takılıp çıkarılabiliyorBu arkaya takılan çantalar takıp çıkarılabiliyor mu?
güzel video olmuş.eline sağlık.güzel müzikler..kullandığın kameranın adı ne,fiyatını nasıl..kaskta sağlam duruyor mu...Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun. :rendeer: Benimki de 5000'e yaklaştı.
Geçenlerde gece yaptığım çekim, bakalım beğenecek misiniz
http://www.youtube.com/watch?v=tOKMBS59iis
takılıp çıkarılabiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------
güzel video olmuş.eline sağlık.güzel müzikler..kullandığın kameranın adı ne,fiyatını nasıl..kaskta sağlam duruyor mu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
kamerada iyi gitcek motora yaaaa
işte resimler..
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/46/img2687a.jpg/]http://imageshack.us/scaled/large/46/img2687a.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/scaled/large/822/img2686w.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/scaled/large/96/img2682ke.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/scaled/large/443/img2681sx.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/scaled/large/534/img2680jt.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/scaled/large/826/img2679zp.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/scaled/large/96/img2677td.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/scaled/large/191/img2676hq.jpg[/URL]
Kamera GOPRO Hero 3 Black Edition. Fiyatı 1250 TL. Yapışkanları oldukça sağlam, ben bir problem yaşamadım henüz.
seni banlamamışları mıydıHoşgeldin tekrar
Banlandığımı hatırlamıyorum.Günlük takip ederim forumu.
Artık ben de aranızdayım arkadaşlar
Nihayet aldım motosikletimi :cherry:
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img843.imageshack.us/img843/2968/dsc01578e.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
alt grenaj hondanın sitesindeki orijinal fiber karbon..bir de shad 45 çanta..
bu arada çantayı boyamayı ve fiber karbonla kaplamayı düşünüyorum
Hayirli olsun abi inan cok sevindim icime dert olmustusifirmi aldin ?
dayımgilin ahmet bana arka sehpa yapacak diyenler için türkçesi )))))http://img46.imageshack.us/img46/2855/85262817.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/2855/85262817.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/7695/66787749.jpg
Sonunda sattim şu motoru bee ohh. Piyasada bi cbf bir de cbr simitci motoru -_-
ben karıştırdım o zaman. Zello olayından dolayı banlanan sensin zannettim