Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Lastiği değiştir, ya da yağmurlu havalarda, ıslak asfaltta kullanma motoru. Motorun üstünde gelen lastikler hiç şakaya gelmiyor.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Lastiği değiştir, ya da yağmurlu havalarda, ıslak asfaltta kullanma motoru. Motorun üstünde gelen lastikler hiç şakaya gelmiyor.

bildiğin açık havada yapıyor bunları. arkadaşa çarpıyordum çocuk scooter ile durdu ben koca motoru durduramadım. kampana frenle durabildi mondial. dalga geçti benimle arkadaş resmen.

değiştirebilirim lastikleri. alternatif lastik önerisi var mı michelin alpine den başka?
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Michelin Pilot Activ :D kullanıyorum, çok memnunum.

Hamuru çok güzel yumuşak, çabuk ısınıyor, yağmurda çok güzel yol tutuşu sağlıyor, viraj ve fren performansıda gayet iyi...

Metzeller ve Pirelli'ye de bakabilirsin. Pirelli Diablo Rosso 2 için yabancı bir iki sitede çok olumlu yorumlar okudum.

Bu arada lastiğin durumu o kadar kötü ise rodajını tamamlamadığı için veya ısınmadığı için olabilir. Yine de ben değiştirdikten sonra çok rahat ettim. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
baya pahalı lastikler :) neyse artık ya kıyacağız paraya ya da idare edeceğiz bir şekilde. ama güven vermiyor şu an bana o kesin.
 

KNC

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
13
orjinal lastikleri ırc road winner lastik - Kısacası inova lastik . Lastikler yeterince iyi değil.ön fren ve arka fren paralel kullanılırsa max duruş sağlıyor.%60 nı ön % 40 nı arka fren durduruyor.Bazıları frenleme iyi falan lastikler iyi diyor.önceki motorsiklerine bakarak yorum yapmak yanlış.Olağan üstü (ani) frenlemelerdeki performansı yeterince değil (nankörlük edebilir).zemin de etkili faktör.Lastik ve asfalt tamlayan olsa yanlayanlar genelde tek teker şaha kalkardı.lastik kötü + arka yük indeksi az+ zemin kaygan sa = yanlayacak.Bu doğal .
bence frenleme ön fren kaymayacak düzeyde sıkılmalı ağrılık merkezi öne kaydıkça biraz daha sıkılmalı ve bunun parelelinde arka fren kullanılırsa max kısa mesafede durma sağlanabilir.
lastikler michelin pilot aktive veya vb. olursa olay biraz daha güzelleşeceğine inanıyorum.
 

KNC

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
13
Arkadaşım senin lastikler fabrika çıkışlı lastikler mi? Eğer öyleyse gayet normal. Motosikletimizin torku yüksek. Lastikler de güneş tepedeyken kendinden geçiyor. Ben her kırmızı ışıkta bilinçli pati yapıyorum :D Arka tekeri sağımda buluyorum hemen. Ayrı bir keyif ama durma konusunda aynen söylediğin gibi bayağı sıkıntı oluyor.

Bizim lastikler ilginç bir şekilde yağışlı ve kapalı havalarda mükemmel performans gösteriyor. Ama azıcık güneş görünce dötü başı oynuyor. Hele bir de kavşak, kırmızı ışık vs.'deyseniz yolun kayganlığı da buna ekleniyor ve motosiklet normalde olduğundan da fazla kayıyor. Bunların KM ile ilgisi yok.

Ben öneriler üzerine Michelin Alpine lastik siparişi verdim. Lastikler de geldi ancak "arka dişli takozu" gelmediği için sök-tak olmasın diye lastikleri taktırmadım henüz.

Fabrika çıkışlı lastik kullanan CBR 250 kullanıcılarına söylüyorum; lastiklere dikkat edin. Tabi motosiklete ne kadar hakimseniz lastiklerden de o kadar az etkilenirsiniz ;)

lastikler yeterli değil, sakin durmada geçerli.Ama ani duruşlarda olağan durumlarda kayma nankörlüğü yapabilir.Lastiktir kayar, iki tekerdir kayar diyenlere normalin üstünde kaymasından bahsediyorum.ABS olmadığına göre frenleme yapacağımız zaman zemine göre frenlere dokunarak (kitledi / kitlemedi /kitleyecek noktası) frenleme yapılmalı.Lastiklerden güven alamıyorum arkadaşlar . Lastiklerin d
aha kaliteli , kullanıcıların özgüvenini kazanmış lastik kullanmakta daha rahat kullanım sağlanacağını inanıyorum.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaşlar fabrika çıkış lastiklerinin performansı kapalı ve yağışlı havada gayet yeterli. Ama havada güneş varsa lastikler çok sıkıntı çıkarıyor, kendinden geçiyor.

Ben CBR 250'yi 2 Şubat'ta aldım. Şubat, Mart ayları boyunca yağmurda, çamurda her türlü kapalı havada kullandım. Virajlarda yatar oldum.
Sonra Nisan ayı başladı. Güneşi gördüm! Güneşi gördüğüm ilk gün viraja giremeyip ters şeride girdim lastiklerin azizliği yüzünden. Tabi kapalı havadaki tepkiyi güneşli havada beklediğim için böyle oldu.

Sonra sonra açık havadaki huyunu suyunu da öğrendim. Allah'ın izniyle şu an sorun yaşamıyorum. Lastik paramı biriktirdim ancak yeni lastikleri takmak için "arka dişli takozu" bekliyorum.
Bu arada Honda yedek parçada iyidir diyen arkadaşlar, gidin şakacıktan bi CBR 250 parçası isteyin. Adamlar tarih bile vermiyorlar. Amerika'dan sipariş ettim takozları. Bekliyorum...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
2 gün önce Photoshop yükledim. Can sıkıntısına uğraşırken böyle bir şey çıktı ortaya :) Sizce nasıl olmuş?

 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Arkadaşlar fabrika çıkış lastiklerinin performansı kapalı ve yağışlı havada gayet yeterli. Ama havada güneş varsa lastikler çok sıkıntı çıkarıyor, kendinden geçiyor.

Ben CBR 250'yi 2 Şubat'ta aldım. Şubat, Mart ayları boyunca yağmurda, çamurda her türlü kapalı havada kullandım. Virajlarda yatar oldum.
Sonra Nisan ayı başladı. Güneşi gördüm! Güneşi gördüğüm ilk gün viraja giremeyip ters şeride girdim lastiklerin azizliği yüzünden. Tabi kapalı havadaki tepkiyi güneşli havada beklediğim için böyle oldu.

Sonra sonra açık havadaki huyunu suyunu da öğrendim. Allah'ın izniyle şu an sorun yaşamıyorum. Lastik paramı biriktirdim ancak yeni lastikleri takmak için "arka dişli takozu" bekliyorum.
Bu arada Honda yedek parçada iyidir diyen arkadaşlar, gidin şakacıktan bi CBR 250 parçası isteyin. Adamlar tarih bile vermiyorlar. Amerika'dan sipariş ettim takozları. Bekliyorum...


ismail çok haklısın kardeşim sıcak asfaltta lastik çok dandik ama kapalı ve yağışlarda bence iyi derecede
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
ismail çok haklısın kardeşim sıcak asfaltta lastik çok dandik ama kapalı ve yağışlarda bence iyi derecede

Abi arka dişli takozu gelince Michelin Pilot taktıracağım ama bir yandan da lastikleri değiştirmeyi pek istemiyorum.
Kırmızı ışıkta kalkışlarda 1. 2. 3. viteste bile pati çekiyorum, %5-%8 arası yanlaya yanlaya gidiyorum, çok keyifli oluyor.
(TABİ BUNLAR HEP KONTROLLÜ! Motosikletinize ne kadar hakim olduğunuzu bilmiyorsanız daha çok dikkat etmelisiniz.)

Michelin lastik gelince bu keyfimden vazgeçmek zorunda kalacağım sanırsam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst