Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun. :rendeer: Benimki de 5000'e yaklaştı.

Geçenlerde gece yaptığım çekim, bakalım beğenecek misiniz :)

 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Bu arkaya takılan çantalar takıp çıkarılabiliyor mu?
takılıp çıkarılabiliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun. :rendeer: Benimki de 5000'e yaklaştı.

Geçenlerde gece yaptığım çekim, bakalım beğenecek misiniz :)

http://www.youtube.com/watch?v=tOKMBS59iis
güzel video olmuş.eline sağlık.güzel müzikler..kullandığın kameranın adı ne,fiyatını nasıl..kaskta sağlam duruyor mu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

kamerada iyi gitcek motora yaaaa
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
takılıp çıkarılabiliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------


güzel video olmuş.eline sağlık.güzel müzikler..kullandığın kameranın adı ne,fiyatını nasıl..kaskta sağlam duruyor mu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

kamerada iyi gitcek motora yaaaa

Kamera GOPRO Hero 3 Black Edition. Fiyatı 1250 TL. Yapışkanları oldukça sağlam, ben bir problem yaşamadım henüz.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105


zincir korumasının olduğu yerde ki vidalar paslandı nasıl çıkarabiliriz bu motorda dışarda durmaya gelmiyor arkadaş brandasına kadar kapattık yine pas yaptı harley den parça söküp paslanmayan vida takıcam en sonunda :cherry:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Artık ben de aranızdayım arkadaşlar :)
Nihayet aldım motosikletimi :cherry:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
parçayı karbon almaktansa kaplatmak daha ucuz olmuyor mu ben sitesinde parçalara bakarken karbon kaplama olduğu yazıyordu. Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın arkadaşlar
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
arkadaşlar bizim motora uygun arka sehpa önerebilirimisiniz pek bişey bulamadım netten:bestmt:
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
dayımgilin ahmet bana arka sehpa yapacak diyenler için türkçesi )))))
85262817.jpg

85262817.jpg

66787749.jpg
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
pardon....
1trh.jpg

2tro.jpg

79737845.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

soru ?
yüksek hızlardayken (150 - 180 kmh) birden yavaşlayınca motor stop ediyo. (duruyo)
bunun sebebi biyerde bi sensör falan var o mudur yoksa bi arızaya delaletmidir?
eskiler cevap verirse sevinirim (avcagtay, seigen, wolrath vs)
soru 2
bazen motor frenini kullanırken ön taraftan bi sıyırma sesi geliyor. ses güçlü geliyo ama en fazla 1 saniye. sebebini bilen var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst