Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Merhaba arkadaşlar.

Bende siyah 2012 CBR 250 var. Plastik olan yerleri karbon kaplatmak istiyorum.

Sizce nasıl olur?

Yapmak istediğim şeyi photoshop ile resim üzerine uyguladım:
cbr250carbon.png
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çantanın rengi mat sanırım?
renk körüyüm doğuştan oyüzden matmı bilemiycem ama beyaz olduğuna eminim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

honda sitesndeki çanta çok yakışıyor bence

hondanın sitesindeki çanta hangisi paylaşmanız mümkünmü fiyatı ucuzmu peki 60 tl felanmı küçük bişey lazım fazla göze batmayan kibar bir çanta beyaz olmalı ama

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Merhaba arkadaşlar.

Bende siyah 2012 CBR 250 var. Plastik olan yerleri karbon kaplatmak istiyorum.

Sizce nasıl olur?

Yapmak istediğim şeyi photoshop ile resim üzerine uyguladım:
http://www.aksiyonwebtasarim.com/cbr250carbon.png
arka çamurluğun karbon hiç görmedim
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
arkadaslar motoru yeni çalşıtırdıgım da bazen 1. vitese geçiremiyorum ayaklıkla ilgili bir sıkıntımı var acaba?2. vitese geçiyor ama 1 e geçmiyor tekrar stop ediyorum ayaklıgı indirip kaldırıyom bi kaç kere sonra düzeliyor.ayaklıkta sorun olsa motor calısır haldeyken 1. viteste ayaklıgı indirdigimde stop ediyor bu ayaklıgın saglam oldugunu gostermezmı? nedir çözemedim olayı yoksa motora bindigimizde ayaklıgı kaldırma marsa basma gibi bir sıralama mı var komik olcak belki soru ama :D
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021

yapmayın böyle motorlara topcase takmak gibi zulmü :(
inan konusabilse isyan ederdi
o kadar kötü yani
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
arkadaslar motoru yeni çalşıtırdıgım da bazen 1. vitese geçiremiyorum ayaklıkla ilgili bir sıkıntımı var acaba?2. vitese geçiyor ama 1 e geçmiyor tekrar stop ediyorum ayaklıgı indirip kaldırıyom bi kaç kere sonra düzeliyor.ayaklıkta sorun olsa motor calısır haldeyken 1. viteste ayaklıgı indirdigimde stop ediyor bu ayaklıgın saglam oldugunu gostermezmı? nedir çözemedim olayı yoksa motora bindigimizde ayaklıgı kaldırma marsa basma gibi bir sıralama mı var komik olcak belki soru ama :D

vitese geçmemesi bazen yaşanıyor sürekli aslında konuşuldu bu konular :)
sıkıntı yapmadan debriyajı tam sık ve sonra tam bırak tekrar dene olmazsa motoru azcık ileri yada geri sal tamamdır... Ayaklık inince stop etmeside ayaklık açıkken sürmeye kalkan biri olursa diye tedbir :)
sıralama yok :D motora biniyoruz ayaklığı kapatıyoruz marşa basıyoruz ve haydin yollara :p
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
ayaklık inince stop etmesi ayaklıgın saglam oldugun gosteriyor onu biliyorum :) saol bilgilendirmen için1. vitese geçmeme olayı normal bişey yani cok enterasan ya
acaba sıralama mı var motoru calıstırken diye düşündüm artık en son :D eyvallah kakere:cat:
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Bence alt sakal hariç çok güzel olur. Bu arada özelden mesaj attım sana zahmet bir bakabilirsen çok sevinirim.

Ben özellikle alt sakal için yapıyorum zaten. Plastik çok kaliteli olmadığı için çok hoş gelmiyor gözüme. Karbon kaplamayla biraz kalite katarım diye düşünüyorum.

Özel mesajına yanıt yazdım ama görmedin sanırsam :)

cbrımı satmasaydım bende yapacaktım,bece güzel olur
ardından bide full karbon egzoz miss ön camda siyah olcak

Egzoz güzel fikir ama çok pahalı. Açıkçası o kadar parayı egzoza vereceğime yakıt ve periyodik bakım kaynağı olarak saklamayı tercih ederim.
Sonuçta egzozu takınca da motosiklet "bi Alex" olmayacak yani ;)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
arkadaslar motoru yeni çalşıtırdıgım da bazen 1. vitese geçiremiyorum ayaklıkla ilgili bir sıkıntımı var acaba?2. vitese geçiyor ama 1 e geçmiyor tekrar stop ediyorum ayaklıgı indirip kaldırıyom bi kaç kere sonra düzeliyor.ayaklıkta sorun olsa motor calısır haldeyken 1. viteste ayaklıgı indirdigimde stop ediyor bu ayaklıgın saglam oldugunu gostermezmı? nedir çözemedim olayı yoksa motora bindigimizde ayaklıgı kaldırma marsa basma gibi bir sıralama mı var komik olcak belki soru ama :D
Debriyaja birkaç defa basıp bırakın bendede yapıyor ama bazen
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Şanzıman sıralı olduğu için bu sorun arada bir yaşanabiliyor. Çözüm için vites dişlisi ve kavramanın doğru hizada olması gerekiyor. Bunu motoru azıcık ileri yada geri hareket ettirerek veya vitese ayakla basılı şekilde debriyajı kavrama noktasına kadar bırakarak (bu arada vites geçecektir) sağlayabilirsiniz :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Egsoz korumasına Gri olan yere karbon çeken var mı ısınmada sorun oluyormu arkadaşlar
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Ben özellikle alt sakal için yapıyorum zaten. Plastik çok kaliteli olmadığı için çok hoş gelmiyor gözüme. Karbon kaplamayla biraz kalite katarım diye düşünüyorum.

Özel mesajına yanıt yazdım ama görmedin sanırsam :)



Egzoz güzel fikir ama çok pahalı. Açıkçası o kadar parayı egzoza vereceğime yakıt ve periyodik bakım kaynağı olarak saklamayı tercih ederim.
Sonuçta egzozu takınca da motosiklet "bi Alex" olmayacak yani ;)
honda nın sitesindeki alt grenaj için karbon fiber kaplamayı,burdur honda bayiinden aldım..alt grenajın plastik olması benim de canımı sıkıyordu.280 gibi fiyatı var..aslında amortisör ve zincir karbon fiberi istiyordum ama yokmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

barodi dostum,bu çanta olmamış..ben shad 45 kullanıyorum..arkadaşlar beğeniyor..foto yüklemeyi beceremedim foruma:(
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
slm arkadaşlar bende 2 hafta önce yeni cbr ı ma kavuştum egzos korumasına karbon çektim gayet güzel oldu ısınmasında problem yok zaten korumanın altına ısıya dayanıklı kaplama yapmışlar resim koymayı bilmediğim için ekleyemiyorum. herkese iyi sürüşler :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
yaklaşık iki aydır cbr 250 yi kullanıyorum..güneşli yağmurlu rüzgarlı hertürlü hava şartlarında kullandım ve lastiklerden yana şikayetim olmadı..4000 km ye yaklaştım bakım zamanı geldi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

2 gün önce Photoshop yükledim. Can sıkıntısına uğraşırken böyle bir şey çıktı ortaya :) Sizce nasıl olmuş?

[url]http://k1306.hizliresim.com/1b/8/nwv88.jpg[/url]
aslında kırmızı renge fotoshopladığın yere polis çakarı gibi güçlü flaşör koysak:).nefis olurdu
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
Merhaba arkadaşlar.

Bende siyah 2012 CBR 250 var. Plastik olan yerleri karbon kaplatmak istiyorum.

Sizce nasıl olur?

Yapmak istediğim şeyi photoshop ile resim üzerine uyguladım:
http://www.aksiyonwebtasarim.com/cbr250carbon.png
Bizim motorlara bence carbon çok yakışıyor. Bende düşünüyorum hep çizilmez motosikletimiz hemde daha estetik bir görüntü olur.
magnetlerde öyle her geçen gün aklımı kurcalamıyor değil :)
arkadaşlar bizim camlara film çekmek mümkün mü değiştirmek yerine film çeksek tutar mı acaba
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
265
İyi günler arkadaşlar. Şimdi ben öncelikle cbr 125 düşünüyordum ki alternatiflerimde vardı. Ancak evdekiler inanılmaz derecede motor işine sıcak kanlı yaklaşınca ve seneye -Kağıthane-> Yenibosna-> Göztepe -> Kağıthane- güzergahlarını haftanın 4 günü yapacağımı bildiklerinden sağlam güvenli motor vs telkinleriyle bütçeyi arttırdılar. Şimdi bende biraz ekleyeceğim. Yaklaşık 10 bin bütçe koyuldu önüme.

Şimdi ben arai kask + mont falan düşünüyorum ki bu 2000 falan yapacak nerden baksak 2500 e çıkacak. Ama bizimkiler taksitle sıfır alırız mantığındalar. Düşüncelerinzi ne olur tavsiyeleriniz önemli.
+
1-2 sene sonra satar ducati monsterlardan alırım ikinci el diyorum ki bu süreye daha çok var sadece çok hoşuma gittiği için kafamda cbr ların ikinci eli gayet iyi.


Fikirleriniz önemli şimdiden teşekkürler
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bendede uzun süredir karbon var hatta alıp kendiniz yapın.
20 tl ye yapıyorlar.Siz 20 tl ye 2 metre karbon alırsınız :) uygulamasıda kolay :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst