- Katılım
- 8 Haz 2013
- Mesajlar
- 100
arkadaşlar 2 hafta önce aldığım motorumu dün 1000km bakımı için servise götürdüm yağını ve yağ filtresini değiştirdiler eve döndüğümde alt sakalın ordan egzos korumasına biraz yağ sıçradığını gördüm ve bakımdan sonra normal olabileceğini düşünüp iyice temizleyip sildim bu gün motoru fazla kullanmadım max. 5 km eve döndüğümde yine alttan yağ damlıyordu ve tekrar sildim baktım ve yağ filtresinin kapağının yanından yağ sızıyor servisin ismini vermek istemiyorum ama kalitesiz işçilik ayrıca bilenler için söylüyorum yağ filtresinin kapağının sac bir contası var o değişmedi sorduğumda elimizde yok dediler inşallah motor yağı bitip te motor yanmaz.






