Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
arkadaşlar 2 hafta önce aldığım motorumu dün 1000km bakımı için servise götürdüm yağını ve yağ filtresini değiştirdiler eve döndüğümde alt sakalın ordan egzos korumasına biraz yağ sıçradığını gördüm ve bakımdan sonra normal olabileceğini düşünüp iyice temizleyip sildim bu gün motoru fazla kullanmadım max. 5 km eve döndüğümde yine alttan yağ damlıyordu ve tekrar sildim baktım ve yağ filtresinin kapağının yanından yağ sızıyor servisin ismini vermek istemiyorum ama kalitesiz işçilik ayrıca bilenler için söylüyorum yağ filtresinin kapağının sac bir contası var o değişmedi sorduğumda elimizde yok dediler inşallah motor yağı bitip te motor yanmaz.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
arkadaşlar 2 hafta önce aldığım motorumu dün 1000km bakımı için servise götürdüm yağını ve yağ filtresini değiştirdiler eve döndüğümde alt sakalın ordan egzos korumasına biraz yağ sıçradığını gördüm ve bakımdan sonra normal olabileceğini düşünüp iyice temizleyip sildim bu gün motoru fazla kullanmadım max. 5 km eve döndüğümde yine alttan yağ damlıyordu ve tekrar sildim baktım ve yağ filtresinin kapağının yanından yağ sızıyor servisin ismini vermek istemiyorum ama kalitesiz işçilik ayrıca bilenler için söylüyorum yağ filtresinin kapağının sac bir contası var o değişmedi sorduğumda elimizde yok dediler inşallah motor yağı bitip te motor yanmaz.

fırat kardeşim servisin adını bence ver ki insanlar nereye gittiğini bilsinler. burası internet bunları açığa vurmak için var
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
işte resimler..

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/46/img2687a.jpg/]
img2687a.jpg
[/URL]













 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
honda nın sitesindeki alt grenaj için karbon fiber kaplamayı,burdur honda bayiinden aldım..alt grenajın plastik olması benim de canımı sıkıyordu.280 gibi fiyatı var..aslında amortisör ve zincir karbon fiberi istiyordum ama yokmuş

Merhaba arkadaşım.

Bayiden alırsam çok pahalı olacak. Ayrıca bendeki parçalar da boşa çıkacak.
Ben daha uygun fiyata, olabildiğince kaliteli bir kaplama yaptırmak istiyorum. Böylece fazladan parça da ayak altında olmaz.

Bu arada Kocaeli'de sağlam karbon kaplama yapan yer biliyor musunuz?
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar. 12-13 gün sonra lys den kurtulduktan sonra ehliyet kursuna başlıyıp ağustostaki sınava giricem. Pek bir tecrübem yok ama ehliyeti aldıktan sonra da cbr 250 almayı düşünüyorum. Şuan 0 fiyatı 10.500 TL civarı sanırım. Kışın fiyatta düşme olur mu ?
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Merhaba arkadaşlar. 12-13 gün sonra lys den kurtulduktan sonra ehliyet kursuna başlıyıp ağustostaki sınava giricem. Pek bir tecrübem yok ama ehliyeti aldıktan sonra da cbr 250 almayı düşünüyorum. Şuan 0 fiyatı 10.500 TL civarı sanırım. Kışın fiyatta düşme olur mu ?

kaderdaşım bende lysye girecem şimdiden başarılar.sormak istediğin birşey olursa rahat rahat sorabilirsin bana :)
kışın biraz indirim olabilir belki en fazla 500 tl kadar sanırım
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Merhaba arkadaşlar. 12-13 gün sonra lys den kurtulduktan sonra ehliyet kursuna başlıyıp ağustostaki sınava giricem. Pek bir tecrübem yok ama ehliyeti aldıktan sonra da cbr 250 almayı düşünüyorum. Şuan 0 fiyatı 10.500 TL civarı sanırım. Kışın fiyatta düşme olur mu ?

Arkadaşım Honda'da fiyat kesinlikle inmez. Sakın öyle bir beklentiye girme. (ÖTV filan düşüp vergi indirimi olmazsa tabi.)

Cebinde 10.500 TL varsa hiç bulaşma. Plaka ve sigorta masrafın olacak. En önemlisi ekipman masrafın olacak. 12.000 TL'ye patlar yani.

Motosiklet almaya kararlıysan motosikleti almadan önce ekipmanını tamamla. Sonra elindeki bütçeye göre motosikletlere bak. Sıfır olmazsa 2. el bakarsın.

İstanbul'dan HYO alırsan 10.600 TL dedikleri 2013 GT250R'ı nakit 10.000 TL'ye veriyorlar. Ama Honda'da yok öyle bir şey.
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
5
Arkadaşım Honda'da fiyat kesinlikle inmez. Sakın öyle bir beklentiye girme. (ÖTV filan düşüp vergi indirimi olmazsa tabi.)

Cebinde 10.500 TL varsa hiç bulaşma. Plaka ve sigorta masrafın olacak. En önemlisi ekipman masrafın olacak. 12.000 TL'ye patlar yani.

Motosiklet almaya kararlıysan motosikleti almadan önce ekipmanını tamamla. Sonra elindeki bütçeye göre motosikletlere bak. Sıfır olmazsa 2. el bakarsın.

İstanbul'dan HYO alırsan 10.600 TL dedikleri 2013 GT250R'ı nakit 10.000 TL'ye veriyorlar. Ama Honda'da yok öyle bir şey.

Motosiklet almaya çok kararlıyım cevabınız için teşekkür ederim :) Ekipman için bütçemi ayırdım zaten ilk önce ekipmanı alıp geri kalan paramla bi motor alıcam. Çok araştırdım ama CBR 250 de kararlıyım :)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
arkadaşlar ben göstergenin yanlış olduğundan şüphelendim. bir anda ne olduğunu anlamadan 100 km/sa hıza çıkması şüphelendirdi beni. nokia n9 ile gps hız testi yaptım. sabit 50 ile gittiğimde gps 46 gösteriyor. sabit 100 ile gittiğimde gps 91 gösteriyor. yani yaklaşık %10 luk bir fark var. bu da benim hafta sonu 170 e çıkmamın yalan olduğunu göstermiş oldu. aslında ben 154 falan yapmışım :) tabi n9'un gps inin %100 doğru olarak hızı gösterdiğini varsayıyorum burada. yürüdüğümde yarım metre hassasiyet ile gösteriyor yürüyüşü gps. doğruymuş gibi geldi bana.

ama işin garibi arkadaşımda inazuma var. onunla benim gösterge aynı gösteriyor. hatta diğer bir arkadaşta fiat marka bir araba var. onunla da aynı gösteriyor. eğer yanlış ise hem araba hem inazuma da yanlış demektir.
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
merhabalar arkadaşlar 2013 mayıs cıkışlı motorumun taşıtlar vergi borcuna baktım 49,50tl 49,50tl iki taksit şeklinde kullanmadığımız sürenin vergisini de yansıtmışlar sizde de aynı mı...
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar arkadaşlar 2013 mayıs cıkışlı motorumun taşıtlar vergi borcuna baktım 49,50tl 49,50tl iki taksit şeklinde kullanmadığımız sürenin vergisini de yansıtmışlar sizde de aynı mı...
BEn 3 ay once aldim ilk taksiti bayi odemisti .ikinci taksit temmuzda onu ben odeyecegim
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
5
arkadaşlar ben göstergenin yanlış olduğundan şüphelendim. bir anda ne olduğunu anlamadan 100 km/sa hıza çıkması şüphelendirdi beni. nokia n9 ile gps hız testi yaptım. sabit 50 ile gittiğimde gps 46 gösteriyor. sabit 100 ile gittiğimde gps 91 gösteriyor. yani yaklaşık %10 luk bir fark var. bu da benim hafta sonu 170 e çıkmamın yalan olduğunu göstermiş oldu. aslında ben 154 falan yapmışım :) tabi n9'un gps inin %100 doğru olarak hızı gösterdiğini varsayıyorum burada. yürüdüğümde yarım metre hassasiyet ile gösteriyor yürüyüşü gps. doğruymuş gibi geldi bana.

ama işin garibi arkadaşımda inazuma var. onunla benim gösterge aynı gösteriyor. hatta diğer bir arkadaşta fiat marka bir araba var. onunla da aynı gösteriyor. eğer yanlış ise hem araba hem inazuma da yanlış demektir.

Önceki sayfalarda konuşulmuştu bu bütün araçlarda vardır bu. Hem sürücünün daha yavaş gitmesini sağlayıp kaza riskini azaltmak için hemde radara girme riskini azaltmak için sanırım
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
bu arada sigorta 113 TL ye yaptırdım izmirde. baya uyguna geldi. önceki ybr için 215 TL çıkmıştı Ak sigortadan.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434

ergo 113 çıkardı. arkadaş ta benimle beraber yaptırdı. ergo kabul etmedi onu geciktirmiş diye. çocuğa allianze 86 TL verdi fiyat. sigortacı kadın arada böyle düşük fiyatlar çıktığını ama 86 TL nin gördüğü en düşük fiyat olduğunu söyledi.

biraz şans işi bu sigorta. çok iyi araştırıp öyle yaptırmak lazım. özellikle bazı sigorta şirketleri birden fazla firmadan fiyat alıp en uygununu sağlayabiliyor.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Arkadaşlar dün motoru yıkadım zinciri yağladım falan... Zinciri yağlarken dikkat ettim de tekerleği döndürürken zincir çok fazla ses yapıyordu. Bi gerginliğine bakayım dedim. O da ne! Motor sehpadayken, 3 parmağım ile zinciri rahatlıkla maşaya değdirebiliyorum. Motor daha 2000km olmadı. Bu kadar çabuk ve bu kadar fazla esnemesi normal mi? İstanbul'un yolları malum her taraf köstebek yuvası gibi, arada artçı da biniyor, arka amortisörü 3. seviyeye çıkartmıştım. Bi tık daha artırsam mı? Çok sert olur mu?
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Arkadaşlar dün motoru yıkadım zinciri yağladım falan... Zinciri yağlarken dikkat ettim de tekerleği döndürürken zincir çok fazla ses yapıyordu. Bi gerginliğine bakayım dedim. O da ne! Motor sehpadayken, 3 parmağım ile zinciri rahatlıkla maşaya değdirebiliyorum. Motor daha 2000km olmadı. Bu kadar çabuk ve bu kadar fazla esnemesi normal mi? İstanbul'un yolları malum her taraf köstebek yuvası gibi, arada artçı da biniyor, arka amortisörü 3. seviyeye çıkartmıştım. Bi tık daha artırsam mı? Çok sert olur mu?

zincir öyle duruyor normal hali o sanırım. bende de aynı şekilde duruyor. gösterdim servise normal dediler. tasarımı öyle yani. amortisor için birşey diyemicem. benim de biraz sertleştirmem lazım ama çok yumuşak şu an.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
zincir öyle duruyor normal hali o sanırım. bende de aynı şekilde duruyor. gösterdim servise normal dediler. tasarımı öyle yani. amortisor için birşey diyemicem. benim de biraz sertleştirmem lazım ama çok yumuşak şu an.

Bilmiyorum ama daha önce böyle değildi. Daha bir ay olmadı sanırım en son kontrol ettiğimde, maşaya hiç değmiyordu. Bir de kitapçıkta 2.5cm boşluk olması lazım diyor. Geçen kontrol ettiğimde 3cm'di. Olur öyle diye dokunmamıştım :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst