- Katılım
- 30 Nis 2008
- Mesajlar
- 158
karbon fiber kaplamayı reklamajanslarına sordum.orjinalinin çok pahalı olduğunu söylediler..orjinal olmayanlar problem çıkarıyormuş..bu yüzden honda bayiisinden alt grenaj karbon fiber kaplama aldım..280 milyon lira..amortisör ve zincir karbon fiber kaplama da almayı düşünüyordum ama yokmuş..Karbon alt grenaj harika olmus iyi gunlerde kullanin. Fiyati ne kadar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
parçayı karbon almaktansa kaplatmak daha ucuz olmuyor mu ben sitesinde parçalara bakarken karbon kaplama olduğu yazıyordu. Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın arkadaşlar
kaplatmak sorunlu ve dayanıksız oluyormuş..bi de karbon fiberin orjinalini bulmak gerekiyormuş..o da pahalıymış

