayfanın yüklenmesi saatler sürüyor. Bu durum kotalı internet kullanan arkadaşlar için de kötü.

Tavsiyem basit bir program ile (microsoft office picture manager (bu ücretli olabilir) veya paint) fotoların boyutlarını 640x480 gibi bir boyuta getirip her birini ''kb'' değerlerine getirirsen hem çok daha çabuk yüklenir hem de daha derli toplu olur hocam.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
ıyı geceler bısey sormak ıstıyorum cb 125e nn 6 ayda bı odenen bandrolu ne kadar acaba
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
250 cc ye kadar vergi yeni modellerde aynı 250 cc üzeri daha fazla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

Aslına bakılırsa motorun 125 cc olduğu göz önünde bulundurulursa 90-110 arası hızlara çıkabilmesi normal.(Yol şartları-Rüzgar şiddeti) Yani çok büyük beklentim yok. Önemli olan benim için 750 km içinde zorlamalarıma rağmen tık bile dememesi. Titreşim konusuna gelince yok dersem yalan olur. Ama beni çok rahatsız etmiyor. Biraz motorsiklet bindiğimizde belli olsun :) Fakat titreşimi arkadaki tüksek hızlarda daha çok hissediyor. Ama dediğim gibi ben Kara Kurt'u seviyorum. Kusurlarıda oluversin gari.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

Isparta'da aç kalmak mümkün değil. Tabi yurdumuzun her yeri aynı. Hiç tanımadığımız insanlar bizi sofralarına davet ediyorlar. Tabi bizde davete iştirak ediyoruz. :)
[url]http://u1307.hizliresim.com/1c/2/ptynf.jpg[/url]
Isparta'ya gelipte gül ürünleri almamak olmazdı.
[url]http://o1307.hizliresim.com/1c/2/ptyt0.jpg[/url]
Şimdi hep Isparta dediysek de birazda Burdur-Ağlasun'a geçiverdik. Burdur merkeze 28 km. Bu arada Eskişehir'denbir dost Mustafa Hocamda bize katıldı.
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/ptyvb.jpg[/url]
[url]http://o1307.hizliresim.com/1c/2/ptz2w.jpg[/url]
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/ptz44.jpg[/url]
[url]http://o1307.hizliresim.com/1c/2/ptz6f.jpg[/url]
[url]http://u1307.hizliresim.com/1c/2/ptz87.jpg[/url]
Ağlasun'da eski bir su değirmeni (Restore edilmiş)
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/ptzb5.jpg[/url]
[url]http://u1307.hizliresim.com/1c/2/ptzdu.jpg[/url]
Bu arada yanımdaki yiğit Bekir. (Muzaffer'in damızlık danası)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

[url]http://o1307.hizliresim.com/1c/2/ptzr1.jpg[/url]
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/ptzsy.jpg[/url]
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/ptzvt.jpg[/url]
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/ptzyj.jpg[/url]
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/pu00p.jpg[/url]
Burası Eğirdir Selçuklulardan kalma bir külliye.
[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/pu047.jpg[/url]
Artık Nazilli'ye dönüyorum dostlarım Dinar'a kadar Kara Kurt'la beni geçiriyorlar. 60 Km geri kalan 190 km yolu şiddetli bir rüzgara karşı durmaksızın bitiriyoruz.

[url]http://p1307.hizliresim.com/1c/2/pu064.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

[url]http://u1307.hizliresim.com/1c/2/pu0mg.jpg[/url]
[url]http://o1307.hizliresim.com/1c/2/pu0q9.jpg[/url]
Ve turum bitti arkadaşlar. Umarım sayfaya biraz hareketlilik getirebilmişizdir. Daha çok foto var ama yoruldum. Biraz da teknoloji özürü olunca :) İyi seyirler derlediğim fotoları umarım beğenirsiniz. Allaha emanet olunuz. Tekeriniz düz bassın.
hocam sıkıntısız bi şekilde yol almanıza sevindim nice km ler dileğiyle :cat:
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Hocam eline sağlık, emeğine sağlık.
Her ne kadar fotoğrafları tek tek görmek istesem de, orjinal boyutları ile sayfaya yüklediğin için sayfanın yüklenmesi saatler sürüyor. Bu durum kotalı internet kullanan arkadaşlar için de kötü.

Tavsiyem basit bir program ile (microsoft office picture manager (bu ücretli olabilir) veya paint) fotoların boyutlarını 640x480 gibi bir boyuta getirip her birini ''kb'' değerlerine getirirsen hem çok daha çabuk yüklenir hem de daha derli toplu olur hocam.
Haklısın arkadaşım. Nasip olursa bundan sonraki yüklemeleri öyle yapayım. Beni de gerçekten yordu yükleme işi. Hatta bir ara vazgeçmeyi bile düşündüm. microsoft office picture manager veya paint öğrenmem lazım. Tavsiyen için teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

250 cc ye kadar vergi yeni modellerde aynı 250 cc üzeri daha fazla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------


hocam sıkıntısız bi şekilde yol almanıza sevindim nice km ler dileğiyle :cat:

Korbys teşekkür ederim. İnşallah sizler de kaza bela görmeden uzuuuuuuuuun kilometreler yapın.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
@EFEKAN09; hocam paint ile yapmak çok basit.
Fotoğrafı sağ tıklayıp birlikte aç seçeneğinden ''Paint'' kısmını tıklıyoruz.
Daha sonra fotoğraf paint programında açılıyor. Yukarılarda bir yerlerde ''Yeniden Boyutlandır'' var.
Oraya tıklayıp, ''Piksel'' butonunu aktifleştiriyoruz. Daha sonra Altta ''Yatay'' yazısının karşılığındaki kutuya 640 yazıyoruz. Bu esnada ''dikey'' büyüklük de otomatik olarak 480 oluyor.
Onaylayıp kaydedip kapatıyoruz. Bu kadar.
Yazarken uzun ama uygulaması elin alışınca 10 saniye sürmez.
Senin 3MB'lık bir fotoğrafın bu sayede 160KB'a kadar düştü.
Şu anki haliyle senin yüklediğin her bir fotoğraf, bir MP3 şarkısı büyüklüğünde ortalama olarak.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
@EFEKAN09; hocam paint ile yapmak çok basit.
Fotoğrafı sağ tıklayıp birlikte aç seçeneğinden ''Paint'' kısmını tıklıyoruz.
Daha sonra fotoğraf paint programında açılıyor. Yukarılarda bir yerlerde ''Yeniden Boyutlandır'' var.
Oraya tıklayıp, ''Piksel'' butonunu aktifleştiriyoruz. Daha sonra Altta ''Yatay'' yazısının karşılığındaki kutuya 640 yazıyoruz. Bu esnada ''dikey'' büyüklük de otomatik olarak 480 oluyor.
Onaylayıp kaydedip kapatıyoruz. Bu kadar.
Yazarken uzun ama uygulaması elin alışınca 10 saniye sürmez.
Senin 3MB'lık bir fotoğrafın bu sayede 160KB'a kadar düştü.
Şu anki haliyle senin yüklediğin her bir fotoğraf, bir MP3 şarkısı büyüklüğünde ortalama olarak.


Teşekür ederim Reverse. Bir sonraki yüklememde o şekilde yapayım. Ben hızl resimden yükle yapıştır yapıyordum ama boyut mevzusunu düşünemedim.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71





---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

Sanırım bu sefer piksel küçültüp fotoğraf yüklemeyi başardım. :) Bu konuda bilgi veren ve beni yönlendiren Reverse arkadaşım teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst