Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
SIKINTISIZ ekonomik olarak yola dewam yazın yolların tadını çıkarmaya dewam :) çinli diyenler utansın kimse uğramaz tabi bakımını yapan sezon boyu gezer o kadar .
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
dostlar bizim burada ne olmuş kimse uğramıyor.
topiğin elebaşları kayıp???

Elebaşı mıyım bilmiyorum da ben buralardayım.:)
Salı öğleden sonra 2 kişi yola çıkıp yine yalova/çınarcık yolunu tuttuk. Tabi yine eskihisar-topçular feribotunu kullanarak.
Dün sabah da geri döndük ben direkt işe gittim henüz bugün girebiliyorum foruma.
Motorun karakterini uzun yolda daha iyi anlıyor insan. Gerçi 80-100km çok uzun bir yol değil ama şehir içi dur-kalk sürüşe nazaran uzun sayılır.
Motor zaman zaman gitmiyor hissi veriyor evet. Özellikle 2 şeritli yolda, sağ şeritte giden kamyonu sollamak için gerekli o uzun saniyelerde, siz sol şeride geçmişken arkadan gelip sellektör yapan diğer araçlar ortaya çıktığında. Kaç kez oldu bilmiyorum, sollamak için sol şeride geçip, başarısız olup tekrar kamyonun arkasına sağ şeride dönmüşümdür.
Bu gibi sıkıntılar hariç gerçekten çok zevk alıyorum motordan. Özellikle motor iyice ısındıktan sonra (ortalama 15-20km) tepkileri çok daha hoş.

Benzinini doldur, zincirini yağla-temizle, lastikleri kontrol et, bas git istediğin yere.

Hakkaten @ferdinannd nerede?
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
27
Acil yardim.

Motorda kontagi actigimda gostergelerde hic bi degisiklik yok ve motor calismiyo.ama sellektor dugmesine basip calistirdigimda calisiyor ve paneller deki isiklar yaniyor.akuyle alakali degil daha yeni sarj ettim. Acil yardim??
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
tazzikli su vakasına benziyor kısa devre yapmış olabilir en iyisi bi servise uğra marş basıyomu göstergede tepki yok iken
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Elebaşı mıyım bilmiyorum da ben buralardayım.:)
Salı öğleden sonra 2 kişi yola çıkıp yine yalova/çınarcık yolunu tuttuk. Tabi yine eskihisar-topçular feribotunu kullanarak.
Dün sabah da geri döndük ben direkt işe gittim henüz bugün girebiliyorum foruma.
Motorun karakterini uzun yolda daha iyi anlıyor insan. Gerçi 80-100km çok uzun bir yol değil ama şehir içi dur-kalk sürüşe nazaran uzun sayılır.
Motor zaman zaman gitmiyor hissi veriyor evet. Özellikle 2 şeritli yolda, sağ şeritte giden kamyonu sollamak için gerekli o uzun saniyelerde, siz sol şeride geçmişken arkadan gelip sellektör yapan diğer araçlar ortaya çıktığında. Kaç kez oldu bilmiyorum, sollamak için sol şeride geçip, başarısız olup tekrar kamyonun arkasına sağ şeride dönmüşümdür.
Bu gibi sıkıntılar hariç gerçekten çok zevk alıyorum motordan. Özellikle motor iyice ısındıktan sonra (ortalama 15-20km) tepkileri çok daha hoş.

Benzinini doldur, zincirini yağla-temizle, lastikleri kontrol et, bas git istediğin yere.

Hakkaten @ferdinannd nerede?

Motor sollamalarda gerçekten 'ben uzun yol motoru değilim' diyor.
Fakat şu da dikkatimi çekti.
Bu gün motorla durmadan ve hemen hemen dip gaz 50 km kadar yol yaptım.
motor ısınınca biraz daha iyi gidiyor. Özellikle 20-25 km'den sonra motor biraz daha iyi gidiyor gibi geldi...

Acil yardim.

Motorda kontagi actigimda gostergelerde hic bi degisiklik yok ve motor calismiyo.ama sellektor dugmesine basip calistirdigimda calisiyor ve paneller deki isiklar yaniyor.akuyle alakali degil daha yeni sarj ettim. Acil yardim??

Çözüme dair pek bir şey aklıma gelmiyor.
Umarım en kısa zamanda biri yardımcı olur...
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
27
Motorcu ustaya sordum sigortadandir dedi eve gidince yeni sigortayi takip deniycem ama basincli suyla yikiyorum motoru o da olabilir tesekkur ederim
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Nasipse sabah Nazilli'den Isparta'ya, arada Denizli- Çivril'e uğrayacağım 300 km civarı yolculuğa çıkıyorum. İnşallah bir sıkıntı olmazsa geziyle ilgili fotoğrafları paylaşacağım. Herkese iyi geceler.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Nasipse sabah Nazilli'den Isparta'ya, arada Denizli- Çivril'e uğrayacağım 300 km civarı yolculuğa çıkıyorum. İnşallah bir sıkıntı olmazsa geziyle ilgili fotoğrafları paylaşacağım. Herkese iyi geceler.

Yolun açık olsun :)
En kısa sürede fotoğrafları ve motorun uzun yol yapabilirliği hakkında fikir paylaşımlarınızı bekliyoruz :)
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
27
Sorun sigortada degilmis.motor direk marsla calismiyo.sellektor dugmesiyle ayni anda marsa basinca calisiyo.kisa devre olayina bakcam simdi.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-ozel-honda-129643914/detay
bu mumkunmu
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-ozel-honda-129643914/detay
bu mumkunmu

Adam yapmış demek ki mümkün.
Daha doğrusu mümkün mü diye sorduğunuz nedir?

Aslında bir de video ekleseydi iyi olurdu sesi nasıl acaba bu haliyle. İxil'in CB125E için daha küçük bir egzosu vardı acaba ondan farkı ne.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
abilerim ya cb lerde aku kolay bıtmıyo demı ayakmarsı yok malum aku bıterse kalırız kendını sarj edıyomu. bıde su farı degıstırmek mumkun mu yuvarlak kafayla
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
aku konusunda yardimci olabilecek varmi acaba tek sorunum o kaldi nasipse bende araniza katilicam aku bitmesi oyle hemen yasanirmi calistikca kendini sarj eder mi yoksa surekli sarjai baglamaliyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst